Földi Miklós Dániel cikkek


Ha bonyolult, akkor jobban is emlékszünk rá?

Ha bonyolult, akkor jobban is emlékszünk rá? 

Régi kérdés, hogy milyen betűtípust használjunk, ha azt szeretnénk, hogy megjegyezzék az üzenetünket. A legtöbben azt gondolják, hogy a legjobb a legegyszerűbb, de mint kiderült, ez nem mindig igaz. A könnyen olvasható betűtípusok cselekvésre késztetnek, a nehezebben olvashatók viszont nagyobb figyelmet kapnak, és jobban megjegyezzük őket – hívta fel a figyelmet szakértőnk.
Az influencerek archetípusai

Az influencerek archetípusai 

Az influencerek azaz befolyásolók, vagy véleményvezérek, egyre növekvő szerepet játszanak a marketingben. Ennek egy erős mutatója, hogy már influencer marketingről is beszélünk, sőt kifejezett ügynökségek működnek már itthon és külföldön is, az influencerekkel való “ kereskedelem” működtetésére. Vajon mitől olyan fontosak az influencerek, miért tudnak ennyire befolyásolni? A válasz a közösség média terjedésében és szociálpszichológia okokban és a négy archetípusban keresendő.
Hatékony reklámhoz nem elég az öncélú hangoskodás

Hatékony reklámhoz nem elég az öncélú hangoskodás 

Csak a pénzügyi cél kitűzése vagy a túl hangsúlyos imázselemek mind jelentősen ronthatják a reklámunk hatékonyságát – már ha egyáltalán tudjuk, mit értünk hatékonyság alatt. A csak konverziók alapján mért hatékonyságnak üzen hadat Földi Miklós Dániel reklámpszichológus szakértőnk.
Ma már a figyelem az igazi hiánycikk, de megszerezhető

Ma már a figyelem az igazi hiánycikk, de megszerezhető 

A legviccesebb reklám is értelmetlenné válik, ha nem kelt figyelmet. Mert a jó reklám - legyen szó online vagy offline reklámról - célja, hogy felkeltése a figyelmet. Figyelem nélkül nincs kapcsolat a befogadóval, azaz a fogyasztóddal.
Neked milyen szagú a marketinged?

Neked milyen szagú a marketinged? 

Az illatok erős érzelmeket, komplex emléket váltanak ki belőlünk, a vállalkozások túlnyomó többsége mégsem használja őket tudatosan. Pedig ezzel egy nagy erejű marketingeszközről mondanak le – állítja Földi Miklós Dániel reklámpszichológus.
Logó a képernyőn, így kerüld el a halálsarkot

Logó a képernyőn, így kerüld el a halálsarkot 

Létezik egy hely a képernyőn, amit jobb messziről elkerülni. Feltéve persze, ha olyan információkat akarunk közölni a látogatóinkkal, amit szeretnénk, ha észrevennének – figyelmeztet Földi Miklós Dániel reklámpszichológus szakértőnk.
Szakértők: a bizonytalanság dicsérete

Szakértők: a bizonytalanság dicsérete 

Lassan szakértőre van szükségünk, aki segít választani nekünk a szakértők tengerében – hívta fel a figyelmet szakértőnk. Érdekes azonban, de van egy meglepő szempont, ami jelentősen befolyásolja, hogy mennyire hiszünk egy szakértő véleményében.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo