„Minden sikeres partnerünkre jellemző, hogy folyamatosan gyorsul a reakcióidejük, és agresszívan kiterjesztették a vadászterületüket határon túlra is. Semmit nem csinálnak rutinból, nagyítóval nézik az ügyféligényeket, szoros kommunikációval pontosítanak minden részletet, mert tökéletesen kell megérteni az ügyfelek igényeit ahhoz, hogy olyan árajánlatot tudjanak adni, amelyben minden szám sikeresen védhető és természetesen mind a két félnek meg is éri.” - egészítette ki Nagy Béla. Néhány hónap tréninget követően a határozott, életképes, adaptálható üzletszerzési stratégiákra fel tud készülni egy-egy értékesítési vezető és értékesítői csapata, akik messze ellenállóbbak lesznek ilyen folyamatosan változó, mondhatni válságos időkben is.
Hogyan élhetik túl a mostani helyzetet a hazai nyomdai cégek?
Előre menekülve, agresszív fejlesztéssel, határozott beszerzési politikával nyerhetnek piacot maguknak ma Magyarországon a nyomdaipari kis- és középvállalkozások - derül ki az egyik legnagyobb, hazai alapítású tréningcég, a Comline Budapest összefoglalójából. Az iparág kkv-i hónapok óta szembesülnek újabb és újabb kihívásokkal, melyek sorában nem a jelenleg tetőző infláció hozza a legnagyobb problémát, hanem az ellátási lánc nehézségei, az ebből adódó hatalmas, szinte percenként változó árverseny. Az ingadozó piaci környezethez legalább olyan gyorsan adaptálható üzleti stratégia szükséges.
Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?
Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia
2025. november 4., Budapest
Véleményvezér

Dagad a magyar kémbotrány, Magyar Péter szerint valóban érkeztek magyar kémek Brüsszelbe

Csak nálunk vannak árrésstoppok, mégis Magyarországon a legmagasabb a térségben az élelmiszerinfláció
