Emlékeznek még a világhírű magyar konnektorokra? Újra indulunk

A magyar mérnöki és szakmai tudás elismerését jelenti, hogy olyan, tisztán magyar tervezésű, Magyarországon gyártásba kerülő kapcsolócsaládot fejlesztettek ki a szentesi Legrand Zrt. szakemberei, amely a francia multinacionális vállalat nemzetközi kínálatába is bekerült.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„Az idén 30 esztendős Legrand Zrt igazi privatizációs sikersztori azzal, hogy a szektor világpiaci vezetői közé tartozó francia multinacionális vállalat, a Legrand, nem a Magyarországon meglévő tevékenység elsorvasztására törekedett. Ellenkezőleg: a Kontakta-Kontavill szakmai tudására építve, a ma már 550 főnek munkát adó, 33 milliárdos forgalmú szentesi cég továbbfejlesztését tekintette céljának”- fejtette ki Károlyi László a Legrand Zrt. vezérigazgatója.

Károlyi László vezérigazgató (Fotó: Legrand)
Károlyi László vezérigazgató (Fotó: Legrand)

Miután a Legrand, a privatizáció után 30 milliárd forintos beruházással modernizálta a szentesi üzemet és a termelést, a magyar munkatársakat is egyre nagyobb mértékben bevonták a cég K+F tevékenységbe. Amikor pedig az ezredfordulón, a Legrand, globálisan öt fejlesztési pólusba szervezte tevékenységét a magyar szakemberek munkájának elismeréseként, a három európai központ közül az egyik Szentesen jött létre. A 45 fős hazai fejlesztő csapat a 15 európai országban – főként a német nyelvterületen -, használt Schuko és a British Standard szerinti termékcsaládok fejlesztésében kapott szerepet akkor is, amikor 2012-ben, egy nemzetközi csapat részeként a globális piacra kerülő Valena Allure és Life termékcsalád létrehozásában vállalt fontos szerepet.  

„A fejlődés fontos mérföldköve, hogy a közel egymilliárd forintos befektetéssel, mostanra kifejlesztett és nemzetközi bevezetésre került SUNO termékcsalád már száz százalékig a magyarországi szakemberek munkáját dicséri. A magyar marketing team menedzselte a nemzetközi piacfelmérést, a szentesi K+F csapat végezte a több, mint két évig tartó termékfejlesztést és a szentesi gyárunkban zajlik majd a Legrand történetében első, úgynevezett „germán” dizájnvonalat követő SUNO termékcsalád gyártása is”- mondta el a vezérigazgató.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo