Szupercikkek a Facebookon

Már hónapokkal ezelőtt tudni lehetett, hogy a legnagyobb közösségi oldal egy olyan megoldáson dolgozik, amellyel egy kicsit még jobban magához tudja láncolni a médiacégeket. A beígért rendszer elindult, a tartalomgyártók minden kívánalmának megfelelő formában.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

A megoldás egy különleges felületet biztosít a tartalomgyártóknak, amelyet a felhasználók a mobil alkalmazásban is azonnal meg tudnak nyitni. A cikkeket interaktív elemekkel, azonnal induló videókkal, forgatható térképekkel, hangalámondással és számos egyéb dologgal lehet szinesíteni. A nagyobb fotókat például érintés nélkül, a telefon döntésével is végig lehet pásztázni.

A másik fontos elem a gyorsaság. A Facebook az Instant Articles kapcsán állandóan arra hivatkozik, hogy a felhasználók nem tolerálják az akár csak néhány másodperces betöltési időket. Ennek megfelelően az új megoldás lényegesen zökkenőmentesebb lesz. Ígéretük szerint tízszer rövidebb idő alatt jöhetnek be a hírfolyamba ágyazott anyagok ahhoz képest, mint ahogy eddig egy Facebookon lekattintott cikk megnyílt egy külön oldalon – írta együttműködő partnerünk, a Bitport.hu.

Ami még meglepőbb, hogy a Facebook egyáltalán nem ragaszkodik a reklámok feletti kontrollhoz. A médiavállalkozások maguk is értékesíthetik a felületet, amely esetben a bevétel teljes egészében őket illeti. Emellett lehetőség van arra is, hogy a Facebook hozza a hirdetőt. Ez esetben egy méltányosnak mondható, 30 százalékos jutalék illeti Mark Zuckerberg birodalmát.

A Facebook ezzel a kezdeti, meglehetősen gáláns ajánlatcsomaggal nyilvánvalóan igyekszik nagy lendületet adni a programnak, amelyet a mostani kilenc médiavállalkozás mellett még rengeteg új partnerrel szándékozik erősíteni. Ugyanakkor bármennyire is jónak tűnnek a kezdeti paraméterek, az óvatosság nem árt a másik oldalon.

A közösségi oldal ugyanis eddig már bizonyította, hogy a felhasználói érdekekre hivatkozva gond nélkül és meglehetősen sűrűn szabja át mind a céges oldalak felületét, mind az elérést befolyásoló játékszabályokat. Ez a függőség, kockázati tényező nem hogy nem tűnik el, de még erősödni is fog azoknál a vállalatoknál, amelyek felszállnak az Instant Articles most induló vonatára.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható!

Így ne vesszünk el a közösségi oldalak rengetegében
Számtalan közösségi oldal, online felület kínálgatja magát, hogy megjelentessük rajta üzeneteinket, kapcsolatot tartsunk rajongóinkkal, fogyasztóinkkal – vagyis láthatóvá váljunk. A bőség zavara fenyeget… 2015-ben hogyan teremtsünk kapcsolatot és osszuk meg az üzenetet az új online világgal?

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo