Komoly kihívásokkal szembesülnek a nemzetközi szinten terjeszkedő cégek

Negatív regionális márkaarculat, a tőkéhez és finanszírozáshoz való hozzáférés, toborzás és tehetséggondozás, ügyfélszerzés, pénzügy és devizamenedzsment – az iBanFirst szerint ez az 5 fő kihívás, amellyel a CEE régió cégei találkoznak, amikor nemzetközi szinten akarnak terjeszkedni. Terjeszkedni pedig a várakozások szerint egyre több vállalat fog, mert az IMF prognózisa alapján a régiós és a magyar GDP-növekedés is meg fogja haladni a fejlett gazdaságok növekedését.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

3. Toborzás és tehetséggondozás: a vállalatok terjeszkedése során elengedhetetlen a megfelelő szakemberek kiválasztása és megőrzése ahhoz, hogy támogassák az új piacokon való növekedést. Ez nemcsak a piacot jól ismerő helyi szakemberek toborzását jelenti, hanem a különböző országokban dolgozó különféle munkaerő irányítását is, miközben a rugalmasság továbbra is kiemelt fontosságú.

4. Ügyfélszerzés: ez a helyi fogyasztói magatartás és preferenciák mélyreható ismeretét igényli. Az ügyfélszerzés magában foglalja, hogy a marketingstratégiát és a termékkínálatot kifejezetten az egyes piacok egyedi igényeihez igazítsuk, biztosítva, hogy az ügyfelek bevonása és kiszolgálása kulturális szempontból rezonáns és nyelvileg is elérhető legyen.

5. Pénzügy és devizamenedzsment: a vállalatoknak foglalkozni kell az árfolyam-ingadozásokkal, amelyek hatással lehetnek a profitabilitásra és a pénzforgalomra. A fintech megoldások integrációja megkönnyíti ennek bizonyos aspektusait, de a különböző piacok pénzügyi összetettsége továbbra is nagy akadályt jelent, így elengedhetetlen, hogy találjunk egy szakértő partnert.

Johan Gabriels, az iBanFirst regionális igazgatója kiemeli, hogy a siker alapvető elemei közé tartozik, amikor egy cég változó körülmények esetén is a jó ellenálló- és alkalmazkodó képességéről tesz tanúbizonyságot, ha él az emberi kreativitással, valamint ha rugalmas marad a döntéshozatalnál és a stratégiai tervezésnél. A felsorolt tényezők rendkívül fontosak ahhoz, hogy egy cég el tudjon igazodni a globális kereskedelem és a technológiai fejlődés kiszámíthatatlan vizein. A nemzetközi terjeszkedés bonyolult, de ha a vállalat jól bánik az ügyfelekkel, és elkötelezett marad az innovatív megoldások mellett, jó eséllyel fog majd boldogulni az idegen környezetben.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo