Ingyenesség cikkek


Ingyenes sírhelyet adnának a magyaroknak

Ingyenes sírhelyet adnának a magyaroknak 

A parlament elé terjesztik javaslatukat a Jobbik Magyarországért Mozgalom.
Ingyen vagy gyorsan? Ön melyiket választaná?

Ingyen vagy gyorsan? Ön melyiket választaná? 

A gyors vagy az ingyenes kiszállítás a legjobb opció? Melyik előnyösebb ügyfeleink, illetve cégünk számára? Az előnyökről és a hátrányokról is olvashatunk a Marketing döntések blogjában. 
Az ingyenes vagy a gyors kiszállítás a fontosabb?

Az ingyenes vagy a gyors kiszállítás a fontosabb? 

A szállítási költség az interneten mindig fontos szempont a vásárlói döntésnél, de ezzel együtt egyre nagyobb az elvárás az átvételi módok és átfutási idők kapcsán is.
Letennénk az autót, ha ingyenes lenne a tömegközlekedés?

Letennénk az autót, ha ingyenes lenne a tömegközlekedés? 

A német kormány a légszennyezés csökkentése érdekében mérlegeli, hogy egyes városokban díjmentessé tegyék a közösségi közlekedést. Az elgondolás azután született, hogy az EU vádemelésre készül Németország ellen a súlyos légszennyezés miatt.
4 városi IT legenda, amit ideje megcáfolni

4 városi IT legenda, amit ideje megcáfolni 

Az IT-terület sok vállalkozó számára meglehetősen idegen terep, de ez nem jelenti azt, hogy minden pletykának be kéne dőlnünk. Összeszedtünk négy közkeletű tévedést.
Így pörgeti meg az eladást a pszichológia

Így pörgeti meg az eladást a pszichológia 

Az értékesítés felpörgetéséhez a legkülönbözőbb trükköket kell bevetni, a kiváló termék sajnos önmagában a legtöbbször kevés. Kihasználhatjuk a pszichológia eredményeit is!
Így lehet eladni, ami ingyen volt

Így lehet eladni, ami ingyen volt 

Elvileg az ember hajlamos azt viszonozni, amit kap valakitől – erre épít a marketingben az ingyenes ajándék és próbaverzió módszere. Mit tegyünk, hogy tényleg vásárlás legyen a viszonzás az ajándékért? Szakértőnk segít!
Élet pénz nélkül

Élet pénz nélkül 

Az ingyenélés (freeganism) hívei hátat fordítanak a pénz világának - ám éppen az általuk kritikusan szemlélt fogyasztói társadalom szemetéből szerzik a napi betevőt. Nem "csövesek", ám a kukázás fontos részét képezi életformájuknak, az önfenntartásnak.
Valóban ingyen, de...

Valóban ingyen, de... 

Az internet terjedésével az ingyenes üzleti modellek logikája is átalakult. Létrejöttek a valóban ingyenes szolgáltatások, miután az online csatornán a disztribúció költsége nulla, vagy közelít ahhoz. Az információ és bármi más, ami online, ingyenes akar lenni. Nem látszólag, hanem tényleg.
Száz százalék kedvezmény

Száz százalék kedvezmény 

Az ingyenesség mára kényszerítő erejű piaci tényezővé vált: kialakult egy új üzleti modell, amelyben egyes piacokon az ingyenességgel kell felvenni a harcot, ha nagyobb szeletet szeretnénk a tortából hasítani, vagy növelni akarjuk az ismertséget. Az ingyenesség egész szektorokból tünteti el a bevételt, ráadásul jóval nagyobb mértékben, mint amennyit egy-egy grátiszkoncepciójú cég vesz el a hagyományos üzletvitelű konkurenciától. A „semmi nincs ingyen" elvet azonban a 21. század sem írta felül, csak éppen a fizető és a nem fizető ügyfél térben és akár időben is messze kerülhet egymástól.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Karácsony, feketeleves nélkül – interjú

Karácsony, feketeleves nélkül – interjú 

Egyre ijesztőbb hírek jönnek az online, telefonos pénzügyi bűncselekmények, lopások és csalások terjedéséről, lényegében bárki potenciális áldozat lehet.

Költségkímélés

Valami elindult: országosan csökkenek a bérleti díjak

Valami elindult: országosan csökkenek a bérleti díjak 

Az országos albérletpiacon novemberben is csökkent az átlagos lakbér havi összevetésben, mégpedig 0,6 százalékkal.

Jogi kisokos

Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból

Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból  

A vásárlásainkat tudatosan és körültekintően végezzük, miközben tisztában vagyunk fogyasztói jogainkkal is.

Klímablog

Teslára hajtanak a hazai cégek az e-autó pályázaton

Teslára hajtanak a hazai cégek az e-autó pályázaton 

A Tesla érte el elsőként a félezres igényelt darabszámot a 30 milliárd forintos keretösszegű vállalati e-autó pályázaton.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo