Megéri levelezni a gazdagokkal

Címzett levelekkel hatékonyan elérhetők az átlagnál nagyobb vásárlóerővel rendelkező rétegek. Ez derül ki a direkt marketing felmérésből.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Elkészült a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) megbízásából, a TeleData Kft. támogatásával végzett analízis a direkt marketing (dm) eszközök hatásáról és az ezekkel kapcsolatos fogyasztói magatartásról. A felmérés kimutatta, hogy a hagyományos dm-eszközökkel, így például a címzett levelekkel hatékonyan elérhetők a magasabb iskolai végzettségű és az átlagnál nagyobb vásárlóerővel rendelkező rétegek.

Az analízis egyebek mellett arra kereste a választ, hogy az egyes direkt marketing eszközökkel milyen rétegek érhetők el leginkább, az elért csoportokat tekintve mekkora az átfedés, illetve milyen különbségek vannak közöttük. Az analízis másik célja annak feltárása volt, hogy azok az emberek, akik hajlandóak személyes adatok megadására, jellemzően milyen információkat közölnének a legszívesebben magukról. Van-e különbség e tekintetben a korcsoportok, illetve az eltérő vagyoni helyzetű rétegek között?

Bartók János TeleData ügyvezető igazgatója az adatok megadása kapcsán elmondta, hogy míg az életkoráról a megkérdezettek több mint fele nyilatkozik, addig mobiltelefonszámát már csak minden negyedik ember adja meg szívesen, pontos nettó havi jövedelemről pedig csupán minden tizedik megkérdezett ad felvilágosítást. Az analízis részletes eredményeit a november 7-9. között megrendezendő Golden Dove nemzetközi dm-konferencián ismertetik.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo