Ernst & Young cikkek


Drámai zuhanás, egyre kevésbé érdekeljük a kockázati tőkebefektetőket

Drámai zuhanás, egyre kevésbé érdekeljük a kockázati tőkebefektetőket 

Visszaesés 2023 első negyedévében a magyarországi kockázati- és magántőkepiacon.
Márkahűség: a személyre szabott programoké a jövő

Márkahűség: a személyre szabott programoké a jövő 

Egyre nagyobb kihívást jelent a vásárlói lojalitás erősítése, a jövőt az adatalapú, személyre szabott hűségprogramok jelentik – mutat rá a 130 felsővezető megkérdezésével készült, nemzetközi EY Retail Loyalty kutatás.
Versenyben az ifjú adószakértők

Versenyben az ifjú adószakértők 

Elindult az Ernst & Young idei Adóversenye, a felsőbbéves és frissen végzett hallgatóknak meghirdetett nemzetközi esettanulmány versenyre egy hónapon keresztül lehet beküldeni a pályaműveket.
Formálódik az ország legnagyobb pénzintézete

Formálódik az ország legnagyobb pénzintézete 

Fiókhálózatát tekintve Magyarország legnagyobb pénzügyi szolgáltatója jöhetne létre a takarékszövetkezetek integrációjával. Ha minden feltétel adottá válik, technikailag akár egy-két év alatt megvalósítható az összeolvadás – mutatott rá az Ernst & Young.
A cégek több mint fele már bővítést tervez az idén a világban

A cégek több mint fele már bővítést tervez az idén a világban 

A vállalkozói szférában nemzetközi szinten már az élénkülés jelei mutatkoznak. A legégetőbb problémát jelenleg a jól képzett szakemberek megtalálása jelenti – derül ki abból a felmérésből, amelyben az Ernst & Young Az év üzletembere díj díjazottjait szólaltatták meg a világ 21 országából.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Megcsappant a középkorúak megtakarítása

Megcsappant a középkorúak megtakarítása  

A középkorúak 57 évesen mennének nyugdíjba, de 69 éves korukra számíthatnak rá.

Gazdaság

Már most látszik, hogy újabb rekordév jön a lakossági hiteleknél

Már most látszik, hogy újabb rekordév jön a lakossági hiteleknél 

A legmerészebb várakozásokat is felülmúlta a lakossági hitelek iránti, idei kereslet.

Infokom

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt  

Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo