Friss számok jöttek a lakásbiztosításokról

Az idei lakásbiztosítási kampányban ismét több százezer lakástulajdonos újította meg szerződését. Bár a kampány hivatalos statisztikáira még várni kell, a Groupama Biztosító addig is összegyűjtött néhány érdekes rekordot és adatot az elmúlt hónapról. A biztosító szakemberei arra is felhívják a figyelmet, hogy március 31-én csak a felmondási időszak ért véget, saját biztosítónknál egész évben aktualizálhatjuk a szerződésünket.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bár a tavalyi kampányhoz képest mérsékeltebb volt az érdeklődés, márciusban így is mintegy négyszer-ötször több ügyfél kereste meg a társaságot lakásbiztosításokkal kapcsolatban, mint egy „átlagos” hónapban. Különösen a hónap vége bizonyult aktívnak, az utolsó hét napban két-háromszorosára nőtt a szerződéskötések és a felmondások száma a kampány első hetéhez képest. A felmondott szerződések április 30-án szűnnek meg, ezért május 1-jéig még véglegesíteni tudják az új biztosításukat azok is, akik ezt még nem tették meg.

A cég saját tapasztalatai szerint a kampányban sokan azt tartották szem előtt, hogy megemeljék szerződésük biztosítási összegét. Az adatok alapján az ügyfelek egy komolyabb káresemény esetén átlagosan 22 százalékkal magasabb kártérítési összeget kapnának új szerződésüknek köszönhetően. A legtöbben Budapesten, majd Kecskeméten és Székesfehérváron módosították a meglévő biztosításukat. A három legaktívabb településen kötött szerződések az összes Groupama Biztosítónál aktualizált biztosítás 17 százalékát tették ki a kampány időszaka alatt.

Talán nem meglepő, hogy a 40 és 60 év közötti korosztály mozdult meg leginkább az elmúlt hetekben, de tavalyhoz képest jóval aktívabb volt a 40 év alattiak tábora is, 14 százalékra nőtt részvételük a szerződésüket átvizsgálók között.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo