Gondolkodásmód váltás cikkek

Csak aki gyorsan reagál, az lesz képes fejlődni
Fel kell venniük a cégeknek a tempót, különben a startupok viszik a piacokat. Amire szükség van, az a gondolkodásmód átalakítása. Az agilitás a termékfejlesztésnek is jót tesz, de még a munkaerőhiány megoldásában is segíthet.

Hogyan változtassuk meg a világot?
Ha nem arra koncentrálunk, hogy mik a lehetőségeink, hanem arra, hogy mi az, amit valójában meg akarunk oldani, gyorsabb és erősebb hatást érhetünk el. Itt az ideje átkapcsolni a gondolkodásunkat.

Bárki lehet kreatív
A kreativitás manapság gyakran használt szó, az ember a napi taposómalomban azonban sokszor úgy érzi, ő biztosan nem lenne képes semmi újat kitalálni. Pedig nem ördöngösség.

Itt az idő a beszéd helyett cselekvésre váltani
Az Európai Unió által 2020-ra kitűzött célok eléréséhez a vállalatok – legyenek kicsik vagy nagyok – nagyon jelentős mértékben járulhatnak hozzá, ha belátják saját felelősségüket. Ennek tudatosítása érdekében jött létre a Vállalkozás 2020 Manifesztum, amely kijelöli a legfontosabb prioritásokat. A dokumentum azt hangsúlyozza, eljött a konkrét és gyakorlati lépések ideje.

A változás elhagyta a kísérleti labort
Az értékrend változás már nem lehetőség, hanem kényszer, a mindennapjaink része. Ennek szele el fogja érni a magyar kkv-kat is. Fel kell készülni arra a világra, akár hisszük, akár nem. A változás nem kis lépésekben zajlik, hanem olyan ugrásokban, amelyek meglepő változásokat tudnak hozni egyes piacokra – hívta fel a figyelmet a Piac&Profit KKV-Akadémiáján Radácsi László, a BGF tudományos főmunkatársa. Ezért meg kell tanulni legalább az alap kifejezéseit, irányait ennek az új világnak, hogy ne maradjunk le végletesen.

Iskolazöldítési verseny kamaszoknak
Idén márciusban a tavalyi nagy sikerre való tekintettel az Antall József Tudásközpont ismét megrendezi a SuSchool (Sustainable School) 2015 kétfordulós fenntartható fejlődés középiskolás versenyt.

Út a tudatosságtól a cselekvésig
Számos világhírű gondolkodó részvételével szervez kétnapos konferenciát az etikus gondolkodásmód terjesztése és a jobb világ megteremtése mellet elkötelezett Budapest Klub, alapításának 21. évfordulója alkalmából.

A pozitív jövőkép növeli a cégvagyont
Ha igazi és tartós változásokat akarunk elérni, akkor az emberek beállítottságával és gondolkodásmódjával kell kezdenünk az átalakítást. Fel kell szabadítanunk és a helyes irányba kell terelnünk az emberek energiáit, ha azt akarjuk, hogy üdvözöljék, és ne akadályozzák a változásokat.