Piac és Profit konferencia cikkek


Stabilabb, biztonságosabb céggel nagyobb az esély a túlélésre, talpra állásra

Stabilabb, biztonságosabb céggel nagyobb az esély a túlélésre, talpra állásra 

Vállalkozásból vállalattá, amatőrből profi céggé kell válni, hogy válságbiztosabb alapokon érjen bennünket bármilyen nagyságrendű világgazdasági krízis. Mert nagyon úgy tűnik, be kell rendezkednünk a gyakori krízisekre, gazdasági válságokra. A válsághelyzet kezelésének, az átvészelésnek és az újraindulásnak is jóval nagyobb az esélye a szilárd alapokra épített cég esetében. Hogyan kezdjünk hozzá, mit tegyünk már most meg, amikor végre újra indíthatjuk a céget? Erről szól a Vállalkozásból vállalattá című Piac & Profit – BKIK élő videókonferencia (május 21.), ahol az előadók kis- közepes és nagyvállalatoknak egyaránt szóló hasznos tanácsai nem kötődnek a cégmérethez. A profi céggé válás, vállalkozásból vállalattá alakulás ugyanis nem nagyságrendi, hanem minőségi kérdés.
Generációváltás: van, akinek sikerült

Generációváltás: van, akinek sikerült 

A rendszerváltás után a magánszektor szereplőinek száma rohamosan növekedett. A 90-es évek vállalkozásindítói mára elérkeztek a staféta átadásához. Ezért a cégek vezetésében a generációváltás problémája mára tömeges méretűvé vált.
Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk

Meg kell oldanunk a vevő problémáját, különben nem lesz a vevőnk 

Cégünk előnyeinek és teljesítményeinek elhadarása unalmat kelt, de legfeljebb udvarias bólintást eredményez. Bele kell helyeznünk a termékünk vagy szolgáltatásunk a potenciális kliens életébe, fel kell villantanunk, milyen megoldást kínálunk vele a vevő problémáira. Történetet mesélünk, ha ezt tesszük.
Így szoktuk meg – mondja a bukásra ítélt vezető

Így szoktuk meg – mondja a bukásra ítélt vezető 

A hazai munkaerő kihasználtsága 47 százalék. Vagyis évente 106 munkanap megy veszendőbe. A cégek hatékonyságát rontó tényezők és rossz szokások listájának se vége, se hossza. Megoldási javaslatokat fogalmaztak meg szakemberek a Piac & Profit Szervezetfejlesztés 2017 című konferenciáján.
Vágtató iparágak, új üzleti modellek

Vágtató iparágak, új üzleti modellek 

Felgyorsult a technológiai fejlődés, már ahhoz is versenyt kell futnunk, hogy megőrizhessük a pozícióinkat, a lemaradókat könyörtelenül elsodorja a holnap – ebben minden felszólaló szakértő egyetértett a Piac & Profit által szervezett „K+F és Innováció – 2018” konferencián.
Ha egy cég szexi, akkor vonzza a munkaerőt

Ha egy cég szexi, akkor vonzza a munkaerőt 

Sorra születnek felmérések, melyek azt mutatják, hogy a cégvezetők nehezen találnak kompetens munkaerőt, mert nagy számban távoztak külföldre az értékes, tehetséges munkavállalók. Hogyan lehet ilyen helyzetben fejleszteni egy céget? Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit Szervezetfejlesztés 2017 című konferenciáján.
Borbély László: létezhet boldog vállalat?

Borbély László: létezhet boldog vállalat? 

A szervezetfejlesztés a félelmekkel foglalkozik, ezeket szereli le, hogy ne álljon a fejlődés útjába. Ha a vezető és csapata hatékonyan és örömmel, elkötelezve tud együtt dolgozni, akkor magas a szervezeti boldogság. Többek között erről beszélt Borbély László a Piac & Profit Szervezetfejlesztés 2017 című konferenciáján.
Piac és Profit konferencia: van élet a vissza nem térítendő támogatásokon túl is

Piac és Profit konferencia: van élet a vissza nem térítendő támogatásokon túl is 

A Piac és Profit legutóbbi konferenciáján olyan tőkeprogramokról is beszéltek előadóink, amelyek akár még csak ötlet szinten létező terveket is segíthetnek megvalósítani.
Piac és Profit konferencia: országszerte segítenek pénzhez jutni az MFB pontok, ha jó a projektünk

Piac és Profit konferencia: országszerte segítenek pénzhez jutni az MFB pontok, ha jó a projektünk 

A kkv szektorban állandó kérdés, honnan lehet még a növekedéshez szükséges pénzhez hozzájutni. Az MFB pontok ebben komoly segítséget jelentenek. A Piac és Profit legutóbbi konferenciáján Kolozsvári-Serényi Laura, az MFB Csoport értékesítési osztályának főmunkatársa segített kiigazodni a használatukon.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain

Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain 

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!

Költségkímélés

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra  

A munkáltató 2025. január 1-től évente 1,8 millió forinttal támogathatja a harmincöt év alatti dolgozóinak a lakhatását.

Adózás

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) támogatja az Áfa alanyi mentesség határának emelését, egyben azonnali intézkedéseket javasol.

Jogi kisokos

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?  

Már most Grönland megszerzéséről, sőt Kanadának az Egyesült Államokba való felvételéről beszél.

Cégblog

Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?

Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.

Klímablog

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat  

A Tesla Model Y után a BYD Atto 3 is túllépte a félezer igénylést a cégek zöldautó-beszerzéseit ösztönző pályázaton.

Gazdaság

Jön a horror a benzinkutakon? Beavatkozásról beszél a kormány

Jön a horror a benzinkutakon? Beavatkozásról beszél a kormány 

Vészjóslóan csengő, az üzemanyagárak lehetséges emelkedését magyarázó közleményt adott ki az illetékes minisztérium.

Infokom

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo