Panaszkodik, pedig csak figyelmetlen volt?

A hírközlési fogyasztói jogok képviselője szerint tavaly 1700 panasz érkezett hírközlési szolgáltatással kapcsolatban, aminek a túlnyomó része internetszolgáltatással kapcsolatos.

Juhász Károly, a Nemzeti Hírközlési Hatóság munkatársa szerint a leggyakrabban az áll a háttérben, hogy olyan szerződéseket kötünk, amelyet nem tanulmányozunk át részletesen - különösen akkor, ha közvetítőkkel kötjük őket, akik gyakran nem tájékoztatják a leendő ügyfeleket tisztességesen. Minőségi panaszok is elég gyakran fordulnak elő, a fogyasztók leggyakrabban a sebességre és lassú elérésre haragszanak - no és a végig nem gondolt hűségszerződésekre, amik a 'kedvezményes' áron túl inkább csak bosszúságot tudnak okozni, mert a szolgáltatók nem jutalmazzák másképp a hűséges ügyfeleiket.
Az 1700 nagy szám, de az egy milliós szélessávú táborhoz képest már talán nem is olyan mellbevágó. Továbbra is csak egyet lehet ajánlani: mielőtt szerződést kötünk, a szolgáltató honlapjáról töltsük le az általános szerződési feltételeket, és tanulmányozzuk át, mert a választandó szolgáltatásról is elég sokat megtudhatunk belőle. Például azt is, hogy a maximális sávszélességek előtt álló "akár" jelentése annyit tesz, hogy "semmi sem garantálja, talán igen, leginkább nem, és főképp: nem lehet rajtunk számonkérni".

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo