Panaszkezelés cikkek


Újabb terhet kaptak a cégek a nyakukba - egy fontos határidő már lejárt

Újabb terhet kaptak a cégek a nyakukba - egy fontos határidő már lejárt 

Számos kötelezettséget ró a vállalkozásokra a május végén elfogadott panaszokról, közérdekű bejelentésekről szóló törvény.
19 millió forintos büntetés egy brókercégnek

19 millió forintos büntetés egy brókercégnek 

Interactive Brokers: nem megfelelő ügyfél-átvilágítás és panaszkezelés.
Sokszor felületes a cégek panaszkezelési eljárása

Sokszor felületes a cégek panaszkezelési eljárása 

A postai- és a távközlési szolgáltatások, valamint a közüzemi ügyek kerültek a legnagyobb arányban a Budapesti Békéltető Testület elé.
Ezentúl ki kell tépni a bejegyzést a panaszkönyvből

Ezentúl ki kell tépni a bejegyzést a panaszkönyvből 

A kereskedelmi törvényt is hozzá kell igazítani az uniós adatvédelmi rendelethez, ezért hamarosan minden kereskedőnek ki kell tépkednie a bejegyzéseket a panaszkönyvből. De eldobnia nem szabad, minden lapot meg kell őrizni.
Az élelmiszer és az internet a panaszlista elején

Az élelmiszer és az internet a panaszlista elején 

2018 első negyedévében általánosságban nőtt a szolgáltatásokkal szemben megfogalmazott kifogások száma, miközben gyengült a kereskedők iránti bizalom a korábbi negyedévekhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből.
A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma

A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma 

A kiemelkedő ügyfélélmény nyújtása korántsem csak a nagyvállalati szektor privilégiuma, sőt éppen ez az a terület, ahol akár egy mikrovállalkozás is sikeresen fel tudja venni a versenyt a legnagyobbakkal. A Develor International Zrt. tapasztalatai alapján hazánkban is egyre nagyobb az érdeklődés a kkv-szektor részéről téma iránt.
Panaszkezelés: a vásárlók egyötöde soha nem tér vissza

Panaszkezelés: a vásárlók egyötöde soha nem tér vissza 

A következő két-három hónap az ajándékok beszerzéséről, célba jutásáról és a várható reklamációkról fog szólni. A posta már októberben figyelmeztetett a karácsonyi ajándékok mielőbbi beszerzésére és feladására, hogy azok időben, az ünnepekre landoljanak a címzettnél. Mégis, a kereskedők számára a felkészülés okozza a legnagyobb gondot – persze csak a megnövekedett igények kiszolgálása után. Pedig az, hogy a kereskedők ne kerüljenek a vásárlók feketelistájára, egyszerűen megoldható, még a karácsonyi hajrában is – túlóra vagy plusz munkaerő nélkül.
A cég helyett a vásárlók sikerére kell koncentrálni

A cég helyett a vásárlók sikerére kell koncentrálni 

Az ügyfélszolgálat – és rajta keresztül az ügyfélélmény – ma fontosabb, mint valaha. Hiszen ha jó, bevételt hoz. Fejlesztését számos cég ezért prioritásként kezeli. Szervezeti és technológiai változtatásokat finanszíroz, de jó, ha a pénzbe nem kerülő megoldásokra és emellett az ügyfélszolgálatos kollégák elismerésére is odafigyel a vezetés.
Komoly mankó a reklamációs jegyzőkönyvek felvételéhez

Komoly mankó a reklamációs jegyzőkönyvek felvételéhez 

A fogyasztóvédelmi vizsgálatok során a kereskedelmi egységek, üzletek számára hagyományosan tipikus banánhéjnak számít a reklamációs jegyzőkönyvek kezelése: a fogyasztóvédelmi hatóság az előző évben az ügyben lefolytatott ellenőrzései során az esetek 48 százalékában talált szabálytalanságot. A fogyasztóvédelmi bírság akár egyetlen jegyzőkönyv kitöltési hibája miatt is elérheti a 100-200 ezer forintos összeget. Magyarországon elsőként egy startup, a Panaszkezelő.hu kínál átfogó, ingyenesen is elérhető támogatást a boltok számára e problémák megelőzésére.
Miért az értékesítő ad el, ha az ügyfélszolgálat ismeri a vevőt?

Miért az értékesítő ad el, ha az ügyfélszolgálat ismeri a vevőt? 

Bármilyen iparágban tevékenykedünk is, az ügyfelek igényeinek pontos megértése, problémáik megismerése is kiküszöbölése biztos, hogy jövedelmező változásokat generál a cégünkben. A legtöbbet pedig azok tudják minderről, akik nap mint nap beszélnek a vásárlókkal.

Fontos változás a netes kereskedőknek! 

Február 15-től a gyakorlatban is elindult a fogyasztói panaszok hatékony, elektronikus kezelésére létrehozott online vitarendezési platform (OVR). Az Európai Bizottság által működtetett online platform a mindennapos üzleti gyakorlat szempontjából is hozott lényeges jogi változásokat”– tájékoztat Torsten Braner, a Taylor Wessing e|n|w|c ügyvédi iroda jogásza.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megtriplázta szeletgyártó-kapacitását és két új prémium termékcsaláddal lép piacra a BioTechUSA

Megtriplázta szeletgyártó-kapacitását és két új prémium termékcsaláddal lép piacra a BioTechUSA 

Akár évi 75 millió szeletet is gyárthat a jövőben a vállalat.
Mi kell most a legjobban a vállalkozásoknak?

Mi kell most a legjobban a vállalkozásoknak? 

Bojár Gábor fizikus, vállalkozó, üzletember lesz a Klasszis Média műsorának vendége.
Kinyílt a világ a magyar kisbefektetők előtt a díjnyertes platformon

Kinyílt a világ a magyar kisbefektetők előtt a díjnyertes platformon 

A tavaszi állampapír-lejáratok és az élénkülő infláció újra a megtakarítások felé fordította a figyelmet. A Klasszis Podcastben a részvénybefektetésekben gondolkodóknak adott támpontokat Liener Gábor, a Raiffeisen ügyvezetője.

Cégblog

Hazai cégek hozhatják el a forradalmat az üvegházas zöldség- és gyümölcstermesztésben

Hazai cégek hozhatják el a forradalmat az üvegházas zöldség- és gyümölcstermesztésben  

Üvegházak energiaellátását szolgáló napelemes termékcsalád fejlesztésébe kezd két baranyai cég a PTE-vel.

Klímablog

50 forint: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban

50 forint: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban 

Fél év alatt egymilliárd palack és doboz került vissza a körforgásos gazdaságba.

Gazdaság

Súlyos ára lehet, ha ezekre nem figyel az ingatlanvásárlásnál

Súlyos ára lehet, ha ezekre nem figyel az ingatlanvásárlásnál  

A legfontosabb figyelmeztetések, amelyek megóvhatnak a több százezer forintos extra költségektől és a hónapokig tartó procedúráktól.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo