Földi Miklós Dániel cikkek

hirdetés

Ha bonyolult, akkor jobban is emlékszünk rá?

Ha bonyolult, akkor jobban is emlékszünk rá?

Régi kérdés, hogy milyen betűtípust használjunk, ha azt szeretnénk, hogy megjegyezzék az üzenetünket. A legtöbben azt gondolják, hogy a legjobb a legegyszerűbb, de mint kiderült, ez nem mindig igaz. A könnyen olvasható betűtípusok cselekvésre késztetnek, a nehezebben olvashatók viszont nagyobb figyelmet kapnak, és jobban megjegyezzük őket – hívta fel a figyelmet szakértőnk.
Az influencerek archetípusai

Az influencerek archetípusai

Az influencerek azaz befolyásolók, vagy véleményvezérek, egyre növekvő szerepet játszanak a marketingben. Ennek egy erős mutatója, hogy már influencer marketingről is beszélünk, sőt kifejezett ügynökségek működnek már itthon és külföldön is, az influencerekkel való “ kereskedelem” működtetésére. Vajon mitől olyan fontosak az influencerek, miért tudnak ennyire befolyásolni? A válasz a közösség média terjedésében és szociálpszichológia okokban és a négy archetípusban keresendő.
Hatékony reklámhoz nem elég az öncélú hangoskodás

Hatékony reklámhoz nem elég az öncélú hangoskodás

Csak a pénzügyi cél kitűzése vagy a túl hangsúlyos imázselemek mind jelentősen ronthatják a reklámunk hatékonyságát – már ha egyáltalán tudjuk, mit értünk hatékonyság alatt. A csak konverziók alapján mért hatékonyságnak üzen hadat Földi Miklós Dániel reklámpszichológus szakértőnk.
Ma már a figyelem az igazi hiánycikk, de megszerezhető

Ma már a figyelem az igazi hiánycikk, de megszerezhető

A legviccesebb reklám is értelmetlenné válik, ha nem kelt figyelmet. Mert a jó reklám - legyen szó online vagy offline reklámról - célja, hogy felkeltése a figyelmet. Figyelem nélkül nincs kapcsolat a befogadóval, azaz a fogyasztóddal.
Neked milyen szagú a marketinged?

Neked milyen szagú a marketinged?

Az illatok erős érzelmeket, komplex emléket váltanak ki belőlünk, a vállalkozások túlnyomó többsége mégsem használja őket tudatosan. Pedig ezzel egy nagy erejű marketingeszközről mondanak le – állítja Földi Miklós Dániel reklámpszichológus.
hirdetés
Logó a képernyőn, így kerüld el a halálsarkot

Logó a képernyőn, így kerüld el a halálsarkot

Létezik egy hely a képernyőn, amit jobb messziről elkerülni. Feltéve persze, ha olyan információkat akarunk közölni a látogatóinkkal, amit szeretnénk, ha észrevennének – figyelmeztet Földi Miklós Dániel reklámpszichológus szakértőnk.
Szakértők: a bizonytalanság dicsérete

Szakértők: a bizonytalanság dicsérete

Lassan szakértőre van szükségünk, aki segít választani nekünk a szakértők tengerében – hívta fel a figyelmet szakértőnk. Érdekes azonban, de van egy meglepő szempont, ami jelentősen befolyásolja, hogy mennyire hiszünk egy szakértő véleményében.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

hirdetés

Pénzszerzés

Még egy esélyt kapnak a lakásfelújítási támogatást elbukók

Még egy esélyt kapnak a lakásfelújítási támogatást elbukók

Az elutasított otthonfelújítási támogatást igénylőknek sem biztos, hogy el kell búcsúzniuk a pénztől – derült ki egy friss törvénytervezetből.

Adózás

Május végéig lehet eldönteni, kinek menjen az SZJA 1+1 százaléka

Május végéig lehet eldönteni, kinek menjen az SZJA 1+1 százaléka

A személyi jövedelemadó egy plusz egy százalékának felajánlásáról május 22-ig lehet rendelkezni.

Cégblog

Rengeteg cégnek kell színt vallani az EU felé

Rengeteg cégnek kell színt vallani az EU felé

Több mint ezer magyar cégnek kell majd beszámolnia a fenntartható működéséről az uniónak.

Társadalom

Megvizsgálták, mennyie nehéz költözni Magyarországon

Megvizsgálták, mennyie nehéz költözni Magyarországon

Magyarországon nemzetközi összehasonlításban is magas az ingatlantulajdonlási arány, nehezebben költöznek az emberek, ami nehezíti a mobilitást.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo