Rg stúdió cikkek


Már a karácsony is a Facebookon dől el

Már a karácsony is a Facebookon dől el 

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben. Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval azoknak a száma akik naponta használják a közösségi hálózatot. A cég bevétele pedig az egekben szárnyal, az első háromnegyed évben a cég bevétele 50%-kal volt több, magasabb, mint 2016-ban. Az utolsó negyedév pedig még eredményesebb lehet a cégnek, legalábbis ha a hazai kkv-k marketing terveit látjuk. Persze ez valahol kényszer is, hiszen a vállalkozásoknak egyre többet kell költeni ahhoz, hogy eljussanak a célcsoportjukhoz a Facebookon.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo