Szupercikkek a Facebookon

Már hónapokkal ezelőtt tudni lehetett, hogy a legnagyobb közösségi oldal egy olyan megoldáson dolgozik, amellyel egy kicsit még jobban magához tudja láncolni a médiacégeket. A beígért rendszer elindult, a tartalomgyártók minden kívánalmának megfelelő formában.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

A megoldás egy különleges felületet biztosít a tartalomgyártóknak, amelyet a felhasználók a mobil alkalmazásban is azonnal meg tudnak nyitni. A cikkeket interaktív elemekkel, azonnal induló videókkal, forgatható térképekkel, hangalámondással és számos egyéb dologgal lehet szinesíteni. A nagyobb fotókat például érintés nélkül, a telefon döntésével is végig lehet pásztázni.

A másik fontos elem a gyorsaság. A Facebook az Instant Articles kapcsán állandóan arra hivatkozik, hogy a felhasználók nem tolerálják az akár csak néhány másodperces betöltési időket. Ennek megfelelően az új megoldás lényegesen zökkenőmentesebb lesz. Ígéretük szerint tízszer rövidebb idő alatt jöhetnek be a hírfolyamba ágyazott anyagok ahhoz képest, mint ahogy eddig egy Facebookon lekattintott cikk megnyílt egy külön oldalon – írta együttműködő partnerünk, a Bitport.hu.

Ami még meglepőbb, hogy a Facebook egyáltalán nem ragaszkodik a reklámok feletti kontrollhoz. A médiavállalkozások maguk is értékesíthetik a felületet, amely esetben a bevétel teljes egészében őket illeti. Emellett lehetőség van arra is, hogy a Facebook hozza a hirdetőt. Ez esetben egy méltányosnak mondható, 30 százalékos jutalék illeti Mark Zuckerberg birodalmát.

A Facebook ezzel a kezdeti, meglehetősen gáláns ajánlatcsomaggal nyilvánvalóan igyekszik nagy lendületet adni a programnak, amelyet a mostani kilenc médiavállalkozás mellett még rengeteg új partnerrel szándékozik erősíteni. Ugyanakkor bármennyire is jónak tűnnek a kezdeti paraméterek, az óvatosság nem árt a másik oldalon.

A közösségi oldal ugyanis eddig már bizonyította, hogy a felhasználói érdekekre hivatkozva gond nélkül és meglehetősen sűrűn szabja át mind a céges oldalak felületét, mind az elérést befolyásoló játékszabályokat. Ez a függőség, kockázati tényező nem hogy nem tűnik el, de még erősödni is fog azoknál a vállalatoknál, amelyek felszállnak az Instant Articles most induló vonatára.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható!

Így ne vesszünk el a közösségi oldalak rengetegében
Számtalan közösségi oldal, online felület kínálgatja magát, hogy megjelentessük rajta üzeneteinket, kapcsolatot tartsunk rajongóinkkal, fogyasztóinkkal – vagyis láthatóvá váljunk. A bőség zavara fenyeget… 2015-ben hogyan teremtsünk kapcsolatot és osszuk meg az üzenetet az új online világgal?

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo