Bankhasználati szokások cikkek


Bank: csípjük, ha digitális

Bank: csípjük, ha digitális 

A rendszeresen bankoló magyarok csaknem fele szívesen használja a digitális megoldásokat – derül ki egy felmérésből. Elsősorban fiatalok és középkorúak tartják csábítónak az újfajta módszereket.
Ugyanúgy bankol a cseh és a magyar

Ugyanúgy bankol a cseh és a magyar 

A csehek többet keresnek, és magasabb összegű megtakarításokkal rendelkeznek, ugyanakkor a befektetői attitűdjük hasonlóan konzervatív, mint a magyaroké. Prémiumbanki szolgáltatásokat mindkét országban alig egyötödük vesz igénybe, sőt, a legtöbben nem is tudnak arról, hogy kiemelt ügyfelek lehetnének bankjuknál.
Bankokat utánoznak a csaló weboldalak

Bankokat utánoznak a csaló weboldalak 

Az adathalász weboldalak sokszor a bankok, online áruházak vagy fizetési weboldalak felületeit és szolgáltatásait utánozzák, így tévesztve meg a felhasználókat. A többség mégsem védekezik eléggé.
Ne rajtunk múljon, ha fizetünk a készpénzért!

Ne rajtunk múljon, ha fizetünk a készpénzért! 

A banki ügyfél által korábban saját plasztikkártyájához beállított alacsonyabb készpénzfelvételi limit akadályozhatja, hogy a fogyasztó akár egy művelettel 150 ezer forintnyi összeget vegyen fel ATM-jéből. A probléma azonnal orvosolható a saját banknál történő limitmódosítással.
Megint egyre népszerűbb a hitelkártya

Megint egyre népszerűbb a hitelkártya 

A lakosság körében egyre népszerűbb a hitelkártya. Átmeneti csökkenés után az elmúlt két évben ismét nőtt a hitelkártyával rendelkezők köre, és változás állt be a nemek arányát tekintve is: egyre több nő választja ezt a lehetőséget.
Akár milliós megtakarítást is hozhat a jó bankhasználat

Akár milliós megtakarítást is hozhat a jó bankhasználat 

Sok szó esik mostanában arról, mekkora terhet jelent a cégeknek a tranzakciós adó bevezetése, számos cég gondolkozik az újabb teher elkerülésének lehetséges módjain. Gergely Péter a Bankráció.hu szakértője szerint viszont sokkal inkább a bankhasználati szokásainkat kellene racionalizálni a jelentős megtakarítás érdekében. Ha ebben tudatosak vagyunk, a plusz adónál lényegesen nagyobb terheket is megspórolhatunk.
Mi kell a cégnek, ha a bankol?

Mi kell a cégnek, ha a bankol? 

Míg a bankválasztásnál az ügyintézés gyorsasága és a rugalmasság a fő szempont, addig az egyes banki termékek kiválasztásánál már a pénzügyi paraméterek a leginkább meghatározók a nagyvállalatok számára – derül ki a K&H nagyvállalati monitor kutatásából.
Bankolni bárhonnan lehet

Bankolni bárhonnan lehet 

Nyaralás közben talán a legkisebb problémát a pénzügyek zavartalan lebonyolítása és nyomon követése jelenti, hiszen ez az internetbankok térnyerésével gyakorlatilag tértől és időtől függetlenné vált. Ráadásul a mobil eszközök segítségével - kis túlzással - a „zsebben is elfér már egy bankfiók".
Ezt várjuk a bankunktól

Ezt várjuk a bankunktól 

Személyre szabott pénzügyi szolgáltatásokat várnak a bankoktól az ügyfelek. Olyannyira, hogy a Cisco felmérésében megkérdezettek 26 százaléka otthagyná jelenlegi bankját, ha megszűnne a személyes szolgáltatás és tanácsadás. Ezzel párhuzamosan nő az igény a virtuális bankolási megoldásokra is. Nemrégiben Magyarországon is elindult az első videó és chat bankolási szolgáltatás.
Hitel, betét - Nem egyszerű a választás

Hitel, betét - Nem egyszerű a választás 

A hitelfelvétel kérdéskörében a legtudatosabb a lakosság a pénzügyeiben, de bőven vannak még fehér foltok az ismeretekben. Egy a Bankmonitor.hu által elvégzett tesz eredményei szerint ma Magyarországon két szituációban képes dönteni a lakosság: szabad-e hitelt felvenni, ha rendelkezünk megtakarítással, illetve forintban, vagy euróban érdemes lekötni pénzünket. Komoly problémát jelent viszont a többség számára az, ha különböző kamatozási típusok közül kell választani, vagy ha arról kell dönteni, hogy feltörje-e lekötött bankbetétjét.

Ezért vagyunk hűségesek 

Jó ár, jó minőségű, testreszabott szolgáltatások, korrekt kiszolgálás! A Deloitte friss felmérése szerint e tényezők még akkor is befolyásolják azt, hogy valaki hűséges marad-e bankjához, ha maguk az ügyfelek nem is mindig ismerik fel, hogy hatnak döntéseikre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain

Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain 

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!

Költségkímélés

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra  

A munkáltató 2025. január 1-től évente 1,8 millió forinttal támogathatja a harmincöt év alatti dolgozóinak a lakhatását.

Adózás

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) támogatja az Áfa alanyi mentesség határának emelését, egyben azonnali intézkedéseket javasol.

Jogi kisokos

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?  

Már most Grönland megszerzéséről, sőt Kanadának az Egyesült Államokba való felvételéről beszél.

Cégblog

Kisokos: mire kell figyelnie a cégeknek egy kibertámadás után?

Kisokos: mire kell figyelnie a cégeknek egy kibertámadás után?  

Az elmúlt években számottevően emelkedett a vállalkozásokat érintő kibertámadások száma.

Klímablog

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat  

A Tesla Model Y után a BYD Atto 3 is túllépte a félezer igénylést a cégek zöldautó-beszerzéseit ösztönző pályázaton.

Gazdaság

A magyar gazdaság sorsa is Donald Trumpon múlik?

A magyar gazdaság sorsa is Donald Trumpon múlik? 

A globális gazdasági kilátásokat elsősorban Donald Trump régi-új amerikai elnök január 20-án esedékes hivatalba lépése határozhatja meg 2025-ben.

Infokom

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo