Megéri levelezni a gazdagokkal

Címzett levelekkel hatékonyan elérhetők az átlagnál nagyobb vásárlóerővel rendelkező rétegek. Ez derül ki a direkt marketing felmérésből.

Elkészült a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) megbízásából, a TeleData Kft. támogatásával végzett analízis a direkt marketing (dm) eszközök hatásáról és az ezekkel kapcsolatos fogyasztói magatartásról. A felmérés kimutatta, hogy a hagyományos dm-eszközökkel, így például a címzett levelekkel hatékonyan elérhetők a magasabb iskolai végzettségű és az átlagnál nagyobb vásárlóerővel rendelkező rétegek.

Az analízis egyebek mellett arra kereste a választ, hogy az egyes direkt marketing eszközökkel milyen rétegek érhetők el leginkább, az elért csoportokat tekintve mekkora az átfedés, illetve milyen különbségek vannak közöttük. Az analízis másik célja annak feltárása volt, hogy azok az emberek, akik hajlandóak személyes adatok megadására, jellemzően milyen információkat közölnének a legszívesebben magukról. Van-e különbség e tekintetben a korcsoportok, illetve az eltérő vagyoni helyzetű rétegek között?

Bartók János TeleData ügyvezető igazgatója az adatok megadása kapcsán elmondta, hogy míg az életkoráról a megkérdezettek több mint fele nyilatkozik, addig mobiltelefonszámát már csak minden negyedik ember adja meg szívesen, pontos nettó havi jövedelemről pedig csupán minden tizedik megkérdezett ad felvilágosítást. Az analízis részletes eredményeit a november 7-9. között megrendezendő Golden Dove nemzetközi dm-konferencián ismertetik.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo