Mobilvásárlás cikkek
Márciusban jön a chates vásárlás
Márciustól az Egyesült Államokban már a Viber csevegéseken belül is lehetőség lesz mobilos vásárlásra. Az instant vásárlást a világ többi részén ezt követően fokozatosan vezeti be idén a Viber. Az Instagram és a Messenger is beszáll az e-kereskedelembe.
A Facebook megeszi az internetet és az appokat
A közösségi média és az üzenetküldő platformok, az okostelefonoknak hála, egyre nehezebb helyzetbe hozzák a hagyományos webet és a mobil alkalmazásokat is. Hamarosan az a veszély fenyegeti a cégeket, hogy a Facebook (pontosabban a Facebook család) lesz az új internet. Na de mit tegyenek a cégek? Szakértőnk, Lévai Richárd közösségi média specialista segít!
Jövő héttől az Instagramon is vásárolhatunk
Tetszik a táska, amit Kim Kardashian friss Instagram képén a kezében tart? Pár kattintás, és máris az öné lehet, amit a képen lát, jön ugyanis az azonnali vásárlás gomb az Instagramra, igaz, még csak tesztüzemben.
Már lenyomta a mobil a netet - de nem nálunk
A világ másik felén már többségben vannak az okostelefonon vásárlók a hagyományos netes költéshez képest. Mifelénk még van hova fejlődni, de csak idő kérdése, hogy átbillenjen az arány.
Shopping határok nélkül: az egész világ a versenytárs
A mobileszközök és alkalmazások fejlődése, az egyre könnyebben elérhető és egyre biztonságosabb digitális fizetési megoldások, illetve a fejlődő és költséghatékonyabb logisztika mindinkább a mobilról indított vásárlások felé tereli az online kereskedelmet – méghozzá határok nélkül, így az egész világ a kereskedők versenytársává válik.
Okosban a jövő
A GfK kutatása szerint a 15-59 éves internetezők többsége ma már okostelefonján is rendszeresen csatlakozik a világhálóhoz. Ötből egy megkérdezett azonban továbbra is ragaszkodik a hagyományos mobiltelefonhoz és nem is tervezi, hogy okostelefont szerezne be.
Miért ne hagyjuk ki a mobil fejlesztést?
A sikeres multik fel vannak készülve arra, hogy a túléléshez folyamatosan változtatni kell az stratégiájukon. A kkv-k esetében talán még inkább igaz: aki lemarad a fogyasztók elvárásairól, az lehúzhatja a rolót.
Ezért érdemes befektetni az okostelefonos vásárlókba
A mobil kereskedelem a teljes e-kereskedelem növekedési ütemének háromszorosával bővül. Az okostelefonról történő vásárlások növekedésének hátterében elsősorban a fiatal felnőttek állnak.
Így vásárolunk online!
A magyarok 60 százaléka kettő vagy több eszközt használ a világháló elérésére. A webáruházak látogatóinak jelentős része már most mobilról érkezik és még bőven fejlődési potenciál, viszont a kereskedőkön múlik, mennyire képesek élni vele.
Még a mosdóból is vásárolnak az okostelefonosok
Meglepő eredményeket hozott egy online kérdőíves felmérés: a hazai okostelefon tulajdonosok 40,7 százaléka tévénézés közben, 27,4 százaléka pedig a mellékhelyiségben nyomkodja készülékét.
Kik azok a mobinauták?
Az elmúlt években látványosan nőtt az okostelefont használók száma, már közel 2,3 millióan rendelkeznek ilyen készülékkel. Az új ügyfelek kétharmada pedig ezeket választja. Őket mobinautáknak nevezi az Ipsos, róluk készült egy kutatás. A telefon aktív része a mindennapoknak.
Egyre csak nő a kereslet okostelefonra
Rekordokat döntenek az okjostelefonok értékesítései, ezzel szemben a hagyományos telefonok iránti kereslet csökken. A hazai mobilvásárlói piacon is előretörnek az okos készülékek.
Robbant a mobilvásárló piac Magyarországon
Robbanásszerű növekedésnek indult a mobileszközökön keresztüli vásárlás Magyarországon. A Vatera üzemeltetőjének oldalain tavaly csaknem elérte a 29 milliót az ilyen eszközökről érkező látogatószám, amely ötszörös növekedés 2011-hez képest, miközben az átmenő forgalom mobilon 200 millió forintról csaknem egymilliárd forintra emelkedett tavaly.
Mobilvásárlási alkalmazásokat versenyeztet a Mastercard
A MasterCard új versenyt indít a jelenleg elérhető mobil vásárlási alkalmazások számára hét kelet-közép-európai országban valamint Oroszországban és Törökországban. Az egyedülálló kezdeményezéssel a bankkártya társaság a témába vágó legjobb alkalmazásokat kívánja díjazni, és bemutatni a nyilvánosság előtt.