Konferencia a pénzügyi válságról

A Kreatív Csoport és a Figyelő közösen rendezi meg a Pénzügyi kommunikációs konferenciát a budapesti Kinnarps Jarl Konferenciateremben, 2011. október 25-én.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A rendezvény az évek óta húzódó gazdasági válság kommunikációjára fókuszál. Pénzügyi szakértők segítségével igyekeznek minél alaposabban körüljárni a válságstratégiákat, a különböző kommunikációs megoldásokat, valamint igyekszenek feltárni azokat a problémákat, melyek a magyar lakosság alacsonyfokú pénzügyi edukációja mögött állhatnak.

Az egész napos program, Dr. Mohai György, a Budapesti Értéktőzsde vezérigazgatójának nyitóelőadásával kezdődik, melyben elsősorban a magyar lakosság pénzügyi tudatosságáról lesz szó. Őt követi Bacher János (Gfk Hungária) aki tovább boncolgatja a témát, és kiegészíti azt a magyar lakosság bankokhoz való viszonyának bemutatásával. Ezt egy rövid kávészünet követi, majd a Metropol kereskedelmi igazgatója, Guttengéber Csaba lép színpadra, hogy a napilapok pénzügyi edukációjának hatékonyságáról beszéljen. Ezután a következő kérdéseket igyekeznek megválaszolni Jelenik Gáborral (Goodwill Communications): Hogyan írja át a globális válság és a lokális turbulencia a korábbi válságkommunikációs forgatókönyveket? Pontosan milyen paradigmaváltás zajlik a pénzintézeti kríziskommunikációban?

A délelőtti programhoz tartozik még Simicz Tamás és Szabolcs András (Myrtis Creative) előadása, mely során szó lesz a pénzügyi szektor szerepléséről a közösségi médiában. A Dalbír-kampányhoz hasonló megoldások hatékonyságát elemzik.

Az ebéd előtt sor kerül egy kerekasztal-beszélgetésre is, Morofics Lászlóval (Fundamenta), Szabó Lászlóval (Concorde Alapkezelõ) és Lehoczky Lászlóval (MKB Egészségpénztár), akik a jelenlegi megtakarítási lehetõségekrõl cserélnek eszmét. Céljuk, hogy dûlõre jussanak, van-e olyan kommunikációs stratégia, mely képes a megtakarításokat elõtérbe helyezni a hitelfelvétel helyett válságidõszakban.

A délelõtti szekció moderátora Brückner Gergely lesz, a Figyelõ pénzügyi rovatának vezetõje.

A délutáni elõadássorozat László Csaba fellépésével veszi kezdetét, aki a devizahiteleseket megsegítõ csomag és a bankok viszonyát feszegeti, majd R. Kovács Dániel (Front Page Communications) kerül a porondra, aki hatékony pénzügyi kommunikációs stratégiákat mutat be.

Szécsényi Bálint, az Equilor Befektetési Zrt. munkatársa árulja el a közönségnek, hogy mit tehetnek a független befektetési szolgáltatók a lakosság pénzügyi edukációjának érdekében. Ezután ismét egy gyors kávészünetet iktatnak be, hogy utána meghallgassuk Gyõri Dávid (Xallis) elõadását a különbözõ életútmodellekrõl a gazdasági válságot megelõzõ és azt követõ idõszakokban, valamint a válság alatti túlélési stratégiákról. Ezt követõen Martin József osztja meg gondolatait a magyar lakosság mindennapi pénzügyi döntéseirõl. A nap utolsó elõadása Vinnai Dávidé (IND Group), aki a netbank-építés rejtelmeirõl árul el hasznos információkat. A konferencia a délelõtti blokkhoz hasonlóan, egy kerekasztal-beszélgetéssel zárul, ahol a magyar lakosok digitális pénzügyi eszközökhöz való viszonya kerül terítékre. Lévai Gábor (Metapay), Sziebig Péter (Netrisk), Sebestyén László (Genertel), és Tamási Gábor (Carnation) vitatja meg a fenti témát. A délutáni szekció moderátora Kamasz Melinda, a Figyelõ fõszerkesztõ-helyettese.

Véleményvezér

Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.
Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében

Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében 

Orbán Viktor ukránellenes politikája számára rossz hír érkezett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo