Bocsánatkérés cikkek


Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető 

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.
Vezetők figyelmébe: a bocsánatkérés nem mindennapi csodafegyver

Vezetők figyelmébe: a bocsánatkérés nem mindennapi csodafegyver 

A felelősségvállalás az egyik legfontosabb vonás, ami egy jó vezetőt jellemez. A felelősségvállalás egyik formája: ha hibáztunk, ha megbántottunk valakit, ismerjük el, és kérjünk bocsánatot. Erdős Zsuzsanna (képünkön) üzleti etikett tanácsadó és coach írása.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Pénzt látnak a bedőlt utazási iroda károsultjai

Pénzt látnak a bedőlt utazási iroda károsultjai  

Megkezdte a kártérítések kifizetését a Colonnade Biztosító.

Infokom

Kettősség a magyar vállalati AI alkalmazások terén

Kettősség a magyar vállalati AI alkalmazások terén  

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo