Száguldó gyáráruház Biatorbágyon

A Premier Outlets Center megérett a bővülésre - jelentették ki a gyáráruház üzemeltetői, s ennek megfelelően hamarosan megduplázódik a márkás termékeket 30-70 %-os árengedménnyel értékesítő biatorbágyi kereskedés alapterülete.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt


Látogatóból kevesebb, vásárlóból több járt Biatorbágyon
Lehet, hogy a törökbálinti konkurenciánál, a GL Outlets-nél tudják, hogy mi és mennyi a biatorbágyi vetélytársnál, a Premier Outlets Centernél, ám az tény, hogy az utóbbinak az üzemeltetői a cégek forgalmára vonatkozó adatokról hivatalból nem hajlandók egy szót sem szólni. Az üzleti érdek miatt ezt az egy információt titkolják tehát, de minden mást boldogan hoznak nyilvánosságra, például azt, hogy a látogatószám ugyan kisebb lett az elmúlt hat hónapban a vártnál, ám a vásárlási hajlandóság lényegesen nagyobb: Budapest és a főváros 100 kilométeres vonzáskörzetének lakosság a gyárak áruházára szavazott. Szebenyi Miklós, a biatorbágyi cég igazgatója a jelenleg 42 egységgel működő vállalkozásukról ki is fejtette, hogy a nemzetközi márkákat gyártó-forgalmazó bérlők számára beigazolódott, a karácsonyt követő hónapokban is a várakozásokat felülmúlta a forgalmuk, s tudomány eszközökkel kimutatták, az első időkben még "csak" a látogatók 49 százaléka, május végére már 65 százaléka tényleges vásárló volt az M1-es autópálya tőszomszédságában lévő a Premier Outlets Centerben. Sőt június első hetében meghaladta a 70 százalékot ez az adat, s Szebenyi Miklós azt is realitásnak gondolja, hogy mivel mind általánosabb az egy vásárló több helyen vásárol "állapot", a 100 százalékot is meghaladhatja az iménti arányszám.  Igaz, a nem túl távoli jövőben átlényegülhet ez a statisztika, hiszen két üzemben lényegében megduplázódik a biatorbágyi kereskedelmi létesítmény üzleteinek - azok együttes alapterületének - a száma. A beruházás ugyanis napokon belül megkaphatja az építési engedélyt, azaz  folytatódik, s első nekifutásra 36 új üzlet épül fel, alkalmazkodva a bérlők igényeihez. Több, már a jelenlegi "gyáráruház" területén is üzlettel rendelkező cég igyekszik további eladótereket megszerezni, vagy úgy, hogy nagyobb boltba költözik, vagy úgy, hogy továbbiakat bérel. Megjelennek - derült ki az eddigi üzleti tárgyalásokból - olyan termékeket forgalmazó társaságok is, amelyek a ruházati cikkeket értékesítőknél kisebb helyen kívánják bemutatni portékáikat. Ezek a például kozmetikumokat értékesítő márkatulajdonosok az új beruházás boltjai közül válogathatnak, például a mindössze 75 négyzetméteres alapterületűek dukálnak nekik. Persze a mérethatár a kínálatban merően más, azaz akár 400 négyzetméteres bérleményekre is szert lehet tenni.

A Premier Outlets Center üzemeltetői az ugyancsak tavaly karácsony előtt megnyitott hasonmás funkciójú törökbálinti vállalkozással nem kívánják összehasonlítani a maguk forgalmát, mondván, a szemben lévő dombon található "vetélytárs" bérlői, illetve a biatorbágyi üzleteket kivevő cégek véletlenül sem azonosak. Viszont a Bécs szomszédságában lévő, dupla akkora outlet már jó "vetítési alap", tekintettel az azonos márkákra. A megállapítás: az árak 70 százalékban a Budapest melletti kereskedelmi létesítményben kedvezőbbek, 20 százalékban azonosak, s az áruk 10 százalékánál az ausztriaiak a "nyerők". Érdekesség, hogy a Premier Outlets Centerben a közelmúltban két márka - az OUI és a Gina B  - úgy nyitott egy-egy kereskedést, hogy másmilyen, "primer" magyarországi kereskedésük nincs. Ez azt jelenti, hogy nem a fél, egy évvel ezelőtti kollekciókkal jelennek meg a 30-70 százalékos árengedmények kíséretében, hanem a futó kollekciókkal.

A biatorbágyi "gyáráruház" üzemeltetői szerint a nyaralási időszak vélhetően sok külföldit is hozzájuk kalauzol. Az okok egyike, hogy Nyugat-Európában vasárnap általában nem lehet nyitva tartó outlet áruházakat találni. De immáron a fővárosi szállodák ma már kínálják vendégeiknek a lehetőséget, illetve a Premier, illetve egy taxis társaság azt ajánlja a külföldieknek, hogy 40 euró ellenében oda-vissza szállítja őket, úgy, hogy egy órányi vásárlási időt is kínálnak nékik. Ha két-három turista "összeáll", akkor már a 40 euró sem nagy összeg, ha a vásárláson nyert haszonhoz mérik.

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo