A megújuló márkastratégiát az teszi szükségessé, hogy az OTP Bank minden tekintetben több és más ahhoz képest, hogy milyen volt másfél évtizeddel ezelőtt. Ma már olyan tőzsdecég, amilyen Bulgáriában, Horvátországban, Montenegróban, Oroszországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában és Ukrajnában 11 milliónál több ügyfelet szolgál ki több mint 1250 bankfiókon, illetve az elektronikus csatornákon keresztül. A csoport bővülése és multinacionális jellege ugyanakkor indokolttá teszi, hogy a dinamikusan változó szervezet időről időre újragondolja értékeit, azok állandó és változó elemeit és megalkossa egységes márkastratégiáját. Bár az új logóval és a lakosság megszólításával 12-én jelennek meg először, az első igazi nagyrendezvényre január 20-21-én kerül sor, játékokkal, egész napos rádiós kívánságműsorral várja az OTP Bank a Millenáris Parkban épített Bizalomparkba mindazokat, akik játékos formában szeretnék megismerni a márkastratégia értékeit, az új arculat elemeit.
Bizalmas üzenet az OTP-től
Alkalmazkodik saját magához, a 9 országban 11 millió ügyféllel kapcsolatban lévő bankcsoport mivoltához az OTP és vadonat új márkastratégiával mutatkozik be.
Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?
Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!
2025. június 11. 15:30
Megbecsülik, de eldobják a jelenleg arculatot, mert az 1992 óta alakított, formált és országos ismertségre szert tett megjelenést kinőtték, meghaladták. Az OTP Bank külsőségeiben és üzeneteiben január 12-i dátummal teljesen megújul, s amint azt Lantos Csaba vezérigazgató-helyettes segédletével Balogh Gabriella ügyvezető igazgató január 10-én egy sajtótájékoztatón bejelentette: a fél-nyilvános előkészületek - a belső kommunikáció, a karácsony előtti bizalombank.hu honlap elindítása, a bevásárlóközpontokban osztogatott bizalomerősítő ajándékok - már igazolták, jó lesz a fogadtatása is a hitelintézet össznépi üzeneteinek.
Tény, hogy az új - pályázat-győztessel megtervezetett - arculat a bizalom üzenetét igyekszik közvetíteni, illetve az emberközeliséget, megbízhatóságot. Ezért őrizték meg a zöld színt, a körökkel és a dőlt kisbetűs felirattal ugyancsak hasonló tartalmú információkat akarnak kommunikálni, agyunkba "beégetni", de már nem csak a banki ügyfeleknél, hanem az összes pénzintézeti leánycégnél, s a kilenc országban lévő leánybanknál. Ez azt jelent, hogy a bankfiókok átalakult külsőt kapnak, éppen úgy, mint a bankkártyák, s mindazon banki termékek, amelyek az ügyfelek kezébe, látóterébe kerülnek. Az OTP Bank és 3 millió (hazai) ügyfele tehát reklámfilmek, megváltozó bankportálok és megannyi más adathordozó - banki internetes portál - segítségével a bizalomról és megbízhatóságról szóló új köntösbe öltöztetett információkkal fog találkozni a hónap közepétől.
Véleményvezér

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje
Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is
Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.

Ez már tényleg ciki, iskolakapu felújításra gyűjtenek adományokat az egyik vidéki nagyvárosban
Ha van már iskola, kapu is kellene.