Kiderült valami érdekes arról, hogy mire vágynak a magyarok a boltokban

Országszerte a magyarok harmada (36 százalék), a budapestieknek pedig közel fele (49 százalék) nem tartja fenntarthatónak a boltok jelenlegi működését.

A magyarok úgy vélik, hogy a boltok és a bevásárlóközpontok leggyakrabban a szelektív hulladékgyűjtéssel (58 százalék), az online kommunikációval és e-számlázással (34 százalék), valamint az energiatakarékos világítással (33 százalék) igyekeznek csökkenteni ökológiai lábnyomukat.

A megkérdezettek szerint elsősorban megújuló energiával, például napelemekkel, a hűtési és fűtési rendszerek optimalizálásával, energiatakarékos világítással, valamint zöld teraszok kiépítésével lehetne fenntarthatóbbá tenni a plázákat és az üzleteket – hangsúlyozta Deutsch Krisztina, az alig két éve megnyitott Etele Plaza igazgatósági tagja, bérbeadási és marketing igazgatója.

Mindenki megteszi, amit tud?

A környezet megóvása érdekében a válaszadók leginkább többször használatos táskát visznek a vásárlához (65 százalék), ez különösen igaz a nőkre (70 százalék) és a nyugat-magyarországi fogyasztókra (71 százalék). Sokan szelektíven gyűjtik a szemetet a bevásárlóközpontokban (35 százalék), illetve tömegközlekedéssel járnak vásárolni (28 százalék), ez utóbbiban különösen jeleskednek a fővárosban lakók (40 százalék). 

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo