A magyar nemzeti bemutatkozásokat szervező Agrármarketing Centrum (AMC) közösségi marketingprogramjának minden alkalommal egyik legfontosabb nemzetközi programpontja a kölni ANUGA Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállítás. Az idén október 13. és 17. között, négy helyszínen, összesen 770 négyzetméter standterületen kínált támogatott megjelenési lehetőséget az AMC. Összesen 65 cég stand- és installációs költségeit tudják teljes egészében, illetve - az úgynevezett egyéni standrészeken belül megjelenő vállalatok esetében - 50 százalékban támogatni.
A magyar élelmiszeripar adottságainak megfelelően az ágazat szempontjából kiemelkedő fontosságú konzerv, illetve szárazáru pavilonban (ANUGA Fine Food), a mélyhűtött termékek csarnokában (ANUGA Frozen Food), a húsipari termékek szakkiállítási részén (ANUGA Meat), illetve - a gyártói igények figyelembe vételével - az idén első alkalommal a tejipari termékek szektorában is (ANUGA Dairy) felépült egy-egy magyar nemzeti stand. Ezek építésére, üzemeltetésére és bontására megközelítőleg 42 millió forintot fizet ki az AMC.