Egyedülálló képzés és online oktatási rendszer a magyar vállalkozások exportsikereiért

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) hiánypótló, az infokommunikációra fókuszáló képzést szervez Magyarország Digitális Exportfejlesztési Stratégiájának (DES) keretében. Az IKT Exportakadémia elnevezésű tréningen a részt vevő vállalkozások átfogó tájékoztatást kapnak a szektort érintő aktualitásokról, a sikeres külpiacra lépéshez szükséges üzleti és marketingstratégia kialakításáról, mindamellett, hogy lehetőségük nyílik kipróbálni az MNKH most induló online képzési rendszerét is.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A Magyar Kormány 2016-ban elfogadta a Digitális Jólét Program (DJP) részeként Magyarország Digitális Exportfejlesztési Stratégiáját (DES), melynek célja az állami digitális megoldások külpiaci értékesítésének bővítése, és az innovatív magyar vállalkozások exportfejlesztése. A Kereskedőház a DES hivatalos munkaszervezeteként, valamint InnoTrade startup programja révén aktív szakmai tevékenységet folytat a magyar IKT szektor és startup ökoszisztéma fejlesztése és külpiacokon való pozícionálása érdekében.

Kép: SXC

,,A magyar nemzetgazdaság kitörési pontja lehet a digitális gazdaság, ezért átgondolt, valamennyi területre kiterjedő fejlesztése kiemelt jelentőséggel bír. Az InternetKon eredményei alapján 2015 decemberében indította el a kormány Digitális Jólét Programot, melynek keretében elkészültek a következő évek digitális fejlesztési irányait meghatározó stratégiák, köztük Magyarország Digitális Exportfejlesztési Stratégiája (DES) is. A DES átfogó kormányzati intézkedéscsomagot határoz meg az informatikai kkv-k exportképességének javítása érdekében. A digitális gazdaság exportteljesítményének javulása jelentős mértékben járulhat hozzá a magyar gazdaság növekedéséhez, a fiatalok számára is vonzó, nagyszámú, magas hozzáadott értékű munkahelyet teremt, serkenti a hazai digitális innovációt, valamint a magyar tudás és innováció hasznosításával javítja Magyarország nemzetközi megítélését” – mondta el Deutsch Tamás, a Digitális Jólét Programért felelős miniszterelnöki biztos.

A Kereskedőház e stratégia mentén megszervezi első, infokommunikációra fókuszáló képzését, a 2017. szeptember 26–27., illetve 2017. október 11–12. között Gárdonyban megvalósuló IKT Exportakadémiát. A kétszer kétnapos képzés keretében a résztvevők külpiaci szakértők, elismert trénerek, valamint sikeres exportőrök előadásai és szituációs gyakorlatai keretében fejleszthetik tárgyalástechnikai és vezetői készségeiket, átfogó tájékoztatást kapnak az ágazatot érintő aktualitásokról, a sikeres marketing- és üzleti stratégia kialakításáról, a különböző kockázati tőkealapok nyújtotta lehetőségekről, illetve az elérhető uniós pályázati forrásokról. Az itt megszerzett tudásnak köszönhetően a tréninget követően az MNKH szakmai iránymutatásával a vállalatok felépíthetik külpiacra lépési stratégiájukat.

Több mint 100 ország piacát érhetik el az exportáló magyar vállalkozások
Az elmúlt időszakban számos magyar kkv jutott uniós támogatási forrásokhoz az Enterprise Europe Network, illetve a Magyar Nemzeti Kereskedőház közreműködésével.
,,A Kereskedőház folyamatosan fejleszti és bővíti eszköztárát, hogy a hazai vállalkozások lehetőségeiknek és képességeiknek megfelelő szolgáltatásokat vehessenek igénybe a sikeres külpiacra lépés érdekében. Széles portfóliónk egyik kiemelt eleme a már 10 alkalommal megrendezett MNKH Exportakadémia, amelyet eddig közel 250 cégvezető végzett el.  A DES hivatalos munkaszervezeteként pedig elő alkalommal megszervezzük az infokommunikációra fókuszáló IKT Exportakadémiát, valamint ezzel egy időben elindítjuk online oktatási rendszerünket is. Így partnereink már tértől és időtől függetlenül elérhetik az MNKH Exportakadémia tananyagait” – fogalmazott Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.

Az eseményen a résztvevők elsőként csatlakozhatnak a Kereskedőház most induló online oktatási rendszeréhez. A négy képzési modult tartalmazó felületen a regisztrált vállalkozók megismerhetik többek között a hatékony piackutatás, termékpozicionálás, ügyfélmenedzsment és marketingstratégia kialakításának lehetőségeit, továbbá hasznos információkhoz juthatnak a hazai exportösztönzéssel foglalkozó intézményrendszerről, a nemzetközi adásvételi szerződésekről, illetve a különböző igénybe vehető banki szolgáltatásokról.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo