Hadi Nasrallah, General Manager, Telco and Retail Director a Revolut-nál így nyilatkozott: „A tavaly bevezetett eSIM termékünk hatalmas sikere egyértelművé tette, hogy a mobilpiac készen áll a megújulásra. Véleményünk szerint a fogyasztók szenvednek a hagyományos mobil szolgáltatásokkal a rejtett díjakkal járó átláthatóság hiánya, a kellemetlen ügyfélélmény és a régi, nehezen navigálható felhasználói felület miatt. Mi mindhárom problémát meg akarjuk oldani, és a Revolut ügyfeleinek technológia-központú élményt, kiváló ár-érték arányt és hűségidő-mentes csomagokat fogunk kínálni. Ez egy újabb lépés a Revolut számára a fogyasztói távközlési szektor felé, ahol az innováció már régóta esedékes, és izgatottan várjuk, hogy hamarosan további piacokon is elérhetővé tegyük ezt a szolgáltatást.”
A Mobilcsomagok bevezetése az Egyesült Királyságban és Németországban várható még az év során, a partnerszolgáltatók hamarosan bejelentésre kerülnek. A szolgáltatás a Revolut átfogó életmód- és utazási kínálatának része, amely segíti a modern felhasználókat abban, hogy pénzügyeiket egyszerűbben és költséghatékonyabban intézhessék, otthon és külföldön egyaránt. A Revolut ügyfelei a RevPontok segítségével pontokat gyűjthetnek a napi költéseik után, több mint 1,9M szállodát, otthont és panziót, valamint több mint 300K élményt foglalhatnak le másodpercek alatt a Revolut alkalmazáson keresztül. Emellett az eSIM segítségével több mint 100 országban maradhatnak kapcsolatban, és a csomagtípustól függően élvezhetik a reptéri várótermekhez való hozzáférést (eSIM, RevPontok & Várótermek ÁSZF érvényben).