Itt a hatvanötezer forintos pálinka!

A pálinka fogyasztói kampányának tervezésére és lebonyolítása írt ki pályázatot az Agrármarketing Centrum. A pályázati dokumentáció 65 ezer forint.

Karácsony előtti, pálinkát népszerűsítő kampányra írt ki gyorsított tárgyalásos közbeszerzést az Agrármarketing Centrum, a felhívás a legfrissebb Közbeszerzési Értesítőben jelent meg. Az elvégzendő feladat pontosan így hangzik: "Pálinka 2008-as fogyasztói kampányának tervezése, kivitelezése, lebonyolítása". A kampány november 20-án indul és december 11-ig tart.

Nem tehet ajánlatot az, akinek a mérleg szerint eredménye 2005-2007 között egynél több évben negatív volt, továbbá ugyanezekben az években a pályázónak rendelkeznie kell három, egyenként legalább 30 millió forintos, marketing kampányt végig vivő referenciával. Az ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot fogadja el, legnagyobb súllyal az ügynökségi jutalék és a produkciós díj, ezeket követően az újszerűség és a kommunikációs eszközök teljes körűsége, majd pedig a stratégia minősége esik latba.

A dokumentációt nettó 65 ezer forintért kell megvásárolni. Az ajánlattételi határidő szeptember 24., és egy nappal később már közli is az Agrármarketing Centrum, hogy kik jutottak tovább a második fordulóba. A második fordulóban készült ajánlatok felbontására október 6-án kerül sor.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo