Viszik a drága és elektromos Mercedeseket, mint a cukrot

Az első negyedévben nőttek a Mercedes-Benz eladásai világszerte, ezen belül is a prémium márkák és az elektromos modellek értékesítése ért el kimagasló növekedést a konszern honlapján szerdán publikált jelentés alapján.

Észak-Amerikában alig változtak az eladások, egy százalékkal nőttek 75,1 ezerre. Az Egyesült Államokban 64,5 ezer autót értékesített a Mercedes-Benz gyakorlatilag az egy évvel korábbival megegyező mennyiséget, de ezen belül a BEV-eladások 327 százalékkal nőttek és 14 százalékát adták a teljes forgalomnak. A prémium márkák eladása az Egyesült Államokban 29 százalékkal nőtt 27,9 ezerre, ami 43 százalékos részesedésnek felel meg az eladásokban.

(MTI)



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo