Panaszos ügyfél cikkek


A nyolcezer forintos fagylalt tanulságai

A nyolcezer forintos fagylalt tanulságai 

Nem csak Budapesten működnek turistacsapdák, most éppen egy olasz fagyiárus próbált meg lehúzni egy távol-keleti turistát. Itt következik a mese a nyolcezer forintos fagylaltról és hogy mi az a tanulság, amelyet minden magyar vállalkozónak érdemes megszívlelnie.
Mese az egymillió dolláros uborkáról, avagy a reklamáció pszichológiája

Mese az egymillió dolláros uborkáról, avagy a reklamáció pszichológiája 

A negatív ügyfélélmény gyorsabban terjed és több emberhez jut el, mint egy pozitív tapasztalat. Ezért a vállalkozásoknak nagyon ügyelniük kell a panaszkezeléseknél az ügyfelek megfelelő kezelésére – figyelmeztet szakértőnk.
Amikor az ügyfél többet árt, mint használ

Amikor az ügyfél többet árt, mint használ 

Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás fennmaradásának létfontosságú elemei. Azonban azzal is tisztában kell lennünk, hogy nem lehetséges minden ügyfelet teljes körűen kiszolgálni, márpedig a mérges ügyfél többet árt, mint használ. Mutatunk most három riasztó jelet, ami azt jelzi, hogy az ügyfelünkből előbb-utóbb ellenség lesz.
Panaszkodásban már utolértük a nyugatot

Panaszkodásban már utolértük a nyugatot 

Javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és némileg erősödött a kereskedők iránti bizalom az előző negyedévhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A termékekkel, illetve szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok aránya immár nem tér el alapvetően a nyugat-európai tendenciáktól.
A járási hivatalokban lehet panaszkodni

A járási hivatalokban lehet panaszkodni 

Idén év elejétől a vásárlók panaszaikkal a járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok erre felkészültek, a boltosoknak azonban van némi lemaradásuk. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot kár keresni, a kormányhivatalokat sem érdemes.
A siker titka a panaszos ügyfél, és ahogyan bánnak vele

A siker titka a panaszos ügyfél, és ahogyan bánnak vele 

A szolgáltató cégek csupán kétharmada menedzseli jól a panaszokat, s mindössze negyedük kér elnézést az okozott hibáért. Az ingyentermék vagy a kedvezmény formájában nyújtott anyagi kompenzáció nem feltétlenül a leghatásosabb megoldás. Fontos a megfelelő kezelés megválasztása – derül ki az Ipsos legfrissebb nemzetközi kutatásából.
Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására

Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására 

Nehéz ügyfelek léteznek, ezt mindannyian tapasztaltuk már. A nyári hőségben, mintha többen lennének, talán a forróságban türelmetlenebbek vagyunk. Hajlamosak vagyunk a problémás ügyfeleket túlzott szervilizmussal kezelni, amikor hívnak vagy felkeresnek bennünket, bár tegyük a szívünkre a kezünket, a problémázó, akadékoskodó, mindent kritizáló vevőt néha más bolygóra küldenénk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Világok harca: mit tehetnek a magyar cégek a vámháború árnyékában?

Világok harca: mit tehetnek a magyar cégek a vámháború árnyékában? 

Egyre több magyar exportőrt és importőrt érint a világgazdaságban erősödő és gyorsuló protekcionizmus.

Pénzszerzés

Simor András: A közvélemény-kutatások eredményétől függ, hogy lesznek-e még választási osztogatások

Simor András: A közvélemény-kutatások eredményétől függ, hogy lesznek-e még választási osztogatások 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 87. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Adózás

Drága a SZÉP-kártya tranzakciós díja

Drága a SZÉP-kártya tranzakciós díja 

Az Országos Kereskedelmi Szövetségnek nem tetszik a SZÉP-kártya magas tranzakciós díja.

Jogi kisokos

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását 

Minap meghozott jogegységi határozatában a Kúria döntött arról, hogy egy közigazgatási pert indító személy meddig változtathatja meg a keresetét.

Cégblog

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását 

Minap meghozott jogegységi határozatában a Kúria döntött arról, hogy egy közigazgatási pert indító személy meddig változtathatja meg a keresetét.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo