Panaszos ügyfél cikkek


A nyolcezer forintos fagylalt tanulságai

A nyolcezer forintos fagylalt tanulságai 

Nem csak Budapesten működnek turistacsapdák, most éppen egy olasz fagyiárus próbált meg lehúzni egy távol-keleti turistát. Itt következik a mese a nyolcezer forintos fagylaltról és hogy mi az a tanulság, amelyet minden magyar vállalkozónak érdemes megszívlelnie.
Mese az egymillió dolláros uborkáról, avagy a reklamáció pszichológiája

Mese az egymillió dolláros uborkáról, avagy a reklamáció pszichológiája 

A negatív ügyfélélmény gyorsabban terjed és több emberhez jut el, mint egy pozitív tapasztalat. Ezért a vállalkozásoknak nagyon ügyelniük kell a panaszkezeléseknél az ügyfelek megfelelő kezelésére – figyelmeztet szakértőnk.
Amikor az ügyfél többet árt, mint használ

Amikor az ügyfél többet árt, mint használ 

Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás fennmaradásának létfontosságú elemei. Azonban azzal is tisztában kell lennünk, hogy nem lehetséges minden ügyfelet teljes körűen kiszolgálni, márpedig a mérges ügyfél többet árt, mint használ. Mutatunk most három riasztó jelet, ami azt jelzi, hogy az ügyfelünkből előbb-utóbb ellenség lesz.
Panaszkodásban már utolértük a nyugatot

Panaszkodásban már utolértük a nyugatot 

Javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és némileg erősödött a kereskedők iránti bizalom az előző negyedévhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A termékekkel, illetve szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok aránya immár nem tér el alapvetően a nyugat-európai tendenciáktól.
A járási hivatalokban lehet panaszkodni

A járási hivatalokban lehet panaszkodni 

Idén év elejétől a vásárlók panaszaikkal a járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok erre felkészültek, a boltosoknak azonban van némi lemaradásuk. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot kár keresni, a kormányhivatalokat sem érdemes.
A siker titka a panaszos ügyfél, és ahogyan bánnak vele

A siker titka a panaszos ügyfél, és ahogyan bánnak vele 

A szolgáltató cégek csupán kétharmada menedzseli jól a panaszokat, s mindössze negyedük kér elnézést az okozott hibáért. Az ingyentermék vagy a kedvezmény formájában nyújtott anyagi kompenzáció nem feltétlenül a leghatásosabb megoldás. Fontos a megfelelő kezelés megválasztása – derül ki az Ipsos legfrissebb nemzetközi kutatásából.
Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására

Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására 

Nehéz ügyfelek léteznek, ezt mindannyian tapasztaltuk már. A nyári hőségben, mintha többen lennének, talán a forróságban türelmetlenebbek vagyunk. Hajlamosak vagyunk a problémás ügyfeleket túlzott szervilizmussal kezelni, amikor hívnak vagy felkeresnek bennünket, bár tegyük a szívünkre a kezünket, a problémázó, akadékoskodó, mindent kritizáló vevőt néha más bolygóra küldenénk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.

Költségkímélés

Tízből hat jogosult tervezi felvenni az Otthon Startot

Tízből hat jogosult tervezi felvenni az Otthon Startot 

A Bankmonitor és a Pénzcentrum együtt végzett felmérést, amelyben a magyar lakosság hitelekhez való hozzáállásáról kérdezte a kitöltőket. Ez most különösen értékes információkkal szolgál, hiszen az Otthon Start indulásának időszakában érdekes összevetni az eredményeket a tavalyival, és megnézni, milyen változások történtek. Az Otthon Starttal kapcsolatos válaszok pedig különösen beszédesek, hiszen jól mutatják, hogyan gondolkodik a magyar lakosság a programról és a hitelezésről általában.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Klímablog

Árt a napelemeknek a kánikula

Árt a napelemeknek a kánikula 

Még a hazai napelemek áramtermelése is megszenvedheti a klímaváltozást, hiába érkezik több napenergia.

Társadalom

Reprezentatív felmérés készült Hatvanpusztáról – ez a véleményük az embereknek

Reprezentatív felmérés készült Hatvanpusztáról – ez a véleményük az embereknek 

A nyár utolsó heteiben ismét reflektorfénybe került Hatvanpuszta kérdése és ennek apropóján az Europion gyorsfelmérést végzett az ügy lakossági megítéléséről országos reprezentatív mintán.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo