Bankhasználati szokások cikkek


Bank: csípjük, ha digitális

Bank: csípjük, ha digitális 

A rendszeresen bankoló magyarok csaknem fele szívesen használja a digitális megoldásokat – derül ki egy felmérésből. Elsősorban fiatalok és középkorúak tartják csábítónak az újfajta módszereket.
Ugyanúgy bankol a cseh és a magyar

Ugyanúgy bankol a cseh és a magyar 

A csehek többet keresnek, és magasabb összegű megtakarításokkal rendelkeznek, ugyanakkor a befektetői attitűdjük hasonlóan konzervatív, mint a magyaroké. Prémiumbanki szolgáltatásokat mindkét országban alig egyötödük vesz igénybe, sőt, a legtöbben nem is tudnak arról, hogy kiemelt ügyfelek lehetnének bankjuknál.
Bankokat utánoznak a csaló weboldalak

Bankokat utánoznak a csaló weboldalak 

Az adathalász weboldalak sokszor a bankok, online áruházak vagy fizetési weboldalak felületeit és szolgáltatásait utánozzák, így tévesztve meg a felhasználókat. A többség mégsem védekezik eléggé.
Ne rajtunk múljon, ha fizetünk a készpénzért!

Ne rajtunk múljon, ha fizetünk a készpénzért! 

A banki ügyfél által korábban saját plasztikkártyájához beállított alacsonyabb készpénzfelvételi limit akadályozhatja, hogy a fogyasztó akár egy művelettel 150 ezer forintnyi összeget vegyen fel ATM-jéből. A probléma azonnal orvosolható a saját banknál történő limitmódosítással.
Megint egyre népszerűbb a hitelkártya

Megint egyre népszerűbb a hitelkártya 

A lakosság körében egyre népszerűbb a hitelkártya. Átmeneti csökkenés után az elmúlt két évben ismét nőtt a hitelkártyával rendelkezők köre, és változás állt be a nemek arányát tekintve is: egyre több nő választja ezt a lehetőséget.
Akár milliós megtakarítást is hozhat a jó bankhasználat

Akár milliós megtakarítást is hozhat a jó bankhasználat 

Sok szó esik mostanában arról, mekkora terhet jelent a cégeknek a tranzakciós adó bevezetése, számos cég gondolkozik az újabb teher elkerülésének lehetséges módjain. Gergely Péter a Bankráció.hu szakértője szerint viszont sokkal inkább a bankhasználati szokásainkat kellene racionalizálni a jelentős megtakarítás érdekében. Ha ebben tudatosak vagyunk, a plusz adónál lényegesen nagyobb terheket is megspórolhatunk.
Mi kell a cégnek, ha a bankol?

Mi kell a cégnek, ha a bankol? 

Míg a bankválasztásnál az ügyintézés gyorsasága és a rugalmasság a fő szempont, addig az egyes banki termékek kiválasztásánál már a pénzügyi paraméterek a leginkább meghatározók a nagyvállalatok számára – derül ki a K&H nagyvállalati monitor kutatásából.
Bankolni bárhonnan lehet

Bankolni bárhonnan lehet 

Nyaralás közben talán a legkisebb problémát a pénzügyek zavartalan lebonyolítása és nyomon követése jelenti, hiszen ez az internetbankok térnyerésével gyakorlatilag tértől és időtől függetlenné vált. Ráadásul a mobil eszközök segítségével - kis túlzással - a „zsebben is elfér már egy bankfiók".
Ezt várjuk a bankunktól

Ezt várjuk a bankunktól 

Személyre szabott pénzügyi szolgáltatásokat várnak a bankoktól az ügyfelek. Olyannyira, hogy a Cisco felmérésében megkérdezettek 26 százaléka otthagyná jelenlegi bankját, ha megszűnne a személyes szolgáltatás és tanácsadás. Ezzel párhuzamosan nő az igény a virtuális bankolási megoldásokra is. Nemrégiben Magyarországon is elindult az első videó és chat bankolási szolgáltatás.
Hitel, betét - Nem egyszerű a választás

Hitel, betét - Nem egyszerű a választás 

A hitelfelvétel kérdéskörében a legtudatosabb a lakosság a pénzügyeiben, de bőven vannak még fehér foltok az ismeretekben. Egy a Bankmonitor.hu által elvégzett tesz eredményei szerint ma Magyarországon két szituációban képes dönteni a lakosság: szabad-e hitelt felvenni, ha rendelkezünk megtakarítással, illetve forintban, vagy euróban érdemes lekötni pénzünket. Komoly problémát jelent viszont a többség számára az, ha különböző kamatozási típusok közül kell választani, vagy ha arról kell dönteni, hogy feltörje-e lekötött bankbetétjét.

Ezért vagyunk hűségesek 

Jó ár, jó minőségű, testreszabott szolgáltatások, korrekt kiszolgálás! A Deloitte friss felmérése szerint e tényezők még akkor is befolyásolják azt, hogy valaki hűséges marad-e bankjához, ha maguk az ügyfelek nem is mindig ismerik fel, hogy hatnak döntéseikre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport

A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport 

Közzétette éves jelentését a BioTechUSA-cégcsoport.

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Pénzszerzés

Az egyik támogatott hitel ütheti ki a másikat?

Az egyik támogatott hitel ütheti ki a másikat? 

Egyáltalán nem indult jól az év a babaváró hitel szempontjából, hiszen érezhetően csökkent az új szerződések összege.

Adózás

Június végéig adott időt a NAV a gépjárműadóra

Június végéig adott időt a NAV a gépjárműadóra 

Június 30-ig kérhetik az automatikus öt havi pótlékmentes részletfizetést azok a magánszemélyek, akik nem tudják a gépjárműadót egy összegben rendezni.

Klímablog

Új visszaváltó automata debütált

Új visszaváltó automata debütált  

Az új, mobil visszaváltó automata a jövőben fesztiválokon és tömegrendezvényeken teszi lehetővé majd a fémdobozok, a PET palackok és az üvegek visszaváltását.

Gazdaság

Egy garzonlakás árát is elkérhetik egy garázsért

Egy garzonlakás árát is elkérhetik egy garázsért 

Az elmúlt évekhez képest felélénkült a kereslet az új építésű ingatlanok iránt, ez is az oka annak, hogy idén rendkívüli mértékben drágultak a lakóparki ingatlanok.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo