Panaszos ügyfél cikkek


A nyolcezer forintos fagylalt tanulságai

A nyolcezer forintos fagylalt tanulságai 

Nem csak Budapesten működnek turistacsapdák, most éppen egy olasz fagyiárus próbált meg lehúzni egy távol-keleti turistát. Itt következik a mese a nyolcezer forintos fagylaltról és hogy mi az a tanulság, amelyet minden magyar vállalkozónak érdemes megszívlelnie.
Mese az egymillió dolláros uborkáról, avagy a reklamáció pszichológiája

Mese az egymillió dolláros uborkáról, avagy a reklamáció pszichológiája 

A negatív ügyfélélmény gyorsabban terjed és több emberhez jut el, mint egy pozitív tapasztalat. Ezért a vállalkozásoknak nagyon ügyelniük kell a panaszkezeléseknél az ügyfelek megfelelő kezelésére – figyelmeztet szakértőnk.
Amikor az ügyfél többet árt, mint használ

Amikor az ügyfél többet árt, mint használ 

Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás fennmaradásának létfontosságú elemei. Azonban azzal is tisztában kell lennünk, hogy nem lehetséges minden ügyfelet teljes körűen kiszolgálni, márpedig a mérges ügyfél többet árt, mint használ. Mutatunk most három riasztó jelet, ami azt jelzi, hogy az ügyfelünkből előbb-utóbb ellenség lesz.
Panaszkodásban már utolértük a nyugatot

Panaszkodásban már utolértük a nyugatot 

Javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és némileg erősödött a kereskedők iránti bizalom az előző negyedévhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A termékekkel, illetve szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok aránya immár nem tér el alapvetően a nyugat-európai tendenciáktól.
A járási hivatalokban lehet panaszkodni

A járási hivatalokban lehet panaszkodni 

Idén év elejétől a vásárlók panaszaikkal a járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok erre felkészültek, a boltosoknak azonban van némi lemaradásuk. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot kár keresni, a kormányhivatalokat sem érdemes.
A siker titka a panaszos ügyfél, és ahogyan bánnak vele

A siker titka a panaszos ügyfél, és ahogyan bánnak vele 

A szolgáltató cégek csupán kétharmada menedzseli jól a panaszokat, s mindössze negyedük kér elnézést az okozott hibáért. Az ingyentermék vagy a kedvezmény formájában nyújtott anyagi kompenzáció nem feltétlenül a leghatásosabb megoldás. Fontos a megfelelő kezelés megválasztása – derül ki az Ipsos legfrissebb nemzetközi kutatásából.
Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására

Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására 

Nehéz ügyfelek léteznek, ezt mindannyian tapasztaltuk már. A nyári hőségben, mintha többen lennének, talán a forróságban türelmetlenebbek vagyunk. Hajlamosak vagyunk a problémás ügyfeleket túlzott szervilizmussal kezelni, amikor hívnak vagy felkeresnek bennünket, bár tegyük a szívünkre a kezünket, a problémázó, akadékoskodó, mindent kritizáló vevőt néha más bolygóra küldenénk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Pénzszerzés

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon  

Az első félévben 6,3 százalékkal több ingatlan tranzakció és 23 százalékos hitelpiaci növekedés.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Gazdaság

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Társadalom

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért  

Hová költöznek ma a tehetségek? A világ átalakulóban van, a globális agyelszívás fordulata látszik, és új országok lépnek elő mint vonzó célpontok a magasan képzettek elvándorlásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo