Céges blog cikkek


Öt hiba, amitől a legjobb üzleti blog is bedöglik

Öt hiba, amitől a legjobb üzleti blog is bedöglik 

Ha a keresőoptimalizálás a tét, akkor az üzleti blog rendszeres írása a legjobb stratégia. A hasznos tartalommal gyakran frissülő oldalakat imádja a Google, és nagyobb bizalommal keresik fel az érdeklődők is. De csakis akkor, ha a blog elkerüli azt az 5 hibát, amire a Langmár Kommunikáció cikke hívja fel a figyelmet!
A Facebook-ot már felfedezték a cégek, a blogokat még nem

A Facebook-ot már felfedezték a cégek, a blogokat még nem 

Tízből hét nagyvállalat rendelkezik saját weboldallal. Túlnyomó többségük szinte kizárólag termékismertetésre használja azt, de egy részüknél már elérhető a karácsony közeledtével egyértelműen versenyelőnyt jelentő webshop funkció is – derül ki a K&H nagyvállalati felméréséből.
Sokan bezárhatnák a boltot, ha holnap megszűnne a Facebook

Sokan bezárhatnák a boltot, ha holnap megszűnne a Facebook 

Téves az az elképzelés, mely szerint az online közösségi terek csak kapcsolat –és márkaépítésre jók. Már most komoly szerepet kapnak ezek az oldalak az értékesítésben is, és a jövőben ez egyre inkább így lesz. Ezt támasztják alá a már ma is szembetűnő trendek, és az RG Stúdió Kft. friss kutatása is.
A versenyelőny annál van, aki az információt adja

A versenyelőny annál van, aki az információt adja 

Az internetes értékesítés egyik fő nehézsége, hogy kisebb kereskedőként elveszhetünk a nagy zajban. A komoly szakértői tartalom, saját blog lehet a módszer, ami segít láthatóvá és hitelessé válni.
Hét főbűn, amit egy céges bloggal elkövethetünk

Hét főbűn, amit egy céges bloggal elkövethetünk 

A blogolás olyan, mint a foci: mindenki ért hozzá, de jól játszani azért nem mindenki tud. A céges blogra ez kétszeresen is igaz, ezért összeszedtük azt a hét főbűnt, amellyel többéves munkát tehetünk tönkre egy szempillantás alatt.
Így kerüljünk sztoriba - egy jó bloggal

Így kerüljünk sztoriba - egy jó bloggal 

Az egyre nagyobb blog-tortából az üzleti szektor is kihasítja a maga szeletét. Nem véletlenül! A céges blog nem csak egy időrabló plusz, ha jól csináljuk, komoly hozadéka lehet.
Csináljuk gyakran, vagy ne csináljuk sehogy

Csináljuk gyakran, vagy ne csináljuk sehogy 

Érdemes-e üzleti blogolásba kezdeni a cég fellendítése érdekében? Bár sokan úgy vélik, hogy a válasz egy hangos „igen", a legtöbb rutinos szakértő azt mondaná, „attól függ”. Nézzük miért.
A bloggereket is magába szippantaná a Facebook

A bloggereket is magába szippantaná a Facebook 

A világ legismertebb közösségi oldalának talán egyik legkevésbé ismert funkciója a Notes szolgáltatás. Az öt éve gyakorlatilag változatlan formátumban létező funkcióval hosszabb lélegzetvételű, de a normál bejegyzésekhez látványvilágban nagyon hasonló posztokat készíthetnek a felhasználók – írta a Bitport.
Ettől lesz igazán profi egy blogposzt

Ettől lesz igazán profi egy blogposzt 

A szövegírás olyan, mint a foci: mindenki tud játszani, de attól még nem mindenkiből lesz Maradona. A Direkt Marketing Szövetség Tartalommarketing kisokosának segítségével most rávilágítunk néhány alapvető szabályra, ami a minőségi tartalmat megkülönbözteti az átlagos online agymenéstől. Kitérünk arra is, hogy mibe kerülhet ez nekünk.
Jobb ha szakember írja a saját blogunkat?

Jobb ha szakember írja a saját blogunkat? 

Tapasztalataink szerint a legtöbb cégvezető ennél a kérdésnél akad el a tartalommarketinggel kapcsolatban, hiszen nekik erre nincs idejük, valakit, aki profi tartalmakat állít elő, pedig nem lehet csak úgy előkapni a szekrényből. Sorozatunk aktuális részében a Direkt Marketing Szövetség tartalommarketing Kisokosának segítségével most rávilágítunk, mikor érdemes nekünk és mikor külsősnek elkészítenie a tartalmainkat, illetve mire ügyeljünk, ha külsőst keresünk.

A kiválasztásnak is lépést kell tartania a világgal 

Ma már a megfelelő munkaerő kiválasztásához elengedhetetlen az interneten való jelenlét, hogy bárhol a világon utol lehessen érni a cégünket. A legfontosabb a weboldal, ahol sokszor először találkoznak a cégünkkel, de a közösségi oldalakon való részvétel is egyre népszerűbb.

Nem félnek az újtól a kisvállalkozások  

Opportunista a kisvállalatok marketingje: mindent kipróbálnak, majd használják, ami működik. A Facebook működik, ezért azt használják a legtöbben – már többen, mint a Goggle Adwords-öt. Közben fejben készítenek marketing tervet és van, aki szégyenszemre spammel is.

Így lehet hatékony az online térben 

Jelentősen nőtt az online reklámra fordított pénzek mennyisége a válság éveiben, a tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy a vállalatok nem hatékonyan használják a virtuális teret. A háttérben még mindig a tudás hiánya áll, ugyanakkor egyre több vállalkozó kezdi megérteni, mit nyújthat cégének az online világ.

6 ok, amiért minden kisvállalkozásnak kell egy blog 

A legtöbb magyar kisvállalkozás csak minimálisan van jelen az online világban, pedig az számos olcsó megjelenési lehetőséget kínál. Az online marketing eszközök közül is az egyik leghatékonyabb - és legolcsóbb - a céges blog, hat okot is adunk, hogy miért kötelező minden kisvállalkozásnak vezetni egyet.

Fel kell gyorsulnunk, hogy követni tudjuk a világot 

Az internet mára épp olyan alapvető infrastrukturális elemmé vált, mint az elektromos áram vagy a vezetékes víz. Ahhoz viszont, hogy a felhasználó követni tudja a hihetetlen tempóban elképesztő lehetőségeket ontó technikai fejlődést, neki is fel kell gyorsulnia, legalábbis ami a változáskövetés képességét jelenti.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában 

Amikor a világ változik, akár kis mértékben is, valaki éppen dokumentálja azt fényképezőgéppel, mozgó- vagy állóképen.
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Jogi kisokos

Új világ kezdődhet a taxisok, futárok foglalkoztatásában

Új világ kezdődhet a taxisok, futárok foglalkoztatásában 

A platform alapú munkavégzés az elmúlt években egyre jelentősebbé vált, legyen szó akár az ételkiszállítást, vagy a taxis szolgáltatást nyújtó applikációkról.

Cégblog

Kamu csomagokra figyelmeztet a posta

Kamu csomagokra figyelmeztet a posta  

A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől. 

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Gazdaság

Nem várt meglepetés jött Amerikából

Nem várt meglepetés jött Amerikából  

Az első negyedévben a vártnál kevésbé nőtt az Egyesült Államok évesített bruttó hazai terméke.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo