Saját ruházati márkanév a Tescótól

A Tesco elsőként forgalmaz saját márkájú ruházati termékeket a hazai hipermarketekben.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az ITEMS termékek kedvező árakkal, széles, könnyen áttekinthető választékkal, egyedi stílusú és nagyon jó minőségű ITEMS márkanevet viselő ruhákkal és cipőkkel változtatja meg a Tesco áruházak kínálatát. Ezeket a termékek elsőként néhány éve Angliában vezették be. A márka az évek során folyamatosan változott, s olyan újításokkal lépett piacra, mint például az ILA sportruházat. Eközben az ITEMS nevet védett márkanévvé tették és bemutatták a közép-európai Tesco áruházakban is.

Az ITEMS termékek kínálatát a Tesco megközelítőleg 100 külföldi illetve magyar partnerrel gyártatja, melyek a Tesco beszerzés koncepcióján alapuló, összehangolt kínálatot alkotnak az áruházakban. Az így kialakított, megtervezett és gyártatott ITEMS termékek kizárólag a Tesco áruházakban kaphatók. A hipermarketek ruhaosztályain az ITEMS nem egyenként kínálja a ruhákat és cipőket, de a vásárlás megkönnyítése érdekében stílusirányzatokra lebontva illetve egyes ruhadarabok párosításával, koordinálásával kerülnek a termékek kihelyezésre. Az elegáns, klasszikus és romantikus stílusirányzatok mellett itt a sportos, lezserebb öltözéket kedvelők is megtalálhatják a nekik megfelelő összeállításokat, melyek több színben és széles méretválasztékban kaphatóak. A koordinált (egymáshoz illő darabok összehangolt) kihelyezése mintegy öltözködési tanácsadóként is funkcionál, bemutatva, hogyan mutatnak az egyes darabok egymással kombinálva.

Mivel Magyarországon nincs hagyománya annak, hogy a kereskedők saját ruházati termékeiket árusítsák, a Tesco innovatív kezdeményezésként elsőként vállalkozik a feladatra, hogy hazai sikereire alapozva, saját márkás élelmiszerei és vegyi árui mellett népszerűvé tegye az ITEMS ruhákat és cipőket, kizárólag a Tesco áruházakban kapható exkluzív termékekként.

A felmérések szerint a magyar vásárlók 2000-ben megközelítőleg 200 milliárd forintot költöttek ruhára és cipőre. Ennek legnagyobb részét (52%) felsőruházatra, cipőre (25%), és fehérneműre (15%). A vásárlás helyét tekintve Magyarországon a vásárlók nagy része (31%) a ruházati üzleteket és a (23%) a piacokat részesíti előnyben. A hipermarketek a hatodik helyen állnak a sorban, közvetlenül a cipőüzletek, áruházak és sportüzletek után, ahol 2000-ben ruhára és cipőre 10 milliárd forintot költöttek a magyar vevők. Összességében elmondható, hogy a hipermarketek egyre kedveltebbek a ruhát vásárlók körében, de még mindig csak a piac nem több mint 5%-át képviselik. A Tesco vásárlóinak átlagosan 9,3%-a költ a ruházati osztályokon is.

Bár az ITEMS termékei kis mennyiségben már két éve jelen vannak a Tesco hipermarketekben, a név még kevéssé ismert, de akik ismerik már minőségként tartják számon. A továbbiakban a Tesco még több hangsúlyt fektet majd saját márkája megismertetésére és népszerűsítésére, amelyet fő ruházati termékévé kíván fejleszteni.
Az ITEMS nőknek, férfiaknak és gyerekeknek, szinte minden korosztály számára kínál majd cipőket és ruhákat nagy választékban és többféle stílusban. Az ITEMS termékek legnagyobb vonzerejét a minőség mellett a rendkívül kedvező ár adja majd, amely a ruházati üzletek áraihoz viszonyítva akár 20%-al is alacsonyabb lehet.

„Legfőbb célunk, hogy vásárlóinknak olyan ruházati kínálatot biztosítsunk, amely mind minőségben, mind árban, mind pedig stílusban megfelel az elvárásaiknak” – nyilatkozta Jennifer Greenacre, a Tesco Global Áruházak Rt. ruházati kereskedelmi igazgatója. „A Tesco olyan ruházati kínálat összeállításán fáradozik, amely a vásárlóknak értéket nyújt a pénzükért. Angliai sikereinken felbuzdulva döntöttünk exkluzív ruházati termékeink magyarországi bevezetése mellett, továbbá a változó vásárlói szokások is nagyban befolyásolták az ITEMS megjelenését a hazai hipermarketekben.”

Véleményvezér

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.
Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo