Panaszkodik, pedig csak figyelmetlen volt?

A hírközlési fogyasztói jogok képviselője szerint tavaly 1700 panasz érkezett hírközlési szolgáltatással kapcsolatban, aminek a túlnyomó része internetszolgáltatással kapcsolatos.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Juhász Károly, a Nemzeti Hírközlési Hatóság munkatársa szerint a leggyakrabban az áll a háttérben, hogy olyan szerződéseket kötünk, amelyet nem tanulmányozunk át részletesen - különösen akkor, ha közvetítőkkel kötjük őket, akik gyakran nem tájékoztatják a leendő ügyfeleket tisztességesen. Minőségi panaszok is elég gyakran fordulnak elő, a fogyasztók leggyakrabban a sebességre és lassú elérésre haragszanak - no és a végig nem gondolt hűségszerződésekre, amik a 'kedvezményes' áron túl inkább csak bosszúságot tudnak okozni, mert a szolgáltatók nem jutalmazzák másképp a hűséges ügyfeleiket.
Az 1700 nagy szám, de az egy milliós szélessávú táborhoz képest már talán nem is olyan mellbevágó. Továbbra is csak egyet lehet ajánlani: mielőtt szerződést kötünk, a szolgáltató honlapjáról töltsük le az általános szerződési feltételeket, és tanulmányozzuk át, mert a választandó szolgáltatásról is elég sokat megtudhatunk belőle. Például azt is, hogy a maximális sávszélességek előtt álló "akár" jelentése annyit tesz, hogy "semmi sem garantálja, talán igen, leginkább nem, és főképp: nem lehet rajtunk számonkérni".

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo