Panaszkezelés cikkek


Újabb terhet kaptak a cégek a nyakukba - egy fontos határidő már lejárt

Újabb terhet kaptak a cégek a nyakukba - egy fontos határidő már lejárt 

Számos kötelezettséget ró a vállalkozásokra a május végén elfogadott panaszokról, közérdekű bejelentésekről szóló törvény.
19 millió forintos büntetés egy brókercégnek

19 millió forintos büntetés egy brókercégnek 

Interactive Brokers: nem megfelelő ügyfél-átvilágítás és panaszkezelés.
Sokszor felületes a cégek panaszkezelési eljárása

Sokszor felületes a cégek panaszkezelési eljárása 

A postai- és a távközlési szolgáltatások, valamint a közüzemi ügyek kerültek a legnagyobb arányban a Budapesti Békéltető Testület elé.
Ezentúl ki kell tépni a bejegyzést a panaszkönyvből

Ezentúl ki kell tépni a bejegyzést a panaszkönyvből 

A kereskedelmi törvényt is hozzá kell igazítani az uniós adatvédelmi rendelethez, ezért hamarosan minden kereskedőnek ki kell tépkednie a bejegyzéseket a panaszkönyvből. De eldobnia nem szabad, minden lapot meg kell őrizni.
Az élelmiszer és az internet a panaszlista elején

Az élelmiszer és az internet a panaszlista elején 

2018 első negyedévében általánosságban nőtt a szolgáltatásokkal szemben megfogalmazott kifogások száma, miközben gyengült a kereskedők iránti bizalom a korábbi negyedévekhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből.
A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma

A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma 

A kiemelkedő ügyfélélmény nyújtása korántsem csak a nagyvállalati szektor privilégiuma, sőt éppen ez az a terület, ahol akár egy mikrovállalkozás is sikeresen fel tudja venni a versenyt a legnagyobbakkal. A Develor International Zrt. tapasztalatai alapján hazánkban is egyre nagyobb az érdeklődés a kkv-szektor részéről téma iránt.
Panaszkezelés: a vásárlók egyötöde soha nem tér vissza

Panaszkezelés: a vásárlók egyötöde soha nem tér vissza 

A következő két-három hónap az ajándékok beszerzéséről, célba jutásáról és a várható reklamációkról fog szólni. A posta már októberben figyelmeztetett a karácsonyi ajándékok mielőbbi beszerzésére és feladására, hogy azok időben, az ünnepekre landoljanak a címzettnél. Mégis, a kereskedők számára a felkészülés okozza a legnagyobb gondot – persze csak a megnövekedett igények kiszolgálása után. Pedig az, hogy a kereskedők ne kerüljenek a vásárlók feketelistájára, egyszerűen megoldható, még a karácsonyi hajrában is – túlóra vagy plusz munkaerő nélkül.
A cég helyett a vásárlók sikerére kell koncentrálni

A cég helyett a vásárlók sikerére kell koncentrálni 

Az ügyfélszolgálat – és rajta keresztül az ügyfélélmény – ma fontosabb, mint valaha. Hiszen ha jó, bevételt hoz. Fejlesztését számos cég ezért prioritásként kezeli. Szervezeti és technológiai változtatásokat finanszíroz, de jó, ha a pénzbe nem kerülő megoldásokra és emellett az ügyfélszolgálatos kollégák elismerésére is odafigyel a vezetés.
Komoly mankó a reklamációs jegyzőkönyvek felvételéhez

Komoly mankó a reklamációs jegyzőkönyvek felvételéhez 

A fogyasztóvédelmi vizsgálatok során a kereskedelmi egységek, üzletek számára hagyományosan tipikus banánhéjnak számít a reklamációs jegyzőkönyvek kezelése: a fogyasztóvédelmi hatóság az előző évben az ügyben lefolytatott ellenőrzései során az esetek 48 százalékában talált szabálytalanságot. A fogyasztóvédelmi bírság akár egyetlen jegyzőkönyv kitöltési hibája miatt is elérheti a 100-200 ezer forintos összeget. Magyarországon elsőként egy startup, a Panaszkezelő.hu kínál átfogó, ingyenesen is elérhető támogatást a boltok számára e problémák megelőzésére.
Miért az értékesítő ad el, ha az ügyfélszolgálat ismeri a vevőt?

Miért az értékesítő ad el, ha az ügyfélszolgálat ismeri a vevőt? 

Bármilyen iparágban tevékenykedünk is, az ügyfelek igényeinek pontos megértése, problémáik megismerése is kiküszöbölése biztos, hogy jövedelmező változásokat generál a cégünkben. A legtöbbet pedig azok tudják minderről, akik nap mint nap beszélnek a vásárlókkal.

Fontos változás a netes kereskedőknek! 

Február 15-től a gyakorlatban is elindult a fogyasztói panaszok hatékony, elektronikus kezelésére létrehozott online vitarendezési platform (OVR). Az Európai Bizottság által működtetett online platform a mindennapos üzleti gyakorlat szempontjából is hozott lényeges jogi változásokat”– tájékoztat Torsten Braner, a Taylor Wessing e|n|w|c ügyvédi iroda jogásza.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért 

Ponthatár afterparti: kedvezményesővel versenyeznek bankok a diákhitelhez számlát nyitókért.

Adózás

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok  

Augusztus 1-től duplájára emelkedik az adókötelezettségek nem vagy nem megfelelő teljesítése esetén kiszabható mulasztási bírság általános mértéke.

Jogi kisokos

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek  

Augusztus 1-től 13 százalékról 15 százalékra emelkedik a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által kiszabható bírság összegének felső határa.

Cégblog

Ilyen benzinkutat sem látott még

Ilyen benzinkutat sem látott még  

Az eddigiekhez képest más modellen alapul az Auchan legújabb csepeli töltőállomása.

Társadalom

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót  

Az európaiak a demokráciát és a gazdasági hatékonyságot tartják az EU fő erősségének.

Infokom

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?  

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo