A GVH felhívja az érintett fogyasztók figyelmét, hogy a vállalkozás csak akkor tudja majd kifizetni a kompenzációt, ha az általa a közeljövőben elektronikus levélben megkeresett fogyasztók vissza fognak jelezni és nyilatkoznak arról, hogy a kifizetést milyen bankszámlára kérik.
A cég ezen felül vállalta, hogy átalakítja, egyszerűsíti díjstruktúráját, így a korábbi többféle díj helyett egyetlen szolgáltatási díjat szab majd ki, és ennek összegéről a vásárlás megfelelő szakaszában értesíti a fogyasztókat. A nemzeti versenyhatóság a vállalt kötelezettségek megfelelő, maradéktalan teljesítését utóvizsgálat keretében ellenőrizni fogja.
A vállalt kompenzáció teljes összege meghaladta a kalkulált lehetséges bírságösszeg mértékét, így a GVH Versenytanácsa feltételes bírságot szabott ki. Ha a vállalkozásnak nem sikerül kifizetnie a kalkulált bírságösszeget elérő mértékű kompenzációt, akkor a versenytanács a tényleges kifizetéseket igazoló dokumentumok alapján külön végzésben fogja megállapítani a különbözetet, amelyet bírságként kell majd a cégnek befizetnie.
(MTI)