A hazai piacvezető állásportálon bevezetett egyik új eszköz éppen ebben segít. „Azt látjuk, hogy nagyon sok kisebb vagy közepes méretű cég nincs annak a rutinnak a birtokában, miként célszerű egy hirdetést megfogalmazni, hiszen évente egyszer, vagy még ritkábban toboroznak. Amikor ők a mi e-commerce csatornánkon keresztül hirdetéseket adnak fel, gyakran elakadnak és sokszor kevésbé hatékony szövegű hirdetéseket fogalmaznak meg, mint a gyakorlottabb toborzók. Az ő támogatásukra hoztuk létre az AI alapú hirdetési tartalom generátorunkat, mely alkalmazásával a toborzónak nincs más dolga, mint megosztani velünk az adott hirdetés alapinformációit (pozíciónév, lokáció, tapasztalati elvárások) és az AI gyorsan, jó minőségben, könnyen érthető megfogalmazásban elkészíti a hirdetési szöveget, amivel a vállalat már publikálni is tudja azt az oldalunkon” – számolt be Tüzes Imre.
„A tartalomelőállítás támogatásához, valamint a szövegek ellenőrzéséhez további AI eszközök is a rendelkezésünkre állnak. A Profession.hu-nál mindeddig emberek ellenőrizték a hirdetési tartalmak minőségét, ami idő-és erőforrásigényes munkafolyamat volt. Most viszont már működik egy nagy nyelvi modell alapú moderációs eszközünk, ami több tucat szabály alapján 90% feletti pontossággal azonosítja a hibákat, jó észrevételeket tesz és folyamatosan tanul, ezzel egyrészről biztosítja a hirdetések minőségének folyamatos javulását, másrészről pedig lehetővé teszi, hogy a korábban a területen dolgozó kollégák szakmai feladatai új dimenzióba kerülhessenek. – tette hozzá a szakértő.