7 tipp, hogy sikeres legyen

A napi rutinon, néhány alapvető szokáson való változtatás drámai hatást hozhat az üzleti életben. Az nbrpro szakértői összeszedtek hét olyan szokást, amelyek azonnali változást hozhatnak. 

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

 


Kép: flickr/IrsEin

1. Kapcsolati háló kiépítése: Ma a legtöbb cégvezető ismeri a hálózatok erejét, mitöbb jelentős időt szánnak arra, hogy minőségi üzleti kapcsolatokat építsen ki. Tegye Ön is ezt. Az üzleti világ rengeteg fórumot kínál a kapcsolatépítésre, így a szokásos elutasítás helyett mondjon IGEN-t minden lehetőségre, ahol új embereket ismerhet meg. Nem tudni, hogy ők épp beszállítói, legjobb alkalmazottai, vagy megrendelői lesznek.  

2. Vásárlócentrikusság: Az üzleti sikerek megkívánják a vásárló iránti feltétlen elkötelezettséget. Ezen elkötelezettség alapja a „vásárló világának megértése" típusú gondolkodásmód. Ha pontosan megértjük, mit szeretnének a vásárlóink a lojális vásárlói körön felül óriási üzleti lehetőségek tárulnak elénk. Tehát vegyük le a fókszt a profitról és válasszuk célként a vásárlóink minél tökéletesebb megértéést. (Vevő nem a kapcsolatok szétnyúzásával vagy ámítással szerezhető a mostani nehéz helyzetben, hanem kölcsönös elégedettséggel.)

3.  Alázat és őszinteség: Az üzleti sikerek megkívánják a saját erősségeink és gyengéink tökéletes ismeretét. Nyitottnak kell lennünk arra, hogy őszinték legyünk, elsősorban magunkkal, illetve a cégünkkel. Ne pazaroljunk energiát a gyengeségeink fejlesztésére.  Jobb, ha ezekre külső segítséget keresünk, míg a saját erőforrásainkat erősségeinkre fókszáljuk.  Szánjunk tehát időt erősségeink felkutatására, legyünk őszinték és alázatosak magunkkal és ügyfeleinkkel.

4. Alkalmazkodóképesség: Az üzleti sikerek egyik legfontosabb tényezője a változó helyzetekhez történő alkalmazkodás. A dolgok rendszerint nem úgy történnek ahogy megterveztük őket. Az üzleti világ tele van meglepetésekkel és előre nem látható eseményekkel. Azok a cégvezetők, akik alkalmazzák az alkalmazkodás képességét, képesek ezekre a változó szituációkra megfelelő választ adni, még akkor is, ha nem áll minden információ rendelkezésre. Ehhez természetesen megfelelő személyiség, és a döntések alapjául szolgáló mélyen megértett alap - elvrendszer szükséges.  

5. Koncentráljunk a lehetőségekre:  A Problémák, kihívások az üzleti élet természetes részei. Munkaerő problémák, vásárlók félreértése, üzleti problémák végeláthatatlan sorával találkozunk. Ha célunk a siker, mindig nézzük meg az érem mindkét oldalát. Minden probléma egy lehetőséget rejt magában. Ha a lehetőségekre fókuszálunk, az üzleti életünk energikusabb és érdekesebb lesz.

6. Találjunk jobb megoldást: A termelőképesség az üzleti siker egyik sarokköve. Fejlesszük ki a képességet a jobb megoldások megtalálásához, hogy a cégünket produktívabbá tehessük. Ezen képesség jó felhasználásával időhöz és enegiához jutunk, melyekkel további problémás helyzeteket változtathatunk lehetőségekké. A termelőképesség javítását megtehetjük  technológiák bevezetése, kiszervezés vagy folyamat-fejlesztés útján.

7. Kiegyensúlyozott életvitel: Az üzlet gyakran felemészti a tulajdonos idejét és energiáinak nagyrészét. Ne hagyjuk, hogy a cégünk irányítsa az életünket. A siker megkívánja, hogy egyensúlyban tartsuk az üzleti és magánéletünket. Válasszuk külön az üzletre és az egyéb dolgainkra szánt időt, és ezt tervezzük meg minden hét elején. (Az egyszemélyi vezetés a cégnek és a cégvezetőnek egyaránt rosszat tesz.)

A szakértő azt javasolja, hogy egyszerre egy új szokásra fókuszálva, lépésről lépésre haladjon az ember, amíg annak mestere nem lesz, majd lépjen tovább a következőre. Minden hónapban egy szokás felvétele által kicsit több mint fél éven belül óriási változásra számíthat!

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo