Az ALX Hungary több, mint 200 magyar vállalkozás eredményes bemutatkozásában vállalt szerepet az elmúlt 2 évben Törökországban, Görögországban és Cipruson, összesen 1600 vállalatnál szervezett üzleti látogatást és 14 ezer egyeztetést kezdeményezett annak érdekében, hogy a helyi vállalkozások megismerhessék a magyar termékeket, és azok disztribútoraivá válhassanak. Annak érdekében, hogy a magyar kis- és középvállalkozások minél jobban tudjanak tájékozódni ezeken a piacokon, az ALX Hungary számos szektor analízist és piaci összefoglalót készített a cégek igényei szerint, exportpotenciáljuk kihasználása érdekében.
A lehetséges üzleti partnerek közötti közvetlen találkozók megszervezése mellett az ALX Hungary számos kiállításon és konferencián is képviselteti magát annak érdekében, hogy azonosítsa a magyar cégek számára a testreszabott üzleti lehetőségeket. Emellett a kis- és középvállalkozások különféle szektorspecifikus kiállításokon való részvételét is támogatja, hogy minél több potenciális üzleti partnerrel tudjanak megismerkedni. Mindezek eredményeként számos disztribútori megállapodást írtak alá a magyar kis- és középvállalkozások a kinti partnerekkel, többek között a gyógyszeripar és táplálkozás-kiegészítők, az orvosi technológia, az IT szektor, a textilipar, az élelmiszeripar, a mezőgazdaság, a háztartási gépek és ipari technológiák előállítása terén.
Az ALX Hungary elsődleges célja, hogy szakmai, külkereskedelmi, piackutatási, kapcsolatépítési szakértelmét, valamint helyismeretét a magyar kis- és középvállalkozások szolgálatába állítva hozzásegítse őket az eredményes külföldi piacra lépéséhez, és ezzel növekedjen a magyar export volumene mindhárom országban. Szintén kiemelt feladata, hogy a figyelmet Magyarországra irányítsa, legyen szó annak gazdaságáról, oktatási rendszeréről, kultúrájáról, vagy turisztikai vonzerejéről. Az elmúlt három év tevékenységének köszönhetően több mint 150 török importőr épített üzleti kapcsolatokat Magyarországgal, és az idelátogató turisták száma is jelentősen nőtt.