Hiánypótló exportpromóciós lehetőség IT-cégeknek

Magyarországon először a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) fejlesztésében érhető el az angol nyelvű, online ICT Export Directory, amelynek célja a magyar infokommunikációs cégek exportjának elősegítése külföldi partnerek számára elérhető adatbázis kialakításával.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Vásárokon is népszerűsíti a regisztrálókat a HITA

A HITA kiemelt projektje eredményeként a honlapon bármely magyar ICT-cég regisztrálhat az adatbázisba, amelyen keresztül a külföldi partnerek közvetlenül kereshetik meg. Az Export Directory első külföldi bemutatását az Egyesült Arab Emirátusokban, a 2013. októberi GITEX kiállításon tervezi a HITA. Az Export Directory mobiltelefonokra és tabletekre optimalizált verziója is elérhető.

A honlap az alábbi címen érhető el: hita.hu/Hungarian ICT Export Directory

Miért érdemes regisztrálni?

● mert az Export Directory-n keresztül külföldi (előzetesen regisztrált) partnerek közvetlenül kereshetik meg a céget, így rövid idő alatt értékes lead-ekhez juthatnak

● mert a HITA számos további szakmai fórumon és eszközzel fogja népszerűsíteni a regisztrációval rendelkező cégeket:

– a külgazdasági szakdiplomata-hálózat segítségével külföldi szakmai szövetségeknél, szervezeteknél

– hazai szakmai szövetségeken, klasztereken keresztül

– külföldi szakkiállításokon (az Export Directoryt népszerűsítő kiadvánnyal/QR-kóddal, az adatbázisban szereplő cégprofilokból összeállított brosúrákkal)

– rendszeres üzletember-találkozókon, nemzetközi matchmaking rendezvényeken

– az Európai Unió vállalkozásfejlesztési hálózatán, az Enterprise Europe Networkön és külföldi rendezvényein keresztül

– magas rangú delegációk tagjainak körében

– online marketingeszközökkel (pl. keresőoptimalizálás)

Az ICT a magyar gazdaság domináns ágazata – a GDP 10 százalékát adja, ugyanakkor ennek 90 százalékát a Magyarországon jelen lévő multinacionális cégek hardverexportja teszi ki. A maradék 10 százalék a nagyobb hozzáadott értékkel bíró, sokkal gyorsabban növekvő szoftver- és szolgáltatásexportból származik, melyben fontos szerep jut a hazai kis- és közepes vállalkozásoknak és a már szép sikereket elért magyar startup cégeknek is.  A KSH adatok alátámasztják az iparág dinamikus fejlődését: az ICT az egyetlen iparág, amely  minden negyedévben növekedni tudott az elmúlt időszakban. A nemzetközi elemzések is azt mutatják, hogy az ICT-iparágnak vannak eredményei, a régión belül az élbolyhoz tartozunk.

További információk a HITA ICT-területért felelős ágazati tanácsadóinál, Kvassay Krisztinánál ([email protected]) és Szűcs Mariannál ([email protected]).

 

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo