Ismét Magyar Brands díjas a Piac & Profit!

Ünnepélyes keretek között, az Operett Színházban adták át április 21-én a 2015-ös Magyar Brands díjakat és különdíjakat. A Piac & Profit is a díjazottak között van!

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága idén már hatodik alkalommal díjazott olyan magyar márkákat, amelyek méltó képviselői lehetnek országunknak itthon és a határokon túl is. A MagyarBrands ünnepélyes díjkiosztó ünnepségét csütörtök este rendezték meg az Operett Színházban.

A Piac&Profit ismét elnyerte a legkiválóbb magyar márkáknak járó díjat.  A díj nyerteseinek közel háromnegyede 100 százalékos magyar tulajdonban van, és átlagosan 570 embert foglalkoztatnak Magyarországon. Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is két kategóriában - fogyasztói és üzleti – ítélték oda a díjakat. A fogyasztói márkák között a Pick kapta a legmagasabb értékelést, megelőzve az Unicumot és a Gundelt, de többek között az OTP, a Béres és a Zsolnay is szerepeltek a tízes toplistán. Az üzleti brandek rangsorában a Richter Gedeon végzett az első helyen a Zwack és a Tungsram előtt, ebben a kategóriában olyan márkák találhatók még az élmezőnyben, mint a Videoton, a Graphisoft vagy éppen a Rába.

A 2015-ös Magyar Brands díjazottak
Kép: Magyar Brands

Három különdíjat is kiosztottak idén, a MagyarBrands Gyermekekért Különdíjat az Igazgyöngy Alapítvány kapta, a MagyarBrands Kultúráért Különdíjjal a Budapesti Fesztiválzenekar tevékenységét, míg az innováció területén a KPS Diagnosztika (Oncompass) munkáját ismerték el.

A GfK piackutató cég online felmérése alapján a MagyarBrands ismertsége fokozatosan nő és a díjat ismerők közel háromnegyede pozitívan nyilatkozott róla. A díj jelentőségét emeli, hogy a GfK Háztartáspanel kutatása szerint a magyar háztartások 74 százalékának a váásárlásnál fontosak, vagy nagyon fontosak a magyar termék..

A MagyarBrands-díjazottak kiválasztása pályázati rendszerben, illetve a Szakértői Bizottság jelölése alapján történik. A márkák kiválasztása 7 szempont alapján történik: tradíció, foglalkoztatottság, tulajdon(szerkezet), reputáció, identitás, ismertség és kedveltség. A Magyarbrands Bizottság elnöke 2016 májusától Serényi János lesz, aki elmondta, hogy a következő megmérettetéskor a fogyasztói és az üzleti márkák mellett az innovatív márkák kategóriájában is hirdetnek majd díjazottakat.

A MagyarBrands program elindítása óta eltelt 7 év alatt a díjazott márkák nagy része a hazai FMCG piac (27%) képviselője, a hazai kulturális élet valamely területén tevékenykedik (14%), illetve valamilyen szolgáltatást kínál (10%).

„Régóta részt veszek a díjazással kapcsolatos szakmai munkákban és örömmel vállaltam a feladatot. Célom az, hogy a jövőben a díjazás még transzparensebben, egyszerűbben működjön és így a díjazotti kör és a díjazás elismertsége tovább erősödjön. Új elnökként szeretnék tovább menni azon a szakmai úton, amely a következetes márkaépítés elismerése mellett törekszik a kockázatokat rejtő, vagy az ismert és kedvelt, de mégis megosztó márkák kiszűrésére” - mondta el Serényi János.

 

Véleményvezér

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo