Mivel a Budapest Airport az utazási irodák utasai és munkatársai számára is gördülékenyebbé kívánja tenni az utazás folyamatát, az üzemeltető a terminálok indulási csarnokának galériáján dedikált gyülekezési pontot, a poggyászkiadók területén pedig bérelhető pultot alakított ki az utazási irodáknak, annak érdekében, hogy az egyes csoportok és csoportvezetők könnyebben megtalálják egymást az utazás előtt és után.
Infrastrukturális fejlesztések
Az 1. Terminál forgalmi előterén az integrátor vállalatok által használt hét állóhely – a zavartalan és biztonságos munkavégzés érdekében - több mint négyezer négyzetméternyi területen új, nagyobb teherbírású bazaltbeton burkolatot kapott a korábbi aszfalt helyett. Mindemellett a 2. forgalmi előtér betonlapjai közötti fugákat a szakemberek új technológiájú, a korábbinál tartósabb és rugalmasabb anyagra cserélik, a betonlapok hosszútávú védelme érdekében.
A nyári hónapokban olyan, az utasok számára kevésbé látható fejlesztések is kezdetüket vették, mint a 3. Terminál közműellátási lehetőségeinek feltérképezése, valamint a repülőtér területén található olyan üzemi épületek lebontása, amelyek gazdaságos módon már nem újíthatók fel, használatuk pedig jelen állapotukban már nem lehetséges. Helyükre új, a hatékony üzemelést szolgáló, minőséget tükröző létesítmények épülnek majd.
Fenntarthatóság
A Budapest Airport stratégiai célja, hogy a légikikötő a Net Zero by 2050 kezdeményezés keretében vállalt határidőnél jóval hamarabb, legkésőbb 2035-ben nullára csökkentse a nettó karbon-kibocsátását, amelynek érdekében az idei év első felében is számos fejlesztést valósított meg.