Két kézzel szórják a pénzt erről a kártyáról a magyarok

A feltöltést és a költéseket tekintve is rekord eredményeket ért ez júliusban a turizmus motorjának számító Szép-kártya, amely a korábbiakhoz hasonlóan ismét komoly segítség a belföldi forgalom élénkítésében, és hozzájárul ahhoz, hogy túlszárnyalja a tavalyi, rendkívül erős nyári szezont - közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).

A júliusi friss adatok szerint a Szép-kártya feltöltések 36 százalékkal, (28,6 milliárd forint), míg a költések 54 százalékkal (53,9 milliárd forint) emelkedtek a tavaly júliusihoz képest. Az első hét hónapban a feltöltések összege megközelítette a 227 milliárd forintot, ami az előző évhez képest 30 százalékos, 2019-hez képest pedig 55 százalékos bővülést jelent, a Szép-kártyával történő fizetések viszont még ennél is dinamikusabban emelkedtek.

2020 első hét hónapjához viszonyítva 61 százalékkal költöttek többet a Szép-kártyákról (összesen 202,4 milliárd forintot), 2019 azonos időszakához képest pedig kétszeres volt az összeg. Idén júliusban a költések 59 százaléka a vendéglátás, 30 százaléka pedig a szálláshely alszámláról történt, míg a szabadidő zseb részesedése 11 százalék volt.

A Szép-kártya egyszer már bizonyított, most pedig az újraindításban van kiemelkedő szerepe - fogalmazott az MTÜ, hozzátéve, hogy a belföldi forgalom a nyári főszezonban stabilan helyreállt, a vidéki Magyarország reneszánszát éli. A kártya népszerűségéhez hozzájárultak a kedvező szabályok is, amelyek alapján csaknem felére csökkentett adóteher mellett megduplázódott a munkavállalóknak adható összeg, az alszámlák pedig szabadon átjárhatók, vagyis a felhasználó arra fordíthatja a kártyán összegyűlt összeget, amire leginkább szeretné. Mindez komoly segítség a vállalkozóknak és a turizmus-vendéglátás szektorban dolgozóknak.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo