Nincs ingyenpénz - komoly üzleti érdekek rejtőznek az adományosztás mögött

Az Instagram-influenszerek mellett a Twitteren is egyre többször, sokszor világszinten is első helyen szerepelnek olyan hashtagek, amelyek ingyen pénzt ígérnek. A képlet egyszerű – add meg a felhasználóneved, kövesd a felajánlót, és az általuk követett profilokat is.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

De kinek kellenek az így szerzett követők?

Vállalkozók és kezdő tanácsadók sokszor így próbálják eladni az e-könyveiket és a kurzusaikat, míg a kevésbé ismert modellek így próbálnak követőket és elegendő forgalmat szerezni ahhoz, hogy divatcégekkel léphessenek partnerségre. Az ilyen típusú hirdetések lelkes pártolói emellett még a magánrendelésben dolgozó orvosok, különösképpen a plasztikai sebészek.

Louisa Warwick, a szintén hasonló üzletmodellel dolgozó Social Acceleration Group alapítója már hét hasonló akciót bonyolított le az Instagramon, olyan influenszer-színésznőkkel is, mint például Tori Spelling. A cége most éppen a Farrah Abraham bulvár-botrányhősnő által hirdetett adományosztásba árulja a belépést az érdeklődőknek, már 270 dolláros árért fel lehet kerülni a médiaszemélyiség által bekövetett listára, és az akció lezajlása után az ügyfelek több ezer fővel megnövekedő forgalomra számíthatnak.

Nem új találmány

A szponzorált ajándékosztó „játékok” először igazán tavaly nyáron váltak népszerűvé, akkor a divatdiktátorok például Louis Vuitton táskákat osztogattak, ám a jelenlegi helyzetben mindenkinek sokkal inkább van szüksége készpénzre, mint divatcuccokra, ráadásul a cégek a fotózásokat is nehezen tudnák lebonyolítani a koronavírus miatt.

Sok más szakma mellett a social media influenszerek életét is megnehezíti a koronavírus, hiszen a fizetett utazások, márkaszerződések döntő többsége is lemondásra került, így nem meglepő, hogy ha lehetőséget kapnak arra, hogy kis erőfeszítéssel több ezer dollárt keressenek, élni fognak a lehetőséggel – arról nem is beszélve, hogy a személyes brandépítésnek is jót tesz a jótékonyság látszata.

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo