Sikeresek a magyar kkv-k a török piacon

Az elmúlt 3 évben nagy fejlődésen mentek keresztül a magyar-török kereskedelmi kapcsolatok, Magyarország és Törökország külkereskedelmi volumene dinamikusan nőtt és még a várakozásokat is jóval felülmúlta. Az eredményeket jól jelzik az Eurostat adatai, amelyek szerint az export volumene Magyarország és Törökország között 2016-ról 2017-re 13,8%-kal, míg a teljes külkereskedelmi volumen 19%-kal nőtt ugyanezen időszakban.

Az ALX Hungary több, mint 200 magyar vállalkozás eredményes bemutatkozásában vállalt szerepet az elmúlt 2 évben Törökországban, Görögországban és Cipruson, összesen 1600 vállalatnál szervezett üzleti látogatást és 14 ezer egyeztetést kezdeményezett annak érdekében, hogy a helyi vállalkozások megismerhessék a magyar termékeket, és azok disztribútoraivá válhassanak. Annak érdekében, hogy a magyar kis- és középvállalkozások minél jobban tudjanak tájékozódni ezeken a piacokon, az ALX Hungary számos szektor analízist és piaci összefoglalót készített a cégek igényei szerint, exportpotenciáljuk kihasználása érdekében.

A lehetséges üzleti partnerek közötti közvetlen találkozók megszervezése mellett az ALX Hungary számos kiállításon és konferencián is képviselteti magát annak érdekében, hogy azonosítsa a magyar cégek számára a testreszabott üzleti lehetőségeket. Emellett a kis- és középvállalkozások különféle szektorspecifikus kiállításokon való részvételét is támogatja, hogy minél több potenciális üzleti partnerrel tudjanak megismerkedni. Mindezek eredményeként számos disztribútori megállapodást írtak alá a magyar kis- és középvállalkozások a kinti partnerekkel, többek között a gyógyszeripar és táplálkozás-kiegészítők, az orvosi technológia, az IT szektor, a textilipar, az élelmiszeripar, a mezőgazdaság, a háztartási gépek és ipari technológiák előállítása terén.

Ezt mindeképpen töltse le, ha külföldön vállalkozna
“Azon magyar kis- és középvállalkozások számára, amelyek rendelkeznek a külföldi piacra lépéshez szükséges rugalmasággal és vízióval, létrehoztunk egy online platformot, amelyen keresztül érdeklődő görög cégekkel tudják felvenni a kapcsolatot, és egyeztetni az üzleti lehetőségekről. Ez csak egyike azoknak a sikeres digitális megoldásoknak, amelyekkel a magyar vállalatokat helyzetbe hozzuk a nagy potenciállal rendelkező külföldi piacokon.” – hangsúlyozta Fikret Nas, az ALX Hungary Kft. ügyvezetője.

Az ALX Hungary elsődleges célja, hogy szakmai, külkereskedelmi, piackutatási, kapcsolatépítési szakértelmét, valamint helyismeretét a magyar kis- és középvállalkozások szolgálatába állítva hozzásegítse őket az eredményes külföldi piacra lépéséhez, és ezzel növekedjen a magyar export volumene mindhárom országban. Szintén kiemelt feladata, hogy a figyelmet Magyarországra irányítsa, legyen szó annak gazdaságáról, oktatási rendszeréről, kultúrájáról, vagy turisztikai vonzerejéről. Az elmúlt három év tevékenységének köszönhetően több mint 150 török importőr épített üzleti kapcsolatokat Magyarországgal, és az idelátogató turisták száma is jelentősen nőtt.

 

Véleményvezér

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos 

Különös pénzosztások az idegenforgalmi beruházások körül.
A korrupció rontja a boldogságindexet

A korrupció rontja a boldogságindexet 

Ötvenhatodik helyen a magyarok.
Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért

Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért 

Lombkoronasétány helyett ezúttal nádkoronasétány épült.
Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval

Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval 

A jogállamiság helyreállítása sok pénzt hozna.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo