Céges blog cikkek


Öt hiba, amitől a legjobb üzleti blog is bedöglik

Öt hiba, amitől a legjobb üzleti blog is bedöglik 

Ha a keresőoptimalizálás a tét, akkor az üzleti blog rendszeres írása a legjobb stratégia. A hasznos tartalommal gyakran frissülő oldalakat imádja a Google, és nagyobb bizalommal keresik fel az érdeklődők is. De csakis akkor, ha a blog elkerüli azt az 5 hibát, amire a Langmár Kommunikáció cikke hívja fel a figyelmet!
A Facebook-ot már felfedezték a cégek, a blogokat még nem

A Facebook-ot már felfedezték a cégek, a blogokat még nem 

Tízből hét nagyvállalat rendelkezik saját weboldallal. Túlnyomó többségük szinte kizárólag termékismertetésre használja azt, de egy részüknél már elérhető a karácsony közeledtével egyértelműen versenyelőnyt jelentő webshop funkció is – derül ki a K&H nagyvállalati felméréséből.
Sokan bezárhatnák a boltot, ha holnap megszűnne a Facebook

Sokan bezárhatnák a boltot, ha holnap megszűnne a Facebook 

Téves az az elképzelés, mely szerint az online közösségi terek csak kapcsolat –és márkaépítésre jók. Már most komoly szerepet kapnak ezek az oldalak az értékesítésben is, és a jövőben ez egyre inkább így lesz. Ezt támasztják alá a már ma is szembetűnő trendek, és az RG Stúdió Kft. friss kutatása is.
A versenyelőny annál van, aki az információt adja

A versenyelőny annál van, aki az információt adja 

Az internetes értékesítés egyik fő nehézsége, hogy kisebb kereskedőként elveszhetünk a nagy zajban. A komoly szakértői tartalom, saját blog lehet a módszer, ami segít láthatóvá és hitelessé válni.
Hét főbűn, amit egy céges bloggal elkövethetünk

Hét főbűn, amit egy céges bloggal elkövethetünk 

A blogolás olyan, mint a foci: mindenki ért hozzá, de jól játszani azért nem mindenki tud. A céges blogra ez kétszeresen is igaz, ezért összeszedtük azt a hét főbűnt, amellyel többéves munkát tehetünk tönkre egy szempillantás alatt.
Így kerüljünk sztoriba - egy jó bloggal

Így kerüljünk sztoriba - egy jó bloggal 

Az egyre nagyobb blog-tortából az üzleti szektor is kihasítja a maga szeletét. Nem véletlenül! A céges blog nem csak egy időrabló plusz, ha jól csináljuk, komoly hozadéka lehet.
Csináljuk gyakran, vagy ne csináljuk sehogy

Csináljuk gyakran, vagy ne csináljuk sehogy 

Érdemes-e üzleti blogolásba kezdeni a cég fellendítése érdekében? Bár sokan úgy vélik, hogy a válasz egy hangos „igen", a legtöbb rutinos szakértő azt mondaná, „attól függ”. Nézzük miért.
A bloggereket is magába szippantaná a Facebook

A bloggereket is magába szippantaná a Facebook 

A világ legismertebb közösségi oldalának talán egyik legkevésbé ismert funkciója a Notes szolgáltatás. Az öt éve gyakorlatilag változatlan formátumban létező funkcióval hosszabb lélegzetvételű, de a normál bejegyzésekhez látványvilágban nagyon hasonló posztokat készíthetnek a felhasználók – írta a Bitport.
Ettől lesz igazán profi egy blogposzt

Ettől lesz igazán profi egy blogposzt 

A szövegírás olyan, mint a foci: mindenki tud játszani, de attól még nem mindenkiből lesz Maradona. A Direkt Marketing Szövetség Tartalommarketing kisokosának segítségével most rávilágítunk néhány alapvető szabályra, ami a minőségi tartalmat megkülönbözteti az átlagos online agymenéstől. Kitérünk arra is, hogy mibe kerülhet ez nekünk.
Jobb ha szakember írja a saját blogunkat?

Jobb ha szakember írja a saját blogunkat? 

Tapasztalataink szerint a legtöbb cégvezető ennél a kérdésnél akad el a tartalommarketinggel kapcsolatban, hiszen nekik erre nincs idejük, valakit, aki profi tartalmakat állít elő, pedig nem lehet csak úgy előkapni a szekrényből. Sorozatunk aktuális részében a Direkt Marketing Szövetség tartalommarketing Kisokosának segítségével most rávilágítunk, mikor érdemes nekünk és mikor külsősnek elkészítenie a tartalmainkat, illetve mire ügyeljünk, ha külsőst keresünk.

A kiválasztásnak is lépést kell tartania a világgal 

Ma már a megfelelő munkaerő kiválasztásához elengedhetetlen az interneten való jelenlét, hogy bárhol a világon utol lehessen érni a cégünket. A legfontosabb a weboldal, ahol sokszor először találkoznak a cégünkkel, de a közösségi oldalakon való részvétel is egyre népszerűbb.

Nem félnek az újtól a kisvállalkozások  

Opportunista a kisvállalatok marketingje: mindent kipróbálnak, majd használják, ami működik. A Facebook működik, ezért azt használják a legtöbben – már többen, mint a Goggle Adwords-öt. Közben fejben készítenek marketing tervet és van, aki szégyenszemre spammel is.

Így lehet hatékony az online térben 

Jelentősen nőtt az online reklámra fordított pénzek mennyisége a válság éveiben, a tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy a vállalatok nem hatékonyan használják a virtuális teret. A háttérben még mindig a tudás hiánya áll, ugyanakkor egyre több vállalkozó kezdi megérteni, mit nyújthat cégének az online világ.

6 ok, amiért minden kisvállalkozásnak kell egy blog 

A legtöbb magyar kisvállalkozás csak minimálisan van jelen az online világban, pedig az számos olcsó megjelenési lehetőséget kínál. Az online marketing eszközök közül is az egyik leghatékonyabb - és legolcsóbb - a céges blog, hat okot is adunk, hogy miért kötelező minden kisvállalkozásnak vezetni egyet.

Fel kell gyorsulnunk, hogy követni tudjuk a világot 

Az internet mára épp olyan alapvető infrastrukturális elemmé vált, mint az elektromos áram vagy a vezetékes víz. Ahhoz viszont, hogy a felhasználó követni tudja a hihetetlen tempóban elképesztő lehetőségeket ontó technikai fejlődést, neki is fel kell gyorsulnia, legalábbis ami a változáskövetés képességét jelenti.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén

Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén 

A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40 ezer forintján felül további 40 ezer forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál.
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport

A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport 

Közzétette éves jelentését a BioTechUSA-cégcsoport.

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Pénzszerzés

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat 

Nagyon érdemes megnézni milyen szolgáltatót hívunk, ha elromlik valami az otthonunkban.

Adózás

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt  

Az adóellenőrök országszerte ellenőrzik a húsvéti ünnepkörhöz kapcsolódó termékek árusítóit az üzletekben, piacokon, kitelepüléseken és az online térben.

Jogi kisokos

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái 

A cégeknek nyilvánossá kell tenniük az új pozícióikhoz tartozó fizetési információikat, a meglévő munkavállalóknak is nyilvánosnak kell majd lenniük.

Klímablog

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal?

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal? 

Gyorsuló ütemben növekednek a beruházások az energiaátmeneti eszközökbe – így látja a területen befektetők csaknem háromnegyede.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo