Konferencia a pénzügyi válságról

A Kreatív Csoport és a Figyelő közösen rendezi meg a Pénzügyi kommunikációs konferenciát a budapesti Kinnarps Jarl Konferenciateremben, 2011. október 25-én.

A rendezvény az évek óta húzódó gazdasági válság kommunikációjára fókuszál. Pénzügyi szakértők segítségével igyekeznek minél alaposabban körüljárni a válságstratégiákat, a különböző kommunikációs megoldásokat, valamint igyekszenek feltárni azokat a problémákat, melyek a magyar lakosság alacsonyfokú pénzügyi edukációja mögött állhatnak.

Az egész napos program, Dr. Mohai György, a Budapesti Értéktőzsde vezérigazgatójának nyitóelőadásával kezdődik, melyben elsősorban a magyar lakosság pénzügyi tudatosságáról lesz szó. Őt követi Bacher János (Gfk Hungária) aki tovább boncolgatja a témát, és kiegészíti azt a magyar lakosság bankokhoz való viszonyának bemutatásával. Ezt egy rövid kávészünet követi, majd a Metropol kereskedelmi igazgatója, Guttengéber Csaba lép színpadra, hogy a napilapok pénzügyi edukációjának hatékonyságáról beszéljen. Ezután a következő kérdéseket igyekeznek megválaszolni Jelenik Gáborral (Goodwill Communications): Hogyan írja át a globális válság és a lokális turbulencia a korábbi válságkommunikációs forgatókönyveket? Pontosan milyen paradigmaváltás zajlik a pénzintézeti kríziskommunikációban?

A délelőtti programhoz tartozik még Simicz Tamás és Szabolcs András (Myrtis Creative) előadása, mely során szó lesz a pénzügyi szektor szerepléséről a közösségi médiában. A Dalbír-kampányhoz hasonló megoldások hatékonyságát elemzik.

Az ebéd előtt sor kerül egy kerekasztal-beszélgetésre is, Morofics Lászlóval (Fundamenta), Szabó Lászlóval (Concorde Alapkezelõ) és Lehoczky Lászlóval (MKB Egészségpénztár), akik a jelenlegi megtakarítási lehetõségekrõl cserélnek eszmét. Céljuk, hogy dûlõre jussanak, van-e olyan kommunikációs stratégia, mely képes a megtakarításokat elõtérbe helyezni a hitelfelvétel helyett válságidõszakban.

A délelõtti szekció moderátora Brückner Gergely lesz, a Figyelõ pénzügyi rovatának vezetõje.

A délutáni elõadássorozat László Csaba fellépésével veszi kezdetét, aki a devizahiteleseket megsegítõ csomag és a bankok viszonyát feszegeti, majd R. Kovács Dániel (Front Page Communications) kerül a porondra, aki hatékony pénzügyi kommunikációs stratégiákat mutat be.

Szécsényi Bálint, az Equilor Befektetési Zrt. munkatársa árulja el a közönségnek, hogy mit tehetnek a független befektetési szolgáltatók a lakosság pénzügyi edukációjának érdekében. Ezután ismét egy gyors kávészünetet iktatnak be, hogy utána meghallgassuk Gyõri Dávid (Xallis) elõadását a különbözõ életútmodellekrõl a gazdasági válságot megelõzõ és azt követõ idõszakokban, valamint a válság alatti túlélési stratégiákról. Ezt követõen Martin József osztja meg gondolatait a magyar lakosság mindennapi pénzügyi döntéseirõl. A nap utolsó elõadása Vinnai Dávidé (IND Group), aki a netbank-építés rejtelmeirõl árul el hasznos információkat. A konferencia a délelõtti blokkhoz hasonlóan, egy kerekasztal-beszélgetéssel zárul, ahol a magyar lakosok digitális pénzügyi eszközökhöz való viszonya kerül terítékre. Lévai Gábor (Metapay), Sziebig Péter (Netrisk), Sebestyén László (Genertel), és Tamási Gábor (Carnation) vitatja meg a fenti témát. A délutáni szekció moderátora Kamasz Melinda, a Figyelõ fõszerkesztõ-helyettese.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo