Az italok terén szilveszter a vendégvárás és a koccintás időszaka: minden alkoholos és alkoholmentes kategória forgalma nő, az ásványvizektől és üdítőktől a sörökön és borokon át az égetett szeszekig. Pezsgőt ilyenkor szinte mindenki vásárol az éjféli koccintáshoz, még azok is, akik az év többi részében ritkán fogyasztják. A magyar fogyasztók pezsgőválasztása az elmúlt években egyértelműen a minőségi irányba tolódott: jelentősen nőtt a száraz pezsgők forgalma, különösen a tradicionális eljárással készült tételeké, miközben az édes kategóriában az alacsonyabb cukortartalmú, minőségi termékek erősödnek.
A snackek és nassolnivalók piacán továbbra is nagy a nyitottság az újdonságokra. A vásárlók jellemzően egy klasszikus íz mellett szívesen választanak egy különlegesebb, akár limitált kiadású, friss trendekhez igazodó ízvilágú terméket is. Így az ünnepi időszakban a megszokott termékek mellett az extrább kombinációk – például az almás-karamellás vagy az áfonyás-sajtos chipsek – is jól fogynak.