Ismét Magyar Brands díjas a Piac & Profit!

Ünnepélyes keretek között, az Operett Színházban adták át április 21-én a 2015-ös Magyar Brands díjakat és különdíjakat. A Piac & Profit is a díjazottak között van!

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága idén már hatodik alkalommal díjazott olyan magyar márkákat, amelyek méltó képviselői lehetnek országunknak itthon és a határokon túl is. A MagyarBrands ünnepélyes díjkiosztó ünnepségét csütörtök este rendezték meg az Operett Színházban.

A Piac&Profit ismét elnyerte a legkiválóbb magyar márkáknak járó díjat.  A díj nyerteseinek közel háromnegyede 100 százalékos magyar tulajdonban van, és átlagosan 570 embert foglalkoztatnak Magyarországon. Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is két kategóriában - fogyasztói és üzleti – ítélték oda a díjakat. A fogyasztói márkák között a Pick kapta a legmagasabb értékelést, megelőzve az Unicumot és a Gundelt, de többek között az OTP, a Béres és a Zsolnay is szerepeltek a tízes toplistán. Az üzleti brandek rangsorában a Richter Gedeon végzett az első helyen a Zwack és a Tungsram előtt, ebben a kategóriában olyan márkák találhatók még az élmezőnyben, mint a Videoton, a Graphisoft vagy éppen a Rába.

A 2015-ös Magyar Brands díjazottak
Kép: Magyar Brands

Három különdíjat is kiosztottak idén, a MagyarBrands Gyermekekért Különdíjat az Igazgyöngy Alapítvány kapta, a MagyarBrands Kultúráért Különdíjjal a Budapesti Fesztiválzenekar tevékenységét, míg az innováció területén a KPS Diagnosztika (Oncompass) munkáját ismerték el.

A GfK piackutató cég online felmérése alapján a MagyarBrands ismertsége fokozatosan nő és a díjat ismerők közel háromnegyede pozitívan nyilatkozott róla. A díj jelentőségét emeli, hogy a GfK Háztartáspanel kutatása szerint a magyar háztartások 74 százalékának a váásárlásnál fontosak, vagy nagyon fontosak a magyar termék..

A MagyarBrands-díjazottak kiválasztása pályázati rendszerben, illetve a Szakértői Bizottság jelölése alapján történik. A márkák kiválasztása 7 szempont alapján történik: tradíció, foglalkoztatottság, tulajdon(szerkezet), reputáció, identitás, ismertség és kedveltség. A Magyarbrands Bizottság elnöke 2016 májusától Serényi János lesz, aki elmondta, hogy a következő megmérettetéskor a fogyasztói és az üzleti márkák mellett az innovatív márkák kategóriájában is hirdetnek majd díjazottakat.

A MagyarBrands program elindítása óta eltelt 7 év alatt a díjazott márkák nagy része a hazai FMCG piac (27%) képviselője, a hazai kulturális élet valamely területén tevékenykedik (14%), illetve valamilyen szolgáltatást kínál (10%).

„Régóta részt veszek a díjazással kapcsolatos szakmai munkákban és örömmel vállaltam a feladatot. Célom az, hogy a jövőben a díjazás még transzparensebben, egyszerűbben működjön és így a díjazotti kör és a díjazás elismertsége tovább erősödjön. Új elnökként szeretnék tovább menni azon a szakmai úton, amely a következetes márkaépítés elismerése mellett törekszik a kockázatokat rejtő, vagy az ismert és kedvelt, de mégis megosztó márkák kiszűrésére” - mondta el Serényi János.

 

Véleményvezér

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.
Magyarország költi a legkevesebbet az egészségügyre az unióban

Magyarország költi a legkevesebbet az egészségügyre az unióban 

Hová tűnik az adófizetők rengeteg pénze?

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo