A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A digitalizáció üteme soha nem látott sebességre kapcsolt. A vállalatok részéről ma már nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket. Hiába fektet a cég drága és fejlett digitális rendszerekbe, ha a csapat nincs felkészülve az új eszközök teljeskörű kihasználására, nemcsak az IT beruházás, de az értékes idő és erőforrás is kárba vész. Éppen ezért az általános digitális kompetencia fejlesztése ma már stratégiai kérdéssé vált azoknál a cégeknél, akik szeretnék megtartani pozíciójukat, vagy előnybe kívánnak kerülni a versenytársakkal szemben.

„A legtöbb irodai dolgozó napi szinten használja a privát G-mailt, és a többség úgy gondolja, jól ismeri a rendszert, pedig a Google Workspace jóval összetettebb és többet tud. A képzések során a felhasználók számára is rendre kiderül, mennyi olyan funkció van, ami megkönnyíti a munkájukat, és eddig nem is ismerték. Ezért fektetünk kiemelt hangsúlyt a célzott, üzleti fókuszú oktatásra.”- fejtette ki Kosztolánczy Balázs üzletfejlesztési szakértő.

A vállalati kultúra meghatározó szerepet játszik a digitális fejlesztések bevezetésében

Egy jó rendszergazda szolgáltató feladata, hogy olyan megoldásokat kínáljon, amelyek valóban megfelelnek a cég egyedi igényeinek és kultúrájának. Az onboarding folyamatok gyakran elakadnak, amikor olyan technológiai megoldásokat próbálnak bevezetni, amelyek nem illeszkednek a vállalat működéséhez. Ennek leggyakrabban az az oka, hogy a munkatársak nehezen fogadják el az új megoldásokat, ha az nem kényelmes számukra. A jó IT szolgáltató tehát nem csupán az üzleti célokat és a vállalati struktúrát tartja szem előtt, hanem mélyebben is megismeri a cég napi működését és a munkatársak feladatköreit. Ennek köszönhetően olyan személyre szabott, könnyen integrálható megoldásokat kínál, amelyek hosszú távon valódi hasznot hoznak a cégnek.

“Az IS Akadémia e-learning platform egy közel másfél éven át tartó fejlesztés eredménye, amit a hosszú évek során több mint 100 ügyfélnél végzett onboarding tapasztalataink mentén raktunk össze. A képzés egyik legnagyobb előnye, hogy a keretrendszere lehetővé teszi, hogy a vállalat igényeihez igazított tananyagokat kínáljon, így összhangban van a cég által használt rendszerrel. Ha új megoldást vezetnek be a cégnél, akkor a képzéshez további modulok vagy akár egyedi onboarding anyagok is könnyedén hozzáadhatók.” – magyarázta Tarnavölgyi Gábor az iSolutions onboarding szakértője, az IS akadémia vezető-fejlesztője.

Véleményvezér

Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos

Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos 

Kísértetvasútállomás Csisztapusztán.
Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket

Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket 

Immár sehol nincsenek biztonságban az orosz katonák és hadi eszközök.
Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo