Juhász András elmondta, hogy 2011-ben elkezdett kutatás-fejlesztési munkájában alapvetően a vendéglátásnak szeretett volna fenntartható megoldásokat, környezetbarát és organikus alapanyagokból álló termékeket, leginkább tisztítószereket készíteni.
Mint a cégvezető fogalmazott, 2013-ban látta be, hogy a termékek esetében az úgynevezett környezeti lábnyomot, nagyobb részben - mintegy 70 százalékban - a csomagolás teszi ki, emiatt kezdett el bioműanyagokkal kísérletezni, illetve csapatával kutatás-fejlesztési programot is elindítottak.
Hat év munkájával sikerült kidolgozniuk azt a módszert, melynek segítségével a világon ma is egyedülálló módon sikerült száz százalékban bioműanyagba csomagolni tisztítószereiket - mondta, hozzáfűzve, hogy ennek lett a továbbfejlesztett változata az az idei Planet Budapest Expón is bemutatott csomagolóanyag, amely már élelmiszeripari termékek, akár üdítőitalok csomagolására is alkalmas.
A közgazdász diplomával rendelkező cégvezető elmondta, hogy a "tanulva csináljuk, csinálva tanuljuk" módszerrel kellett megszerezni azt a tudást, amely ezen környezetbarát termékek előállításához elengedhetetlen volt.
A beszélgetés során Áder János, a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány kuratóriumi elnöke a 800 terméket gyártó cég tevékenységei közül három területet emelt ki: a bioműanyagokat, a tisztítószereket, illetve az élelmiszer-hulladékokat és azok feldolgozását, komposztálását.
Juhász András közölte, a cég által gyártott és forgalmazott megújuló és karbonsemleges anyagokkal egyrészt kiválthatók a jelentős természeti, környezeti és ezzel összefüggésben egészségügyi károkat is okozó műanyag termékek, míg szerves anyagokat tartalmazó, teljes mértékben lebomló és környezetbarát tisztítószereikkel vendéglátóipari vállalatokat, valamint háztartásokat is képesek ellátni.