„A legtöbb irodai dolgozó napi szinten használja a privát G-mailt, és a többség úgy gondolja, jól ismeri a rendszert, pedig a Google Workspace jóval összetettebb és többet tud. A képzések során a felhasználók számára is rendre kiderül, mennyi olyan funkció van, ami megkönnyíti a munkájukat, és eddig nem is ismerték. Ezért fektetünk kiemelt hangsúlyt a célzott, üzleti fókuszú oktatásra.”- fejtette ki Kosztolánczy Balázs üzletfejlesztési szakértő.
A vállalati kultúra meghatározó szerepet játszik a digitális fejlesztések bevezetésében
Egy jó rendszergazda szolgáltató feladata, hogy olyan megoldásokat kínáljon, amelyek valóban megfelelnek a cég egyedi igényeinek és kultúrájának. Az onboarding folyamatok gyakran elakadnak, amikor olyan technológiai megoldásokat próbálnak bevezetni, amelyek nem illeszkednek a vállalat működéséhez. Ennek leggyakrabban az az oka, hogy a munkatársak nehezen fogadják el az új megoldásokat, ha az nem kényelmes számukra. A jó IT szolgáltató tehát nem csupán az üzleti célokat és a vállalati struktúrát tartja szem előtt, hanem mélyebben is megismeri a cég napi működését és a munkatársak feladatköreit. Ennek köszönhetően olyan személyre szabott, könnyen integrálható megoldásokat kínál, amelyek hosszú távon valódi hasznot hoznak a cégnek.
“Az IS Akadémia e-learning platform egy közel másfél éven át tartó fejlesztés eredménye, amit a hosszú évek során több mint 100 ügyfélnél végzett onboarding tapasztalataink mentén raktunk össze. A képzés egyik legnagyobb előnye, hogy a keretrendszere lehetővé teszi, hogy a vállalat igényeihez igazított tananyagokat kínáljon, így összhangban van a cég által használt rendszerrel. Ha új megoldást vezetnek be a cégnél, akkor a képzéshez további modulok vagy akár egyedi onboarding anyagok is könnyedén hozzáadhatók.” – magyarázta Tarnavölgyi Gábor az iSolutions onboarding szakértője, az IS akadémia vezető-fejlesztője.