Digitális átállás
Az ügyvezető-tulajdonos úgy látja, hogy a csomagolástechnikai piac előtt álló legnagyobb kihívás a digitális technológiára átállás.
A cég termékeivel jelen van Németországban, Romániába, Szlovákiában és Nagy-Britanniában is. Az export jelenleg éves árbevételük mintegy 20 százalékát teszi ki, terveik szerint ezt az arányt 40 százalékra növelnék 2029-re. A vállalat tevékenysége során törekszik a megújuló energia legalább 80 százalékos használatára. Folyamatban van a hőszivattyús fűtési rendszer kiépítése, és a jelenlegi 50 kilowatt (kW) teljesítményű napelem-parkjukat további 100 kW teljesítménnyel szeretnék bővíteni.
Lean, Kaizen, apró hibák
„21. századi cégként szeretnénk jelen lenni, modern gépekkel, modern munkavállalókkal, erős filozófiával. A hibáinkból tanulva és a tapasztalatainkra alapozva alakítottuk ki munkafolyamatainkat, segítségül hívva a Lean szemléletét és Kaizen elveket,” – írja a cég honlapján.
„Megtanultuk, hogy egy apró hiba is képes nagy károkat okozni.”
„Törekvésünk minden esetben arra irányul, hogy az általunk készített csomagolás a leghatékonyabban mutassa be az árut és annak üzenetét, tájékoztassa a vásárlót arról, hogy mit várhat el a terméktől. A funkció, az alapanyag és a rendhagyó forma helyes kiválasztásával igyekszünk elérni azt, hogy évek múltán is emlékezzenek a vásárlók a csomagolásainkra.”
Évek múltán is emlékezzenek a vásárlók
„Törekvésünk minden esetben arra irányul, hogy az általunk készített csomagolás a leghatékonyabban mutassa be az árut és annak üzenetét, tájékoztassa a vásárlót arról, hogy mit várhat el a terméktől. A funkció, az alapanyag és a rendhagyó forma helyes kiválasztásával igyekszünk elérni azt, hogy évek múltán is emlékezzenek a vásárlók a csomagolásainkra."