Nem a drágáért vannak oda a nők

A hölgyek fotóznak az okostelefonjukkal, a férfiak a GPS-t nyomogatják – többek között ez is kiderül a Vatera felméréséből, amely arra kereste a választ, hogyan viszonyulnak a magyar nők a szeretve utált kütyühöz. Az online piactér felhasználói között végzett kérdőíves kutatás alapján egyértelmű: a lányok és asszonyok egészen máshogy és másra használják a mobiljukat, mint a férfiak.

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Marketinfacts

Az nyilvánvaló, hogy a nők érdeklődése mérsékelt a csúcskategóriás telefonok iránt. Míg a férfiak 30%-a szinte az első adandó alkalommal rohant a boltba, hogy beszerezzen egy ilyen készüléket, addig a nők csupán 13,6 százaléka mondhatja el magáról, hogy már több mint két éve okostelefonozik.

GPS helyett fotózás

Általában a hölgyeket éri az a vád, hogy – tisztelet a kivételnek – a tájékozódás nem az erősségük. Ennek talán az lehet az oka, hogy hiába van a mobiljukon, nem használják a GPS-t! Az útvonaltervező programok segítségét a férfiak 64%-a veszi igénybe, miközben a hölgyek esetében ez az arány 40%.

A női ujjak egészen más menüpontokat keresnek a telefonjuk érintőképernyős kijelzőjén: a fényképezőgépet. A fotózás – legalábbis a Vatera válaszadói szerint – népszerű időtöltés, a felhasználók több mint 70%-a kattintgat a gépével. Ebben élen járnak a nők, tízből nyolc hölgy fényképezik a telefonjával, tíz százalékot verve a férfiakra.

A divat a sláger

Az online piactér kérdőíves felméréséből kitűnik, hogy a szebbik nem képviselői kevésbé gondolkodnak „business” fejjel, ha a telefonról van szó. Üzleti alkalmazást tízből csak két hölgy tölt le, a férfi okostelefonosoknak viszont a fele! Egybecseng ezzel, hogy míg közel kétszer annyi férfi használja a kütyüjét munka közben (60%), mint nő.

Bezzeg, ha vásárlásról van szó, mindjárt fordul az arány! A hölgyek körében a sláger a divat. Az okostelefonnal vásárló nők fele ruhát választott, ami szembeállítva a férfiak 17%-ával, elég beszédes adat. Ugyanez vonatkozik az ékszerekre is: a férfiak mindössze 5%-a helyezett ékszert a virtuális kosarába. Ahelyett, hogy meglepetést vásárolnának párjaiknak, az urak inkább elektronikai cikkeket böngésznek – például a Vatera honlapján.

Mobilra optimalizálni: miért, hogyan és kinek jó?

A rohamosan terjedő okostelefonok korában alapvető elvárásnak számít, hogy a céges weboldalak vagy webáruházak mobileszközökről is élvezhetőek legyenek. Az optimalizálás hogyanja és mikéntje a cégvezetők számára sok esetben ismeretlen terület, ezért a leggyakrabban felmerülő kérdésekre most választ kaphat szakértőnktől, Bátky Zoltántól, a Technet.hu főszerkesztőjétől.

 

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo