A legtöbben az interneten tájékozódnak mielőtt vásárolnának. Az oldalunkon számtalan módon fokozhatjuk a vevők vásárlási hajlandóságát.
1. Biztosítsunk minél részletesebb termékleírást online felületünkön!
Színesítsük termékfotókkal, képekkel. Mutassuk be a termékünket használat közben is. Tegyük lehetővé, hogy a vevő minél több részletet, vásárlási opciót megismerjen ezen a felületen.
2. Válaszoljunk a feltett kérdésekre!
Ezt nem csak személyesen lehet. Alakítsunk ki a felületünkön „Gyakori kérdések” menüt és/vagy tegyünk közzé „Hogyan használjam?” videót. Az oldalunkra látogatók értékelni fogják, ha interaktivitást tapasztalnak. Ez remek eszköz a vásárlók mélyebb elkötelezettségének kialakítására és lojalitásuk fokozására.
Mutassuk be használat közben termékünket, szolgáltatásunkat fotók, videók, hanganyagok segítségével. A sokféle, életből vett példával személyre szabottá válik az ajánlatunk. Segítünk, hogy mindenki úgy érezze: ez épp neki készült!
4. Kérjünk és tegyük közzé a visszajelzéseket!
A vevők bíznak mások tapasztalataiban. A döntési folyamatot jelentősen megkönnyíti, ha az oldalon ajánlásokat, észrevételeket is találnak az adott termék, szolgáltatás kapcsán. Az ajánlások még inkább célba érnek, ha elérhetővé teszünk egy listát arról, hogy akik az adott produktumot megnézték, még mire kattintottak.
Ha a termék mellé releváns tartalmat linkelünk, vagy az oldalunkon biztosítunk tartalmat – híreket, cikkeket, eseményeket –, a vevőink érdeklődését elmélyíthetjük termékünk és a téma iránt miközben észrevétlenül is növeljük a márkánk hírét.
6. Engedjük megosztani!
Legyen „megosztom” gomb a termék részletes leírását tartalmazó oldalon, így az érdeklődők maguk válnak a márka terjesztőivé.
7. Rögzítsük a tapasztalatokat!
Az interaktív platformok segítségével a vásárlási folyamat egésze rögzíthető az első lépéstől az eladásig. Az értékes adatok elemzésével még személyesebb ajánlatokat készíthetünk vevőink számára. Ily módon tovább növelhetjük a vásárlási hajlandóságot.