Megéri levelezni a gazdagokkal

Címzett levelekkel hatékonyan elérhetők az átlagnál nagyobb vásárlóerővel rendelkező rétegek. Ez derül ki a direkt marketing felmérésből.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Elkészült a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) megbízásából, a TeleData Kft. támogatásával végzett analízis a direkt marketing (dm) eszközök hatásáról és az ezekkel kapcsolatos fogyasztói magatartásról. A felmérés kimutatta, hogy a hagyományos dm-eszközökkel, így például a címzett levelekkel hatékonyan elérhetők a magasabb iskolai végzettségű és az átlagnál nagyobb vásárlóerővel rendelkező rétegek.

Az analízis egyebek mellett arra kereste a választ, hogy az egyes direkt marketing eszközökkel milyen rétegek érhetők el leginkább, az elért csoportokat tekintve mekkora az átfedés, illetve milyen különbségek vannak közöttük. Az analízis másik célja annak feltárása volt, hogy azok az emberek, akik hajlandóak személyes adatok megadására, jellemzően milyen információkat közölnének a legszívesebben magukról. Van-e különbség e tekintetben a korcsoportok, illetve az eltérő vagyoni helyzetű rétegek között?

Bartók János TeleData ügyvezető igazgatója az adatok megadása kapcsán elmondta, hogy míg az életkoráról a megkérdezettek több mint fele nyilatkozik, addig mobiltelefonszámát már csak minden negyedik ember adja meg szívesen, pontos nettó havi jövedelemről pedig csupán minden tizedik megkérdezett ad felvilágosítást. Az analízis részletes eredményeit a november 7-9. között megrendezendő Golden Dove nemzetközi dm-konferencián ismertetik.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo