Németek isszák a magyar tejet

Negyvenkétmillió forinttal támogatjuk mezőgazdasági termelőink részvételét a világ legnagyobb élelmiszeripari kiállításán. Kölnben száz ország 6600 kiállítója mutatja be az élelmiszerek és italok teljes piaci kínálatát.

A magyar nemzeti bemutatkozásokat szervező Agrármarketing Centrum (AMC) közösségi marketingprogramjának minden alkalommal egyik legfontosabb nemzetközi programpontja a kölni ANUGA Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállítás. Az idén október 13. és 17. között, négy helyszínen, összesen 770 négyzetméter standterületen kínált támogatott megjelenési lehetőséget az AMC. Összesen 65 cég stand- és installációs költségeit tudják teljes egészében, illetve - az úgynevezett egyéni standrészeken belül megjelenő vállalatok esetében - 50 százalékban támogatni.

A világon a legnagyobb
Az ANUGA, a világ legnagyobb élelmiszeripari szakkiállítása, kétévente - idén 29. alkalommal - kerül megrendezésre Kölnben. Közel 100 ország 6600 kiállítója mutatja be az élelmiszerek és italok teljes piaci kínálatát, 12 pavilonban, 304 ezer négyzetméteren. Az élelmiszeripar választékát a konyhatechnikai eszközök és szolgáltatások széleskörű kínálata, valamint az értékesítéshez kapcsolódó átfogó bemutató egészíti ki.

A magyar élelmiszeripar adottságainak megfelelően az ágazat szempontjából kiemelkedő fontosságú konzerv, illetve szárazáru pavilonban (ANUGA Fine Food), a mélyhűtött termékek csarnokában (ANUGA Frozen Food), a húsipari termékek szakkiállítási részén (ANUGA Meat), illetve - a gyártói igények figyelembe vételével - az idén első alkalommal a tejipari termékek szektorában is (ANUGA Dairy) felépült egy-egy magyar nemzeti stand. Ezek építésére, üzemeltetésére és bontására megközelítőleg 42 millió forintot fizet ki az AMC.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo