Elkötelezett munkavállaló cikkek
Nulla forintos trükkök, amitől szárnyalnak a dolgozók
A motivációval az a baj, hogy nem tartós - mondják sokan - a megoldás, hogy mindennap gyakoroljuk! Van pár dolog, amit ha sikerül bevezetnünk a mindennapokba, garantáltan nő az elkötelezettség. És egy fillérünkbe sem kerül az egész.
100% hatékonyság, 0% bürokrácia - ilyen az új munkaszervezés
Nem a munkavállalónak kell idomulnia a szervezethez, hanem a szervezetnek az emberekhez. Ha a dolgozók kellően motiváltak és elkötelezettek, jobb munkaszervezési rendszer alapját teremtik meg, mint bárki, egy papír fölé görnyedve.
Magabiztosabbak lettek a magyar dolgozók
A dolgozói elkötelezettség 2005 óta először csökkent az idén, a munkavállalók magabiztosabbak lettek és könnyebben váltanak, mint korábban - derült ki az Aon Hewitt Legjobb Munkahely Program kutatásából.
A UX design motivál, nem a pénz
Nem a pénz az elsődleges motiváció a munkában. Ez ahhoz kell, hogy egyáltalán dolgozzunk. Ha a munkáltató ennél nagyobb elkötelezettséget akar – és kemény számok mutatják, hogy akarnia kéne –, ennél sokkal többre van szükség.
5 tuti HR tipp kisvállalkozóknak
A HR feladata a kis cégekben sem csak az alkalmazottak felvétele és elbocsátása, esetleg a képzések megszervezése lenne, a kisebb vállalatok is sokkal többet várhatnak tőle. Lássunk 5 szakértői HR tippet, ami biztosítja, hogy a csapatunk hűségesen, magas színvonalon dolgozzon, és fejlődjön a vállalat és kollégák iránti közös felelősség érzete.
Így lesz elkötelezett a dolgozó
Az elköteleződés gyakorlatilag az összes ismert teljesítménymutatóra hatással van, nem kétséges tehát, hogy hasznos dolog. De hogyan hozzuk ki a munkatársakból? Szakértőnk segít!
Így hozhatjuk ki minden napból a maximumot
Mindenkinek az a célja, hogy minél rövidebb idő alatt minél több munkát végezzen el. De a rossz szokások gyakran akadályokat gördítenek a hatékony munkavégzés elé. A hatékonyság nem azt jelenti, hogy keményebben dolgozunk, hanem hogy gyorsabban.
Vegyük le a dobozt a fejünkről!
Sok kkv vezető még mindig „úri huncutságként” tekint a coachingra, pedig a nagy cégeknél egyre többen látják, érdemes segítséget kérni, ha a vezető problémába ütközik. De tényleg csak akkor szükséges szakember segítsége, ha már gond van? Mennyire költséges szolgáltatás a coaching? Zádrovich Alíz business és life coach segít tiszta vizet önteni a pohárba.
Küzdenek a munkaerőért a legjobb cégek
2015-öt öt egyértelműen a munkaerőért folytatott küzdelem jellemzi a versenyszférában - derül ki az Aon Hewitt legjobb munkahelyeket vizsgáló idei kutatásából. A tehetséges munkavállalók pedig jellemzően csak a legjobb munkahelyeken szeretnek dolgozni. A legjobbak a munkáltatói márkaépítésre is figyelnek, az elkötelezett dolgozók pedig a cég sikerét is növelik.
Év végén jutalmaznak bőkezűbben a cégek
Az év végi időszakban különösen fontos a munkavállalók elismerése, megbecsülése - állítják magyarországi kis- és középvállalkozások és nagyvállalatok vezetői. De milyen más alkalmakkor, milyen formában és mennyire tudatosan ismerik el a vállalatok a dolgozók munkáját napjainkban? A Sodexo 2015 novemberében végzett friss kutatása ezekre a kérdésekre ad válaszokat.
Ennyin múlik, hogy boldogabbak legyünk a munkahelyen
A boldogtalan munkavállaló nem hatékony munkavállaló, vagyis rengeteg elpocsékolt pénzt jelent. Tehát nem pusztán emberbaráti jóságból, hanem jól felfogott üzleti érdekből is érdemes a vezetőknek figyelmet fordítaniuk arra, hogy boldogabbá tegyék az alkalmazottakat. Itt van 5 egyszerű dolog, már holnap elkezdheti!
Így lehet élmény a munka
A flow állapota, amikor az ember teljesen feloldódik a tevékenységben amit végez, egyszerre aktív és relaxált, úgy dolgozik, hogy közben feltöltődik. Jól hangzik mi? Mutatjuk, mi az alapja.
Akar róla beszélni? Belső kommunikáció krízis előtt, alatt és után
Egy szervezet munkavállalói a vállalati reputáció legfontosabb védelmezői, márkanagykövetei lehetnek. Ők azok, akik személyes jelenlétükkel, ügyfélkapcsolati munkájukkal, közösségi média használatukkal megjelenítik a szervezetet a külvilág, a közvélemény számára. Ahhoz, hogy egy krízis esetén valóban számíthassunk a dolgozók támogatására, érdemes már a baj bekövetkezése előtt néhány aranyszabályra figyelemmel lennünk.