Nagy lehetőség a külföldre kacsintó kkv-knak

Nagy lehetőség előtt állnak a nemzetközi piacok felé kacsintgató magyar cégek, akik nem várnak tovább és augusztus 1-től pályáznak az Új Széchenyi Terv keretében megjelent a „Mikro-, Kis-, és Középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása" című (GOP-2012-3.3.3 kódszámú) pályázatra. 

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A pályázat segítségével a magyar piacon már sikeresen működő, versenyképes termékkel rendelkező vállalkozások a külpiacra lépés olyan alapvetően fontos tevékenységeit is finanszírozhatják, mint a humánerőforrás, az információszerzés, a szakmai tapasztalatcsere, és a piacfelmérések.

A magyar cégek számára mindig is óriási kihívást jelentett a külpiacra lépés, hiszen a sikeres exportot gyakran igen költséges és hónapokat igénybe vevő előkészítés előzi meg. A most megnyíló pályázati forrás éppen ezen a területen kínál fontos lehetőséget a magyar cégeknek, azzal a céllal, hogy a vállalkozások piaci megjelenéséhez és a piaci versenyben való eredményes részvételhez szükséges információhoz, vállalkozás specifikus üzleti tanácsadáshoz juttassa a vállalkozásokat. Azok a magyar vállalkozások, akik már felismerték magukban a bennük rejlő export potenciált, azok a GOP-3.3.3 pályázat segítségével, jobb eséllyel léphetnek a külpiaci terjeszkedés útjára.

A pályázat meghirdetésekor a támogatásra rendelkezésre álló tervezett keretösszeg 3 milliárd forint az elkövetkező bő fél évre. Az igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege: minimum 3 millió forint, maximum 20 millió forint. A pályázatok benyújtása 2012. augusztus 1-jétől 2013. március 15-ig lehetséges.

„A külpiacra lépés során kulcsfontosságú a jogi és szerződéses háttér megfelelő kialakítása. Az Uniós jog egységes keretrendszert biztosít a vállalkozások nemzetközi terjeszkedéséhez, azonban még így is számos olyan országspecifikus jogi formula és szabályozás létezik, amelyek ismerete és megfelelő alkalmazása elengedhetetlenül fontos az újonnan érkező cégek számára." - hívja fel a figyelmet Szabó Dénes, ügyvéd, a Taylor Wessing e|n|w|c budapesti irodájának partnere, a Kooperáció egyik alapító tagja.


Nagy lehetőség kínálkozik a külpiacokon

 „A nemzetközi terjeszkedés elindítása meghatározó döntés egy társaság életében. Azonban sok esetben a külpiacok felé történő nyitás sikertelenné válik, ha a szervezet nem képes az új, megváltozott folyamatokat átültetni mindennapi folyamataiba. A GOP-333 piacra jutást segítő támogatási konstrukció az által válik piacképessé, hogy szervezetfejlesztésen és menedzsmentfejlesztésen keresztül a külpiacra lépési stratégia megvalósítását követően is képes lesz a szervezet a megváltozott piaci körülményeknek és folyamatoknak megfelelni." állítja Klemens Wersonig, a Target Hungária Kft. ügyvezető igazgatója, a Kooperáció másik alapító tagja.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo