Pannon: az ügyfelekért újul meg a mobilszolgáltató

Nagy jelentőségű, a társaság tevékenységének szinte minden területét érintő megújulás előtt áll a Pannon. A mintegy hárommillió ügyfelet kiszolgáló mobiltársaság új, korszerű arculatra vált február 14-től, s minden eddiginél egyszerűbbé, átláthatóbbá teszi díjszabását, szolgáltatásait és ügyfélkapcsolati rendszerét.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Az új logo, az új megjelenés, a friss, dinamikus látvány kifejezi mindazt, ami a Pannont jelenti: a hazai jellegzetességeket, a folyamatos fejlődést, a korszerűséget, az ügyfélközpontúságot. A társaság a változást eddigi sikereire, hagyományaira építi, s szolgáltatásait a jövőben Pannon márkanév alatt nyújtja.

"Immár évtizednél is hosszabb tapasztalattal rendelkező, valóban hazai szolgáltatóként kiváló a kapcsolatunk a magyar családokkal és vállalatokkal egyaránt. Kivételes helyzetünknek köszönhetően jobban megértjük igényeiket, gyorsabban és megfelelőbben tudjuk azokat kiszolgálni. Ehhez a helyismerethez norvég partnerünk, a Telenor, skandináv nyitottságot, praktikus innovációkat, felhasználóbarát megoldásokat biztosít. Új logónk a mozgást, a változást jelképezi, folyamatos törekvésünket arra, hogy segítsük a kommunikációt" - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.

Az arculatváltás a Pannon megjelenésének minden részletére kiterjed, s további újdonságokat is hoz magával. Az ügyfelek márciustól az eddigieknél is átláthatóbb, felhasználóbarát számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is. "A felfrissült márka, az új arculat és a hozzájuk kötődő újdonságok olyan kellemes meglepetéseket rejtenek ügyfeleink számára, amelyek 2006-ot mindannyiuk számára a megújuló Pannon évévé teszik majd" - emelte ki Ove Fredheim.

Az 1994. óta szolgáltató Pannon logója és arculata a kezdetektől máig csupán kisebb változtatásokon ment keresztül, az átfogó megújulás ezért is bír nagy jelentőséggel a társaság életében; a márka megújítása magyar és nemzetközi szakemberek - köztük a márkamegújítások nemzetközi szakértője, a londoni Wolff Ollins munkatársai - közel egy éves közös erőfeszítésének eredménye. Az arculatváltás a norvég Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik. A csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity ugyanezt a vizuális arculatot alkalmazza, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzi erős márkanevét. "Ebben a folyamatban is kiaknázzuk a Telenor-partnerség előnyeit. Célunk, hogy helyi versenyképességünket a továbbiakban is a Telenor-csoporton belüli együttműködések révén, az egyes vállalatokban jelen levő szakértelem kihasználásával erősítsük" - mondta el Ove Fredheim.

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo