Ingyenesség cikkek


Ingyen vagy gyorsan? Ön melyiket választaná?

Ingyen vagy gyorsan? Ön melyiket választaná? 

A gyors vagy az ingyenes kiszállítás a legjobb opció? Melyik előnyösebb ügyfeleink, illetve cégünk számára? Az előnyökről és a hátrányokról is olvashatunk a Marketing döntések blogjában. 
Az ingyenes vagy a gyors kiszállítás a fontosabb?

Az ingyenes vagy a gyors kiszállítás a fontosabb? 

A szállítási költség az interneten mindig fontos szempont a vásárlói döntésnél, de ezzel együtt egyre nagyobb az elvárás az átvételi módok és átfutási idők kapcsán is.
Letennénk az autót, ha ingyenes lenne a tömegközlekedés?

Letennénk az autót, ha ingyenes lenne a tömegközlekedés? 

A német kormány a légszennyezés csökkentése érdekében mérlegeli, hogy egyes városokban díjmentessé tegyék a közösségi közlekedést. Az elgondolás azután született, hogy az EU vádemelésre készül Németország ellen a súlyos légszennyezés miatt.
4 városi IT legenda, amit ideje megcáfolni

4 városi IT legenda, amit ideje megcáfolni 

Az IT-terület sok vállalkozó számára meglehetősen idegen terep, de ez nem jelenti azt, hogy minden pletykának be kéne dőlnünk. Összeszedtünk négy közkeletű tévedést.
Így pörgeti meg az eladást a pszichológia

Így pörgeti meg az eladást a pszichológia 

Az értékesítés felpörgetéséhez a legkülönbözőbb trükköket kell bevetni, a kiváló termék sajnos önmagában a legtöbbször kevés. Kihasználhatjuk a pszichológia eredményeit is!
Így lehet eladni, ami ingyen volt

Így lehet eladni, ami ingyen volt 

Elvileg az ember hajlamos azt viszonozni, amit kap valakitől – erre épít a marketingben az ingyenes ajándék és próbaverzió módszere. Mit tegyünk, hogy tényleg vásárlás legyen a viszonzás az ajándékért? Szakértőnk segít!
Élet pénz nélkül

Élet pénz nélkül 

Az ingyenélés (freeganism) hívei hátat fordítanak a pénz világának - ám éppen az általuk kritikusan szemlélt fogyasztói társadalom szemetéből szerzik a napi betevőt. Nem "csövesek", ám a kukázás fontos részét képezi életformájuknak, az önfenntartásnak.
Valóban ingyen, de...

Valóban ingyen, de... 

Az internet terjedésével az ingyenes üzleti modellek logikája is átalakult. Létrejöttek a valóban ingyenes szolgáltatások, miután az online csatornán a disztribúció költsége nulla, vagy közelít ahhoz. Az információ és bármi más, ami online, ingyenes akar lenni. Nem látszólag, hanem tényleg.
Száz százalék kedvezmény

Száz százalék kedvezmény 

Az ingyenesség mára kényszerítő erejű piaci tényezővé vált: kialakult egy új üzleti modell, amelyben egyes piacokon az ingyenességgel kell felvenni a harcot, ha nagyobb szeletet szeretnénk a tortából hasítani, vagy növelni akarjuk az ismertséget. Az ingyenesség egész szektorokból tünteti el a bevételt, ráadásul jóval nagyobb mértékben, mint amennyit egy-egy grátiszkoncepciójú cég vesz el a hagyományos üzletvitelű konkurenciától. A „semmi nincs ingyen" elvet azonban a 21. század sem írta felül, csak éppen a fizető és a nem fizető ügyfél térben és akár időben is messze kerülhet egymástól.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért 

Ponthatár afterparti: kedvezményesővel versenyeznek bankok a diákhitelhez számlát nyitókért.

Adózás

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok  

Augusztus 1-től duplájára emelkedik az adókötelezettségek nem vagy nem megfelelő teljesítése esetén kiszabható mulasztási bírság általános mértéke.

Jogi kisokos

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek  

Augusztus 1-től 13 százalékról 15 százalékra emelkedik a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által kiszabható bírság összegének felső határa.

Cégblog

Ilyen benzinkutat sem látott még

Ilyen benzinkutat sem látott még  

Az eddigiekhez képest más modellen alapul az Auchan legújabb csepeli töltőállomása.

Társadalom

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót  

Az európaiak a demokráciát és a gazdasági hatékonyságot tartják az EU fő erősségének.

Infokom

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?  

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo