Sikeresek a magyar kkv-k a török piacon

Az elmúlt 3 évben nagy fejlődésen mentek keresztül a magyar-török kereskedelmi kapcsolatok, Magyarország és Törökország külkereskedelmi volumene dinamikusan nőtt és még a várakozásokat is jóval felülmúlta. Az eredményeket jól jelzik az Eurostat adatai, amelyek szerint az export volumene Magyarország és Törökország között 2016-ról 2017-re 13,8%-kal, míg a teljes külkereskedelmi volumen 19%-kal nőtt ugyanezen időszakban.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ALX Hungary több, mint 200 magyar vállalkozás eredményes bemutatkozásában vállalt szerepet az elmúlt 2 évben Törökországban, Görögországban és Cipruson, összesen 1600 vállalatnál szervezett üzleti látogatást és 14 ezer egyeztetést kezdeményezett annak érdekében, hogy a helyi vállalkozások megismerhessék a magyar termékeket, és azok disztribútoraivá válhassanak. Annak érdekében, hogy a magyar kis- és középvállalkozások minél jobban tudjanak tájékozódni ezeken a piacokon, az ALX Hungary számos szektor analízist és piaci összefoglalót készített a cégek igényei szerint, exportpotenciáljuk kihasználása érdekében.

A lehetséges üzleti partnerek közötti közvetlen találkozók megszervezése mellett az ALX Hungary számos kiállításon és konferencián is képviselteti magát annak érdekében, hogy azonosítsa a magyar cégek számára a testreszabott üzleti lehetőségeket. Emellett a kis- és középvállalkozások különféle szektorspecifikus kiállításokon való részvételét is támogatja, hogy minél több potenciális üzleti partnerrel tudjanak megismerkedni. Mindezek eredményeként számos disztribútori megállapodást írtak alá a magyar kis- és középvállalkozások a kinti partnerekkel, többek között a gyógyszeripar és táplálkozás-kiegészítők, az orvosi technológia, az IT szektor, a textilipar, az élelmiszeripar, a mezőgazdaság, a háztartási gépek és ipari technológiák előállítása terén.

Ezt mindeképpen töltse le, ha külföldön vállalkozna
“Azon magyar kis- és középvállalkozások számára, amelyek rendelkeznek a külföldi piacra lépéshez szükséges rugalmasággal és vízióval, létrehoztunk egy online platformot, amelyen keresztül érdeklődő görög cégekkel tudják felvenni a kapcsolatot, és egyeztetni az üzleti lehetőségekről. Ez csak egyike azoknak a sikeres digitális megoldásoknak, amelyekkel a magyar vállalatokat helyzetbe hozzuk a nagy potenciállal rendelkező külföldi piacokon.” – hangsúlyozta Fikret Nas, az ALX Hungary Kft. ügyvezetője.

Az ALX Hungary elsődleges célja, hogy szakmai, külkereskedelmi, piackutatási, kapcsolatépítési szakértelmét, valamint helyismeretét a magyar kis- és középvállalkozások szolgálatába állítva hozzásegítse őket az eredményes külföldi piacra lépéséhez, és ezzel növekedjen a magyar export volumene mindhárom országban. Szintén kiemelt feladata, hogy a figyelmet Magyarországra irányítsa, legyen szó annak gazdaságáról, oktatási rendszeréről, kultúrájáról, vagy turisztikai vonzerejéről. Az elmúlt három év tevékenységének köszönhetően több mint 150 török importőr épített üzleti kapcsolatokat Magyarországgal, és az idelátogató turisták száma is jelentősen nőtt.

 

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo