Cambridge analytica cikkek


Behalt az organikus elérés a közösségi médián?

Behalt az organikus elérés a közösségi médián? 

A Cambridge Analytica botrány után a Facebook megváltoztatta algoritmusát és tulajdonképpen kinyiffantotta az organikus elérést, a fizetős hirdetések felé terelve a cégeket. Véget ért az ingyenebéd. Mit lehet most tenni? Erről is beszéltek a neves előadók a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák  

A Nestlé tizedik éve vezetik az élelmiszermárkák globális rangsorát.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo