Ingyenesség cikkek


Milliós könnyítés a cégeknek: van, amiért év végig nem kell fizetni

Milliós könnyítés a cégeknek: van, amiért év végig nem kell fizetni  

Év végéig díjmentes marad a beruházási hitelek garanciavállalása.
Ingyenes sírhelyet adnának a magyaroknak

Ingyenes sírhelyet adnának a magyaroknak 

A parlament elé terjesztik javaslatukat a Jobbik Magyarországért Mozgalom.
Ingyen vagy gyorsan? Ön melyiket választaná?

Ingyen vagy gyorsan? Ön melyiket választaná? 

A gyors vagy az ingyenes kiszállítás a legjobb opció? Melyik előnyösebb ügyfeleink, illetve cégünk számára? Az előnyökről és a hátrányokról is olvashatunk a Marketing döntések blogjában. 
Az ingyenes vagy a gyors kiszállítás a fontosabb?

Az ingyenes vagy a gyors kiszállítás a fontosabb? 

A szállítási költség az interneten mindig fontos szempont a vásárlói döntésnél, de ezzel együtt egyre nagyobb az elvárás az átvételi módok és átfutási idők kapcsán is.
Letennénk az autót, ha ingyenes lenne a tömegközlekedés?

Letennénk az autót, ha ingyenes lenne a tömegközlekedés? 

A német kormány a légszennyezés csökkentése érdekében mérlegeli, hogy egyes városokban díjmentessé tegyék a közösségi közlekedést. Az elgondolás azután született, hogy az EU vádemelésre készül Németország ellen a súlyos légszennyezés miatt.
4 városi IT legenda, amit ideje megcáfolni

4 városi IT legenda, amit ideje megcáfolni 

Az IT-terület sok vállalkozó számára meglehetősen idegen terep, de ez nem jelenti azt, hogy minden pletykának be kéne dőlnünk. Összeszedtünk négy közkeletű tévedést.
Így pörgeti meg az eladást a pszichológia

Így pörgeti meg az eladást a pszichológia 

Az értékesítés felpörgetéséhez a legkülönbözőbb trükköket kell bevetni, a kiváló termék sajnos önmagában a legtöbbször kevés. Kihasználhatjuk a pszichológia eredményeit is!
Így lehet eladni, ami ingyen volt

Így lehet eladni, ami ingyen volt 

Elvileg az ember hajlamos azt viszonozni, amit kap valakitől – erre épít a marketingben az ingyenes ajándék és próbaverzió módszere. Mit tegyünk, hogy tényleg vásárlás legyen a viszonzás az ajándékért? Szakértőnk segít!
Élet pénz nélkül

Élet pénz nélkül 

Az ingyenélés (freeganism) hívei hátat fordítanak a pénz világának - ám éppen az általuk kritikusan szemlélt fogyasztói társadalom szemetéből szerzik a napi betevőt. Nem "csövesek", ám a kukázás fontos részét képezi életformájuknak, az önfenntartásnak.
Valóban ingyen, de...

Valóban ingyen, de... 

Az internet terjedésével az ingyenes üzleti modellek logikája is átalakult. Létrejöttek a valóban ingyenes szolgáltatások, miután az online csatornán a disztribúció költsége nulla, vagy közelít ahhoz. Az információ és bármi más, ami online, ingyenes akar lenni. Nem látszólag, hanem tényleg.

Száz százalék kedvezmény 

Az ingyenesség mára kényszerítő erejű piaci tényezővé vált: kialakult egy új üzleti modell, amelyben egyes piacokon az ingyenességgel kell felvenni a harcot, ha nagyobb szeletet szeretnénk a tortából hasítani, vagy növelni akarjuk az ismertséget. Az ingyenesség egész szektorokból tünteti el a bevételt, ráadásul jóval nagyobb mértékben, mint amennyit egy-egy grátiszkoncepciójú cég vesz el a hagyományos üzletvitelű konkurenciától. A „semmi nincs ingyen" elvet azonban a 21. század sem írta felül, csak éppen a fizető és a nem fizető ügyfél térben és akár időben is messze kerülhet egymástól.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Pénzszerzés

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 86. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Gazdaság

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt 

Minden második magyar rendszeresen él át negatív stresszt, melynek legfőbb okozója a túlhajszolt életmódunk, a munkahelyi, családi vagy párkapcsolati konfliktusaink, miközben minden harmadik ember szorong állandó jelleggel az anyagiak miatt. Az NN Biztosító kutatása azt is feltárta, hogy az egyes generációk mi miatt aggódnak a leginkább és melyik a stressznek leginkább kitett korosztály.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo