A megújuló márkastratégiát az teszi szükségessé, hogy az OTP Bank minden tekintetben több és más ahhoz képest, hogy milyen volt másfél évtizeddel ezelőtt. Ma már olyan tőzsdecég, amilyen Bulgáriában, Horvátországban, Montenegróban, Oroszországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában és Ukrajnában 11 milliónál több ügyfelet szolgál ki több mint 1250 bankfiókon, illetve az elektronikus csatornákon keresztül. A csoport bővülése és multinacionális jellege ugyanakkor indokolttá teszi, hogy a dinamikusan változó szervezet időről időre újragondolja értékeit, azok állandó és változó elemeit és megalkossa egységes márkastratégiáját. Bár az új logóval és a lakosság megszólításával 12-én jelennek meg először, az első igazi nagyrendezvényre január 20-21-én kerül sor, játékokkal, egész napos rádiós kívánságműsorral várja az OTP Bank a Millenáris Parkban épített Bizalomparkba mindazokat, akik játékos formában szeretnék megismerni a márkastratégia értékeit, az új arculat elemeit.
Bizalmas üzenet az OTP-től
Alkalmazkodik saját magához, a 9 országban 11 millió ügyféllel kapcsolatban lévő bankcsoport mivoltához az OTP és vadonat új márkastratégiával mutatkozik be.
Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!
Vegyen részt és kérdezzen Ön is!
2024. november 28. 15:30
Megbecsülik, de eldobják a jelenleg arculatot, mert az 1992 óta alakított, formált és országos ismertségre szert tett megjelenést kinőtték, meghaladták. Az OTP Bank külsőségeiben és üzeneteiben január 12-i dátummal teljesen megújul, s amint azt Lantos Csaba vezérigazgató-helyettes segédletével Balogh Gabriella ügyvezető igazgató január 10-én egy sajtótájékoztatón bejelentette: a fél-nyilvános előkészületek - a belső kommunikáció, a karácsony előtti bizalombank.hu honlap elindítása, a bevásárlóközpontokban osztogatott bizalomerősítő ajándékok - már igazolták, jó lesz a fogadtatása is a hitelintézet össznépi üzeneteinek.
Tény, hogy az új - pályázat-győztessel megtervezetett - arculat a bizalom üzenetét igyekszik közvetíteni, illetve az emberközeliséget, megbízhatóságot. Ezért őrizték meg a zöld színt, a körökkel és a dőlt kisbetűs felirattal ugyancsak hasonló tartalmú információkat akarnak kommunikálni, agyunkba "beégetni", de már nem csak a banki ügyfeleknél, hanem az összes pénzintézeti leánycégnél, s a kilenc országban lévő leánybanknál. Ez azt jelent, hogy a bankfiókok átalakult külsőt kapnak, éppen úgy, mint a bankkártyák, s mindazon banki termékek, amelyek az ügyfelek kezébe, látóterébe kerülnek. Az OTP Bank és 3 millió (hazai) ügyfele tehát reklámfilmek, megváltozó bankportálok és megannyi más adathordozó - banki internetes portál - segítségével a bizalomról és megbízhatóságról szóló új köntösbe öltöztetett információkkal fog találkozni a hónap közepétől.
Véleményvezér
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten
A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt
A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben
Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről
Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben
Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát
Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.