Panaszos ügyfél cikkek


A nyolcezer forintos fagylalt tanulságai

A nyolcezer forintos fagylalt tanulságai 

Nem csak Budapesten működnek turistacsapdák, most éppen egy olasz fagyiárus próbált meg lehúzni egy távol-keleti turistát. Itt következik a mese a nyolcezer forintos fagylaltról és hogy mi az a tanulság, amelyet minden magyar vállalkozónak érdemes megszívlelnie.
Mese az egymillió dolláros uborkáról, avagy a reklamáció pszichológiája

Mese az egymillió dolláros uborkáról, avagy a reklamáció pszichológiája 

A negatív ügyfélélmény gyorsabban terjed és több emberhez jut el, mint egy pozitív tapasztalat. Ezért a vállalkozásoknak nagyon ügyelniük kell a panaszkezeléseknél az ügyfelek megfelelő kezelésére – figyelmeztet szakértőnk.
Amikor az ügyfél többet árt, mint használ

Amikor az ügyfél többet árt, mint használ 

Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás fennmaradásának létfontosságú elemei. Azonban azzal is tisztában kell lennünk, hogy nem lehetséges minden ügyfelet teljes körűen kiszolgálni, márpedig a mérges ügyfél többet árt, mint használ. Mutatunk most három riasztó jelet, ami azt jelzi, hogy az ügyfelünkből előbb-utóbb ellenség lesz.
Panaszkodásban már utolértük a nyugatot

Panaszkodásban már utolértük a nyugatot 

Javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és némileg erősödött a kereskedők iránti bizalom az előző negyedévhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A termékekkel, illetve szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok aránya immár nem tér el alapvetően a nyugat-európai tendenciáktól.
A járási hivatalokban lehet panaszkodni

A járási hivatalokban lehet panaszkodni 

Idén év elejétől a vásárlók panaszaikkal a járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok erre felkészültek, a boltosoknak azonban van némi lemaradásuk. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot kár keresni, a kormányhivatalokat sem érdemes.
A siker titka a panaszos ügyfél, és ahogyan bánnak vele

A siker titka a panaszos ügyfél, és ahogyan bánnak vele 

A szolgáltató cégek csupán kétharmada menedzseli jól a panaszokat, s mindössze negyedük kér elnézést az okozott hibáért. Az ingyentermék vagy a kedvezmény formájában nyújtott anyagi kompenzáció nem feltétlenül a leghatásosabb megoldás. Fontos a megfelelő kezelés megválasztása – derül ki az Ipsos legfrissebb nemzetközi kutatásából.
Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására

Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására 

Nehéz ügyfelek léteznek, ezt mindannyian tapasztaltuk már. A nyári hőségben, mintha többen lennének, talán a forróságban türelmetlenebbek vagyunk. Hajlamosak vagyunk a problémás ügyfeleket túlzott szervilizmussal kezelni, amikor hívnak vagy felkeresnek bennünket, bár tegyük a szívünkre a kezünket, a problémázó, akadékoskodó, mindent kritizáló vevőt néha más bolygóra küldenénk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mi kell most a legjobban a vállalkozásoknak?

Mi kell most a legjobban a vállalkozásoknak? 

Bojár Gábor fizikus, vállalkozó, üzletember lesz a Klasszis Média műsorának vendége.

Költségkímélés

Kiderült, mire költik a nyugdíjpénztári pénzeket

Kiderült, mire költik a nyugdíjpénztári pénzeket  

A nemrég bevezetett ingatlancélú szolgáltatásokra januárban csaknem 13 milliárd forint kifizetési igény érkezett 5064 pénztártagtól.

Pénzszerzés

Fogy a pénz: pörög a vállalati e-autó program

Fogy a pénz: pörög a vállalati e-autó program  

Mostanra csak a személygépkocsikból is több mint ötezerhez kértek állami hozzájárulást a cégek.

Cégblog

Szembemegy a játékpiaccal a LEGO

Szembemegy a játékpiaccal a LEGO 

Miközben a globális játékpiac csökkent, 13 százalékkal nőtt az árbevételük tavaly.

Klímablog

50 forint: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban

50 forint: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban 

Fél év alatt egymilliárd palack és doboz került vissza a körforgásos gazdaságba.

Gazdaság

Így tud olcsó albérletet találni

Így tud olcsó albérletet találni 

Térképen mutatjuk, hol van olcsó kiadó lakás Budapesten.

Infokom

Kormányzati szerződésekhez juthat, ha erre figyel vállalkozása

Kormányzati szerződésekhez juthat, ha erre figyel vállalkozása  

A NIS2 és a DORA nemcsak jelentős beruházásokat, de fontos üzleti lehetőséget is jelenthetnek az európai, így a hazai vállalatoknak is.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo