Vázolták a gazdasági jövőt

Magyarországnak arra van szüksége, hogy az EU-átlagánál mintegy két százalékponttal nagyobb gazdasági növekedést érjen el. Ennek alapja a munka.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bajnai Gordon nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter ismertetette gazdaságpolitikai programját, gazdaságfejlesztési elképzeléseit 2008. május 16-án. A tárcavezető szavai szerint Magyarországnak arra van szüksége, hogy az EU-átlagánál mintegy 2 százalékponttal nagyobb gazdasági növekedést érjen el. Az évi 4-5 százalékos tartós növekedési pálya feltételei a munkahelyteremtés és gazdaságélénkítés eszközrendszerének átgondolásával teremthetőek meg a versenyképességben érdekeltekkel együttműködve.

A gazdasági növekedés kulcsa a munka, legfőbb akadálya pedig a bonyolult szabályrendszer. Ma Magyarországon a munkaképes korúak 57 százaléka dolgozik, közel felük tehát nem. A szekér azért halad lassan, mert sokan ülnek rajta, és kevesen tolják. Éppen ezért a munkahelyteremtést, a munkára ösztönzést és munkára képesítést összehangoltan kell a magyar politika középpontjába állítani - olvasható a miniszter mondandója a tárca honlapján.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo