Céges blog cikkek


Öt hiba, amitől a legjobb üzleti blog is bedöglik

Öt hiba, amitől a legjobb üzleti blog is bedöglik 

Ha a keresőoptimalizálás a tét, akkor az üzleti blog rendszeres írása a legjobb stratégia. A hasznos tartalommal gyakran frissülő oldalakat imádja a Google, és nagyobb bizalommal keresik fel az érdeklődők is. De csakis akkor, ha a blog elkerüli azt az 5 hibát, amire a Langmár Kommunikáció cikke hívja fel a figyelmet!
A Facebook-ot már felfedezték a cégek, a blogokat még nem

A Facebook-ot már felfedezték a cégek, a blogokat még nem 

Tízből hét nagyvállalat rendelkezik saját weboldallal. Túlnyomó többségük szinte kizárólag termékismertetésre használja azt, de egy részüknél már elérhető a karácsony közeledtével egyértelműen versenyelőnyt jelentő webshop funkció is – derül ki a K&H nagyvállalati felméréséből.
Sokan bezárhatnák a boltot, ha holnap megszűnne a Facebook

Sokan bezárhatnák a boltot, ha holnap megszűnne a Facebook 

Téves az az elképzelés, mely szerint az online közösségi terek csak kapcsolat –és márkaépítésre jók. Már most komoly szerepet kapnak ezek az oldalak az értékesítésben is, és a jövőben ez egyre inkább így lesz. Ezt támasztják alá a már ma is szembetűnő trendek, és az RG Stúdió Kft. friss kutatása is.
A versenyelőny annál van, aki az információt adja

A versenyelőny annál van, aki az információt adja 

Az internetes értékesítés egyik fő nehézsége, hogy kisebb kereskedőként elveszhetünk a nagy zajban. A komoly szakértői tartalom, saját blog lehet a módszer, ami segít láthatóvá és hitelessé válni.
Hét főbűn, amit egy céges bloggal elkövethetünk

Hét főbűn, amit egy céges bloggal elkövethetünk 

A blogolás olyan, mint a foci: mindenki ért hozzá, de jól játszani azért nem mindenki tud. A céges blogra ez kétszeresen is igaz, ezért összeszedtük azt a hét főbűnt, amellyel többéves munkát tehetünk tönkre egy szempillantás alatt.
Így kerüljünk sztoriba - egy jó bloggal

Így kerüljünk sztoriba - egy jó bloggal 

Az egyre nagyobb blog-tortából az üzleti szektor is kihasítja a maga szeletét. Nem véletlenül! A céges blog nem csak egy időrabló plusz, ha jól csináljuk, komoly hozadéka lehet.
Csináljuk gyakran, vagy ne csináljuk sehogy

Csináljuk gyakran, vagy ne csináljuk sehogy 

Érdemes-e üzleti blogolásba kezdeni a cég fellendítése érdekében? Bár sokan úgy vélik, hogy a válasz egy hangos „igen", a legtöbb rutinos szakértő azt mondaná, „attól függ”. Nézzük miért.
A bloggereket is magába szippantaná a Facebook

A bloggereket is magába szippantaná a Facebook 

A világ legismertebb közösségi oldalának talán egyik legkevésbé ismert funkciója a Notes szolgáltatás. Az öt éve gyakorlatilag változatlan formátumban létező funkcióval hosszabb lélegzetvételű, de a normál bejegyzésekhez látványvilágban nagyon hasonló posztokat készíthetnek a felhasználók – írta a Bitport.
Ettől lesz igazán profi egy blogposzt

Ettől lesz igazán profi egy blogposzt 

A szövegírás olyan, mint a foci: mindenki tud játszani, de attól még nem mindenkiből lesz Maradona. A Direkt Marketing Szövetség Tartalommarketing kisokosának segítségével most rávilágítunk néhány alapvető szabályra, ami a minőségi tartalmat megkülönbözteti az átlagos online agymenéstől. Kitérünk arra is, hogy mibe kerülhet ez nekünk.
Jobb ha szakember írja a saját blogunkat?

Jobb ha szakember írja a saját blogunkat? 

Tapasztalataink szerint a legtöbb cégvezető ennél a kérdésnél akad el a tartalommarketinggel kapcsolatban, hiszen nekik erre nincs idejük, valakit, aki profi tartalmakat állít elő, pedig nem lehet csak úgy előkapni a szekrényből. Sorozatunk aktuális részében a Direkt Marketing Szövetség tartalommarketing Kisokosának segítségével most rávilágítunk, mikor érdemes nekünk és mikor külsősnek elkészítenie a tartalmainkat, illetve mire ügyeljünk, ha külsőst keresünk.

A kiválasztásnak is lépést kell tartania a világgal 

Ma már a megfelelő munkaerő kiválasztásához elengedhetetlen az interneten való jelenlét, hogy bárhol a világon utol lehessen érni a cégünket. A legfontosabb a weboldal, ahol sokszor először találkoznak a cégünkkel, de a közösségi oldalakon való részvétel is egyre népszerűbb.

Nem félnek az újtól a kisvállalkozások  

Opportunista a kisvállalatok marketingje: mindent kipróbálnak, majd használják, ami működik. A Facebook működik, ezért azt használják a legtöbben – már többen, mint a Goggle Adwords-öt. Közben fejben készítenek marketing tervet és van, aki szégyenszemre spammel is.

Így lehet hatékony az online térben 

Jelentősen nőtt az online reklámra fordított pénzek mennyisége a válság éveiben, a tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy a vállalatok nem hatékonyan használják a virtuális teret. A háttérben még mindig a tudás hiánya áll, ugyanakkor egyre több vállalkozó kezdi megérteni, mit nyújthat cégének az online világ.

6 ok, amiért minden kisvállalkozásnak kell egy blog 

A legtöbb magyar kisvállalkozás csak minimálisan van jelen az online világban, pedig az számos olcsó megjelenési lehetőséget kínál. Az online marketing eszközök közül is az egyik leghatékonyabb - és legolcsóbb - a céges blog, hat okot is adunk, hogy miért kötelező minden kisvállalkozásnak vezetni egyet.

Fel kell gyorsulnunk, hogy követni tudjuk a világot 

Az internet mára épp olyan alapvető infrastrukturális elemmé vált, mint az elektromos áram vagy a vezetékes víz. Ahhoz viszont, hogy a felhasználó követni tudja a hihetetlen tempóban elképesztő lehetőségeket ontó technikai fejlődést, neki is fel kell gyorsulnia, legalábbis ami a változáskövetés képességét jelenti.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Jogi kisokos

Hatalmas tockost kapott Trump

Hatalmas tockost kapott Trump 

Fehér Ház: az Egyesült Államok végét jelentené, amennyiben el kellene törölni a Trump-adminisztráció vámjait.

Cégblog

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről 

A Klasszis Podcastban a Starschema társalapítója, egykori vezetője, a Hungarian Business Angel Network elnöke szerepelt.

Klímablog

Milliárdok áramlanak a zöld átállásba

Milliárdok áramlanak a zöld átállásba 

A megújuló energiába fektetett beruházások jelentik a globális tőkepiaci növekedés egyik legfontosabb motorját.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo