Saját ruházati márkanév a Tescótól

A Tesco elsőként forgalmaz saját márkájú ruházati termékeket a hazai hipermarketekben.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ITEMS termékek kedvező árakkal, széles, könnyen áttekinthető választékkal, egyedi stílusú és nagyon jó minőségű ITEMS márkanevet viselő ruhákkal és cipőkkel változtatja meg a Tesco áruházak kínálatát. Ezeket a termékek elsőként néhány éve Angliában vezették be. A márka az évek során folyamatosan változott, s olyan újításokkal lépett piacra, mint például az ILA sportruházat. Eközben az ITEMS nevet védett márkanévvé tették és bemutatták a közép-európai Tesco áruházakban is.

Az ITEMS termékek kínálatát a Tesco megközelítőleg 100 külföldi illetve magyar partnerrel gyártatja, melyek a Tesco beszerzés koncepcióján alapuló, összehangolt kínálatot alkotnak az áruházakban. Az így kialakított, megtervezett és gyártatott ITEMS termékek kizárólag a Tesco áruházakban kaphatók. A hipermarketek ruhaosztályain az ITEMS nem egyenként kínálja a ruhákat és cipőket, de a vásárlás megkönnyítése érdekében stílusirányzatokra lebontva illetve egyes ruhadarabok párosításával, koordinálásával kerülnek a termékek kihelyezésre. Az elegáns, klasszikus és romantikus stílusirányzatok mellett itt a sportos, lezserebb öltözéket kedvelők is megtalálhatják a nekik megfelelő összeállításokat, melyek több színben és széles méretválasztékban kaphatóak. A koordinált (egymáshoz illő darabok összehangolt) kihelyezése mintegy öltözködési tanácsadóként is funkcionál, bemutatva, hogyan mutatnak az egyes darabok egymással kombinálva.

Mivel Magyarországon nincs hagyománya annak, hogy a kereskedők saját ruházati termékeiket árusítsák, a Tesco innovatív kezdeményezésként elsőként vállalkozik a feladatra, hogy hazai sikereire alapozva, saját márkás élelmiszerei és vegyi árui mellett népszerűvé tegye az ITEMS ruhákat és cipőket, kizárólag a Tesco áruházakban kapható exkluzív termékekként.

A felmérések szerint a magyar vásárlók 2000-ben megközelítőleg 200 milliárd forintot költöttek ruhára és cipőre. Ennek legnagyobb részét (52%) felsőruházatra, cipőre (25%), és fehérneműre (15%). A vásárlás helyét tekintve Magyarországon a vásárlók nagy része (31%) a ruházati üzleteket és a (23%) a piacokat részesíti előnyben. A hipermarketek a hatodik helyen állnak a sorban, közvetlenül a cipőüzletek, áruházak és sportüzletek után, ahol 2000-ben ruhára és cipőre 10 milliárd forintot költöttek a magyar vevők. Összességében elmondható, hogy a hipermarketek egyre kedveltebbek a ruhát vásárlók körében, de még mindig csak a piac nem több mint 5%-át képviselik. A Tesco vásárlóinak átlagosan 9,3%-a költ a ruházati osztályokon is.

Bár az ITEMS termékei kis mennyiségben már két éve jelen vannak a Tesco hipermarketekben, a név még kevéssé ismert, de akik ismerik már minőségként tartják számon. A továbbiakban a Tesco még több hangsúlyt fektet majd saját márkája megismertetésére és népszerűsítésére, amelyet fő ruházati termékévé kíván fejleszteni.
Az ITEMS nőknek, férfiaknak és gyerekeknek, szinte minden korosztály számára kínál majd cipőket és ruhákat nagy választékban és többféle stílusban. Az ITEMS termékek legnagyobb vonzerejét a minőség mellett a rendkívül kedvező ár adja majd, amely a ruházati üzletek áraihoz viszonyítva akár 20%-al is alacsonyabb lehet.

„Legfőbb célunk, hogy vásárlóinknak olyan ruházati kínálatot biztosítsunk, amely mind minőségben, mind árban, mind pedig stílusban megfelel az elvárásaiknak” – nyilatkozta Jennifer Greenacre, a Tesco Global Áruházak Rt. ruházati kereskedelmi igazgatója. „A Tesco olyan ruházati kínálat összeállításán fáradozik, amely a vásárlóknak értéket nyújt a pénzükért. Angliai sikereinken felbuzdulva döntöttünk exkluzív ruházati termékeink magyarországi bevezetése mellett, továbbá a változó vásárlói szokások is nagyban befolyásolták az ITEMS megjelenését a hazai hipermarketekben.”

Véleményvezér

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.
Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján 

Szépen gazdagodnak a NER vitézek.
Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek 

A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.
Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja

Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja 

Okosabbak maradtak volna, ha csendben maradnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo