Nem a drágáért vannak oda a nők

A hölgyek fotóznak az okostelefonjukkal, a férfiak a GPS-t nyomogatják – többek között ez is kiderül a Vatera felméréséből, amely arra kereste a választ, hogyan viszonyulnak a magyar nők a szeretve utált kütyühöz. Az online piactér felhasználói között végzett kérdőíves kutatás alapján egyértelmű: a lányok és asszonyok egészen máshogy és másra használják a mobiljukat, mint a férfiak.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: Marketinfacts

Az nyilvánvaló, hogy a nők érdeklődése mérsékelt a csúcskategóriás telefonok iránt. Míg a férfiak 30%-a szinte az első adandó alkalommal rohant a boltba, hogy beszerezzen egy ilyen készüléket, addig a nők csupán 13,6 százaléka mondhatja el magáról, hogy már több mint két éve okostelefonozik.

GPS helyett fotózás

Általában a hölgyeket éri az a vád, hogy – tisztelet a kivételnek – a tájékozódás nem az erősségük. Ennek talán az lehet az oka, hogy hiába van a mobiljukon, nem használják a GPS-t! Az útvonaltervező programok segítségét a férfiak 64%-a veszi igénybe, miközben a hölgyek esetében ez az arány 40%.

A női ujjak egészen más menüpontokat keresnek a telefonjuk érintőképernyős kijelzőjén: a fényképezőgépet. A fotózás – legalábbis a Vatera válaszadói szerint – népszerű időtöltés, a felhasználók több mint 70%-a kattintgat a gépével. Ebben élen járnak a nők, tízből nyolc hölgy fényképezik a telefonjával, tíz százalékot verve a férfiakra.

A divat a sláger

Az online piactér kérdőíves felméréséből kitűnik, hogy a szebbik nem képviselői kevésbé gondolkodnak „business” fejjel, ha a telefonról van szó. Üzleti alkalmazást tízből csak két hölgy tölt le, a férfi okostelefonosoknak viszont a fele! Egybecseng ezzel, hogy míg közel kétszer annyi férfi használja a kütyüjét munka közben (60%), mint nő.

Bezzeg, ha vásárlásról van szó, mindjárt fordul az arány! A hölgyek körében a sláger a divat. Az okostelefonnal vásárló nők fele ruhát választott, ami szembeállítva a férfiak 17%-ával, elég beszédes adat. Ugyanez vonatkozik az ékszerekre is: a férfiak mindössze 5%-a helyezett ékszert a virtuális kosarába. Ahelyett, hogy meglepetést vásárolnának párjaiknak, az urak inkább elektronikai cikkeket böngésznek – például a Vatera honlapján.

Mobilra optimalizálni: miért, hogyan és kinek jó?

A rohamosan terjedő okostelefonok korában alapvető elvárásnak számít, hogy a céges weboldalak vagy webáruházak mobileszközökről is élvezhetőek legyenek. Az optimalizálás hogyanja és mikéntje a cégvezetők számára sok esetben ismeretlen terület, ezért a leggyakrabban felmerülő kérdésekre most választ kaphat szakértőnktől, Bátky Zoltántól, a Technet.hu főszerkesztőjétől.

 

Véleményvezér

Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo