Kudarckezelés cikkek


5 mód, hogy lélekben felálljunk egy kudarc után

5 mód, hogy lélekben felálljunk egy kudarc után 

A kudarctűrés elengedhetetlen egy vállalkozó számára, de egy idő után még a legbuzgóbb optimista is megrendül. Miután jön egy megsemmisítő csapás (vagy kettő, vagy öt), képesek vagyunk továbblépni? Vissza tudjuk szerezni a hitet és bizakodást, ami miatt eredetileg belekezdtünk? Jon Gordon az Entrepreneur.com-on megjelent cikkében ad hozzá némi segítséget!
Jeleket látunk... a siker 8 jelét

Jeleket látunk... a siker 8 jelét 

Gyakran kapcsoljuk a siker fogalmát a karrierhez vagy a pénzügyekhez, ám ez annál sokkal több. Hogy számunkra mi, azt magunk határozzuk meg, de van néhány jel, hogy jó úton járunk a majdani siker felé. Ha pedig még nem igazak ránk az alábbiak, máris elkezdhetünk dolgozni e készségek fejlesztésén.
6 félelem, ami a sikerünk útjában áll

6 félelem, ami a sikerünk útjában áll 

A félelmek – legalábbis a többségük –visszafogják képességeinket, lehetetlenné teszik, hogy valóra váltsuk az álmainkat. Ahhoz, hogy sikeresek legyünk, szembe kell néznünk velük. Íme, 6 félelem, ami mindannyiunknak ismerős lehet, ám amiket könnyedén legyőzhetünk. Legalábbis a „self made man” milliomos Daniel Ally szerint.
Még mindig nagyképű pénzszórónak látjuk a vállalkozókat

Még mindig nagyképű pénzszórónak látjuk a vállalkozókat  

A magyarokat leginkább a vállalkozásbarát környezet hiánya és a kudarctól való félelem tartja vissza, de harmaduk így is szívesen indítana vállalkozást az Amway Globális Vállalkozói Jelentése szerint. A vállalkozókról kialakított kép még mindig nem pozitív, szemben más országokkal.
Honnan tudjuk, mikor kell feladni?

Honnan tudjuk, mikor kell feladni? 

A vállalkozásnak elkerülhetetlen része az is, hogy olykor kudarcot valljunk. Ha jól csináljuk, anélkül leszünk képesek átvészelni az esetleges kudarcokat, hogy abba a vállalkozás, vagy mi magunk végleg összetörnénk. Ehhez viszont tudatos felkészülésre van szükség - mondja szakértőnk.
Miért nem sikeresek a kényszervállalkozók?

Miért nem sikeresek a kényszervállalkozók? 

A kisvállalkozások jelentős része kényszerből indult. Ez önmagában még nem predesztinálna semmire, hisz sokszor kiváló szakemberek vezetik őket. Miért van az, hogy mégis nehezebb sikerre vinni egy céget, ha kényszerből vágtunk bele?
Nem ciki újrakezdeni!

Nem ciki újrakezdeni! 

Negatív felhang kapcsolódik a magyar közgondolkodásban az újrakezdés fogalmához, mivel korábbi kudarcot feltételez. Pedig az elakadások felismerése a sikernek tulajdonképpen feltétele.
A siker titka: a kudarc

A siker titka: a kudarc 

A mellényúlásokról éppúgy kell beszélni, mint a sikerekről. Az okok elemzése segít az újrakezdésben, és közelebb visz a sikerhez. Számos, mára világhírűvé vált vállalkozás története mutatja, hogy a vállalkozó folyamatosan hullámvasúton utazik, és az üzleti életben a kudarc egy lépés a happy end felé. A tengeren túl ezt már sokan felismerték, Magyarországon azonban inkább tabutéma.
A ledolgozott hátrány mint előny

A ledolgozott hátrány mint előny 

Vajon miért győznek a kis Dávidok a nagy Góliátok ellen? Malcolm Gladwell új művében „világmegváltósabb”, mint a korábbiakban: már nem csupán a legütősebb marketingstratégia definiálásán agyal, hanem a társadalom egészének jóléte izgatja.
A kezdő vállalkozók 9 alaphibája

A kezdő vállalkozók 9 alaphibája 

Ha az ember vállalkozó, időről időre előfordul, hogy valami nagyon nem a tervek szerint alakul. Ez a normál üzletmenet része. De nem minden hiba a véletlenek csúnya összjátékának következménye.

Még mindig kényszerpálya itthon a vállalkozás 

Mi leszel, ha nagy leszel? Az ismerős kérdésre az ismerős válasz életkortól függően: kukás, doktor néni, karmester és még számtalan foglalkozás, kivéve az, hogy vállalkozó. A vállalkozói karrier ugyanis a mai napig nem vált a fejekben valós életpályává. Sőt, Magyarországon – miközben a nemzetközi trendekhez hasonlóan az állami kommunikáció középpontjában egyre inkább a vállalkozó áll – a mai napig jobbára kényszerpálya maradt.

A kudarc dicsérete  

Vajon kinek van több kudarca? Egy kudarc-embernek vagy egy siker-embernek? Bármennyire meglepő is, egy sikeres embernek sokkal több kudarca van élete során. Érdemes hát elgondolkodni azon, mit is gondoljunk a kudarcokról! A Piac&Profit szakértője segít!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mi lesz a nyugdíjmegtakarításokkal?

Mi lesz a nyugdíjmegtakarításokkal?  

A témában nagyszabású konferenciát rendez november 21-én a Klasszis Média Budapesten.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Cégblog

Ezeknél a vállalatoknál jó dolgozni

Ezeknél a vállalatoknál jó dolgozni  

Ezek most Magyarország 10 legjobb munkáltatója a dolgozói vélemények alapján.

Klímablog

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca  

Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat.

Gazdaság

Mi a legnagyobb adókockázat a cégeknél?

Mi a legnagyobb adókockázat a cégeknél?  

Közel 300 pénzügyi- és adóvezető körében készített felmérést az EY Magyarország.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo